Osaisikohan joku kertoa tuoreelle e60 omistajalle miten tuon idriven kielen sais vaihettua? On italiaksi tällä hetkellä. Jos etes englanniksi sais niin ois jo jotakin.
Osaisikohan joku kertoa tuoreelle e60 omistajalle miten tuon idriven kielen sais vaihettua? On italiaksi tällä hetkellä. Jos etes englanniksi sais niin ois jo jotakin.
Onko tosiaan niin, että nämä 5-sarjan e6x bemarit eivät mene "nukkumaan" ennenkuin ovet on kiinni ja lukossa? Eli mm. autotallissa säilyttäessä pitäisi aina laittaa kaikki ovet kiinni ja avaimista keskuslukitus päälle. (vastoin paloviranomaisten suosituksia).
Näin minulle tänään kertoi bmw-huoltoneuvoja, kun autoon oli jäänyt vikakoodi akun alhaiselle virtatasolle.
Meinaan vaan kun talvella/pesun jälkeen tulee yleensä jätettyä auton ovia auki tallissa että kuivuu.
Ainakaan e90 ja e91 kanssa ei tuollaisia vikakoodeja koskaan ilmennyt. :think
Olis tossa lähi liikkeessä lastutettu e61 530:nen myynnissä, mutta ei myyjä osannu kertoa onko dpf hoidettu samalla pois. Joten, mitenkäs sen pystyis helpoiten selvittämään? Ekaa bmw:tä katselemassa ja vähän hukassa
Olis tossa lähi liikkeessä lastutettu e61 530:nen myynnissä, mutta ei myyjä osannu kertoa onko dpf hoidettu samalla pois. Joten, mitenkäs sen pystyis helpoiten selvittämään? Ekaa bmw:tä katselemassa ja vähän hukassa
Pyyhkäise pakoputken pään sisäpintaa. Jos sormi mustuu = DPF deletoitu tai sitä ei ole siellä koskaan ollutkaan. Jos ei mustu, DPF on ja toimii.
Onko tosiaan niin, että nämä 5-sarjan e6x bemarit eivät mene "nukkumaan" ennenkuin ovet on kiinni ja lukossa? Eli mm. autotallissa säilyttäessä pitäisi aina laittaa kaikki ovet kiinni ja avaimista keskuslukitus päälle. (vastoin paloviranomaisten suosituksia).
Näin minulle tänään kertoi bmw-huoltoneuvoja, kun autoon oli jäänyt vikakoodi akun alhaiselle virtatasolle.
Meinaan vaan kun talvella/pesun jälkeen tulee yleensä jätettyä auton ovia auki tallissa että kuivuu.
Ainakaan e90 ja e91 kanssa ei tuollaisia vikakoodeja koskaan ilmennyt. :think
Kyllä se menee nukkumaan, sano ne siellä tiskillä mitä tahansa. Olettaen että kaikki sähkövermeet on siis kunnossa Talven kylmät ja lyhyet pätkäajot saa helposti tommosen koodin aikaseks.
"Muut tekee mitä ne osaa, me tehään mitä halutaan"
Viikonloppuna olisi tarkoitus siistiä auto kesäkuntoon.
Mites tuo moottoritilanpesu? voiko "huoletta" vedellä?
Tietysti jos varman päälle haluaa pelata kuten itse, niin bräkleenillä, shampoovedessä kostutetuilla pyyhkeillä, pensselillä, paineilmalla ja rutkalla ajankäytöllä saa homman hoidettua lotraamatta ja pahemmin kastelematta, joskin etulokareiden huopaosista on vaikea saada pölyä pois. Tietysti riippuu mikä riittää itselle. Jos päätät vetää painepesurilla, niin suojaa ainakin laturi.
Just suhasin autofoamilla oman konetilani äsken päivittäisen anteeks viikottaisen pesun yhteydessä. Vähän järkeä mukaan pesuun niin ei tuosta mitään haittaa ole. En suojannut mitään.
En allekirjoita tuota pakoputkenpäiden sormitestiä,...
pesin omatkin aivan kirkkaaksi, dpffättömästä turbo torpeedostani samalla..
Comment