E60 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by ruupanen View PostE61 ajotietokone herjaa palaneista takavalon polttimoista, koska takavaloiksi on vaihdettu lediversiot. Kysymys kuuluu on ohjainyksiköitä, vastuksia tms erikseen, tai jotain konstia miten ärsyttävästä herjsta pääsisi eroon? Inpanalla muuteltuun asetuksia ettei herjais? Potilas on 530D vm 2006.
Comment
-
-
Originally posted by ruupanen View PostE61 ajotietokone herjaa palaneista takavalon polttimoista, koska takavaloiksi on vaihdettu lediversiot. Kysymys kuuluu onko ohjainyksiköitä, vastuksia tms erikseen, tai jotain konstia miten ärsyttävästä herjsta pääsisi eroon? Inpanalla muuteltuun asetuksia ettei herjais? Potilas on 530D vm 2006.Originally posted by Hjördis View PostNCS Expert työkalulla saa yksittäiset tarkistukset sekä virheilmoitukset pois päältä.Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Kuinka säädetään pissapojan suuttimien asentoa, perinteisesti vaan neulaa sisään vai..? Suihkii nyt liian alas, motarinopeuksilla suihku osuu konepeltiin eli sitä ei riitä tarpeeksi pyyhkijöille -> ei pese yläreunaa -> sadetunnistin ei toimi oikein. Kaupunkinopeuksissa juuri ja juuri yltää tarpeeksi ylös.F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
E60 ei ole, mutta itse olen tunkenut näissä vanhoissa hitsauslangan sisään ja kääntänyt nozzlea ja testaillut sopivaksi.Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by Laku View PostE60 ei ole, mutta itse olen tunkenut näissä vanhoissa hitsauslangan sisään ja kääntänyt nozzlea ja testaillut sopivaksi.F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View Postjuujuu, niin niissä vanhoissa, mutta tässä ei edes näy perinteistä suutinosaa vaan ulospäin näkyy vain muovinen reikä. Kuitenkin näyttäisi tulevan kahdella suihkulla per puoli. Ei kait auta kuin ottaa irti ja tutkia, vaikka suuresn maailman foorumeilla uhkailtiin että ei olisi säädettävissä.
Comment
-
-
Originally posted by tabasco View PostMelkein veikkaan että virheellinen suihkun asento johtuu riittämättömästä paineesta. Se taas johtunee siitä, että pumpun sihti on tukossa. Kannattaa aukaista kuskin puolen pyöräkotelon kautta säiliö pumppuineen esiin ja puhdistaa sihti, jos ei ole koskaan putsattu.F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
Comment