Voihan sieltä koittaa fluksin kanssa lämmitellä noita prosessoreita / muisteja takaisin emolevyyn kiinni. Ihmettelen kyllä tuota etteivät pysty testaamaan. Kyllähän tuossa jos kestävän lopputuloksen haluaa niin täytyy pallottaa komponentit uusiksi.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e61 i-drive näyttö sammuilee
Collapse
X
-
Originally posted by buksin-1 View PostHarvinaista jos kysessä LCI laite.
Vika tuossa on se, että kylmänä boottailee muutaman kerran. Sen jälkeen, kun hieman lämmennyt, toimii virheettömästi.BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi
Comment
-
-
Originally posted by buksin-1 View PostHarvinaista jos kysessä LCI laite.
Elehuolto nosti kädet pystyyn ja palauttaa rahat, asiallista toimintaa.
Testasivat virtojen kanssa mutta autoa heillä ei ollut testausta varten.
Vasta kun kytkin autooni virrat, tuli savu pihalle.
Comment
-
-
Originally posted by Hakkapeliitta View PostKyllä, LCI-laite.
Elehuolto nosti kädet pystyyn ja palauttaa rahat, asiallista toimintaa.
Testasivat virtojen kanssa mutta autoa heillä ei ollut testausta varten.
Vasta kun kytkin autooni virrat, tuli savu pihalle.Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
SISUSTAT modaukset
Comment
-
-
Originally posted by buksin-1 View PostMikset laittanut tietoa mulle, LCI laitteet on saatu onnistuneesti kuntoon
Ja nyt se on varmaan jo myöhästä?
CIC laitteita alan katteleen tilalle.
Comment
-
-
On se mahdollisesti myöhäistä jos laite päästi savut ulos. Olisiko bga-piirejä vähän kokeiltu fluksilla ja puhaltimella uudelleenjuottaa ja mennyt jotkin nastat oikosulkuun tjsp.-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Comment
-
-
Meni omasta kans CCC sököks. Ymmärtääkseni suositus on LCI CCC tai CIC. Mitä tuohon CIC retrofittiin tulis minimissään vaihtaa ja mihin hintaan?
Onko Buksinilla boxeja? Laita vaikka privaa.2015 Ford Transit Custom Trend, 125hv -> +180hv
2022 X3 Charged Edition Msport
1999 Honda CBR 900 SC33
2009 Husqvarna SMR 510
2017 KTM EXCF 350
Comment
-
-
Kyllä minusta tuon CIC boxin varteenotettava vaihtoehto on tuo Dynavin.
Onko täällä kenelläkään kokemusta sen asennuksesta/käytöstä?
Ebaysta näyttäisi saavan halvimmillaan 699+postikulut.
Ja plug and play... (ehkä)
Epäilen vaan edelleen laitteen toimivuutta ilman taustalla toimivaa alkuperäistä CCC boxia. Dynavin kuitenkin käytää auton alkuperäistä radiota ja levysoittimia.E36M3EVOAVO & E60530D
Mieluummin ajaisin kyllä ooppelia...
Comment
-
-
Originally posted by Enzoo View PostKyllä minusta tuon CIC boxin varteenotettava vaihtoehto on tuo Dynavin.
Onko täällä kenelläkään kokemusta sen asennuksesta/käytöstä?
Ebaysta näyttäisi saavan halvimmillaan 699+postikulut.
Ja plug and play... (ehkä)
Epäilen vaan edelleen laitteen toimivuutta ilman taustalla toimivaa alkuperäistä CCC boxia. Dynavin kuitenkin käytää auton alkuperäistä radiota ja levysoittimia.E36M3EVOAVO & E60530D
Mieluummin ajaisin kyllä ooppelia...
Comment
-
-
Race.fi mulle juuri sanoi että noiden hinnat nousee 799->899 kun euron kurssi sukeltaa. Kysyin myös että tukeeko Dynavin Check Control-viestejä tai ilmastoinnin säätöjä. Lupasi palata asiaan mutta ei tosin sanonut että milloin. Siitä on nyt aikaa n 1kk. Toimitusaikakin oli 6-8 vkoa tilauksesta.
Harkitsin tuota Dynavinia vakavasti mutta CIC-paketti emulaattoreineen, uusine ohjaimineen Comboxin kanssa voitti. Hinta tosin n tuplat Dynaviniin.Last edited by Hakkapeliitta; 17-09-2015, 19:00.
Comment
-
-
Originally posted by böntti View PostOn se mahdollisesti myöhäistä jos laite päästi savut ulos. Olisiko bga-piirejä vähän kokeiltu fluksilla ja puhaltimella uudelleenjuottaa ja mennyt jotkin nastat oikosulkuun tjsp.
Kyllä tuo mahdollista on, testailen silloin tällöin muutamia "tuhoon tuomittuja" mulf ja ccc yksiköitä, jotta sopiva lämpöprofiili korjaukselle löytyy.
Uudelleenpallotus on sitten niin paljon vaativampaa ettei siihen ole mahdollisuuksia (taloudellisesti kannattavasti) , mutta siitä haaveilijoille kerrottakoon että hommaan tarvittava laitteisto maksaa noin 20t€, käytettyjä voi löytää joskus sopivasti. Silti Suomen korjausmäärillä investointi ei tienaa itseään.
Toki täytyy muistaa että ensisijaisesti vika ei aina varsinkaan facelift malleissa ole välttämättä pga piirien kiinnityksissä...Last edited by WSE1; 19-09-2015, 12:07.
Comment
-
-
Juu softavikaa noissa on...-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Comment
-
Comment