Eiköhän näistä ole tehtaalla otettu jo kymmenen vuotta sitten kaikki ulos testivaiheessa. Me ollaan nyt vaan niitä tosielämän testaajia, että kuinka hyvin käytössä kestää.
"Hukkaporttina" rajapainevena säädöissä muistaakseni 3,5bar. Toimii, eli kone uloshengittää paremmin ja lämmöt (+ahdot) kurissa. Egr:n "tilalla"..
Alipainetoimista >3bar ei ole osunu kohdille.
Laput on itteeni varten (että tietää miten muutokset on vaikuttanu vrt aiempaan), mutta nyt toi tosiaan toimii niinku oon sen aina halunnu toimivan.
Niin varmasti ovatkin, ollut takuulla hauskaa puuhaa siihen maailman aikaan, kun vieläkin tästä riittää foorumille jauhettavaa
Jos et tehoja tahdo paljastella, niin kerro toki tarkemmin tuosta toimivuudesta! Sivistyneestihän nämä pelaa lähes softalla kuin softalla, mutta onko nyt ylhäällä paremmin vetoja, vähemmän savua vai vai
Niin varmasti ovatkin, ollut takuulla hauskaa puuhaa siihen maailman aikaan, kun vieläkin tästä riittää foorumille jauhettavaa
Jos et tehoja tahdo paljastella, niin kerro toki tarkemmin tuosta toimivuudesta! Sivistyneestihän nämä pelaa lähes softalla kuin softalla, mutta onko nyt ylhäällä paremmin vetoja, vähemmän savua vai vai
3000 kiepistä eteenpäin on nyt paremmin vetoja (varsinkin pitkissä vedoissa) ja ilman lämpötilan muutokset ei tunnu enää "kovassa" ajossa (kesäpäivät).
Tuli käytyä tuolla AJ-Tech:llä eilen tolla sigun autolla ja pakko antaa täydet pisteet sekä asiantuntemuksesta että asiakaspalvelusta
Matka oli pitkä mutta kyllä kannatti:
Autossa oli jo Harisen tekemä ohjelma sisällä mutta minusta tuntui kokoajan että se ei oikein toimi, Harisella kävin siitä kysymässä ja jotain tekohengitystä teki softaan jolla voimaa tuli lisää noin 5hp ja savutusta reilusti lisää, loppukaneettina sanoi että mun autossa on jotain vikaa kun ei saa enempää tehoja ulos :think
Antti käytti oikeasti aikaa Harisen softan korjaamiseen vaikka samaan aikaan oli BTCF:n penkkipäivä päällä ja Bemareita piha täynnä odottamassa rullille pääsyä. Tehtiin niin monta vetoa penkissä kun tartti että Antti oli tyytyväinen softaan, meni arviolta 1,5 tuntia aikaa tuon homman tekemiseen kaikkiaan ja hinta työlle oli vähintäänkin kohtuullinen
En osannu enää edes odottaa näin hyvää palvelua tuon Harisen räpellyksen jälkeen.
Harisen kartat kuulemma aivan päin persettä, egr:ää ei oltu säädettu ollenkaan, ruiskutusajat/määrät oli niin hyvin säädetty että "voima"savuja tuli jo 1000 rpm paikkeilla pintakaasulla yms. yms.
Silti sitä voimaa ei oikeasti ollu...
Vielä pisteenä I:n päälle nopeusrajoitin oli muka poistettu Harisella mutta todellisuudessa siihen ei oltu edes koskettu...
Eilen kun ajelin kotiinpäin tuon reilu 300km niin ei voinu kuin hymyillä: voimaa on (otettiin maltillisesti noin 20hp/40Nm lisää pyöriltä verrattuna Harisen yritelmään) ja ne voimasavut tulee vasta siellä yläkierroksilla nilkka suorana niin kuin asiaan kuuluu
EDIT: en nyt enää loppupeleissä tiiä että kuka se nyt oli nimeltään joka softan väänsi kun lapuissa lukikin Jukka Orrenmaa, mutta hyvä siitä silti tuli
Tuikun softat
Webasto retrofitit (myös F sarjaan)
BMW Maahantuonti ammattitaidolla
Laatikon huuhtelut (myös F sarjaan)
Vuokraamme otsonaattoreita,painehuuhtelulaitteita ym..
Tuikun softat
Webasto retrofitit (myös F sarjaan)
BMW Maahantuonti ammattitaidolla
Laatikon huuhtelut (myös F sarjaan)
Vuokraamme otsonaattoreita,painehuuhtelulaitteita ym..
Comment