Originally posted by tovayryn
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60 535D tehonlisäys ohjelmointi?
Collapse
X
-
Kyllähän se loota oppii uusille tavoille ajan kanssa. Itse ainakin olen nykyään softamuutoksen jälkeen nollannut nuo adaptaatiot, ensimmäisen softan jälkeen nuo vaihdot meni vähän miten sattuu. Nollauksella homma korjaantui heti. Jos jollakin ei ole INPA:lla nollatessa tapahtunut muutosta niin kannattaa koittaa DIS:llä tai ISTA:lla. Kannattaa koittaa nollausta ja todeta itse tuleeko muutosta .
Comment
-
-
Originally posted by tovayryn View Postok, ku tuo teki nyt uudella ohjelmalla sitä, että ku vakkarilla kiihdytti niin jäi jurruttaa viitosella 100kmh vauhtia ja sit ku hipasi kaasuun niin nakkasi kuutosen. Sillä mietin että vaikuttaako laatikon oppivuus tuohon
Liekkö sitten että on siinä "rajoilla" että onko järkevää ajaa 5. vai 6. vaihteella. Tiedä häntä. Kaverin 530d teki samaa joten oletin ettei ole mitään vialla...
Comment
-
-
Jaa, hmmm.
Mun 5 ja 6 vaihteen vaihto tapahtuu 78-80km/h. Huomannut kun joku kokematon ajanut autoa 80 rajoituksella ja ite istunut kyydissä kun ei osata ajaa vakkarilla niin joka mäessä ja mutkassa heittää vitoselle..
joten erilainen se sitten on teihin verrattuna..E61 535d alkuunsa viritetty.
Comment
-
-
Kiihdytäppäs Latvala vakkarilla vaikka kilometriä kerralla sataseen, niin huomaat ettei se kutosta tarjoa vielä noilla nopeuksilla. Pieni kevennys kaasuun tai alamäki tms niin sitten kyllä vaihtuu aikaisemmin.
.. tai sitten se on oikeasti erilainen kuin meillä muilla| BMW G30 X-Drive M-Sport |
| Nissan Navara TREK-1 |
ex. | BMW e61 535dA Sport Edition LCI 2010 | Mercedes-Benz Vito 116CDI 4x4 2012 |Opel Astra H 5D | BMW e60 535d M5-look | Audi A3 2.0TDI Ambition | BMW e46 330D | Opel Omega 3.0 V6 Executive | Opel Astra G Coupe Bertone | Opel Astra G 3D |
Comment
-
-
Originally posted by Matson^ View PostKiihdytäppäs Latvala vakkarilla vaikka kilometriä kerralla sataseen, niin huomaat ettei se kutosta tarjoa vielä noilla nopeuksilla. Pieni kevennys kaasuun tai alamäki tms niin sitten kyllä vaihtuu aikaisemmin.
.. tai sitten se on oikeasti erilainen kuin meillä muillaF11 530d -11
E91 -06 320d
x2 Tuikut
Ex. E60 -05 535d M-Sport 386hv/766nm
Comment
-
-
Originally posted by Matson^ View PostKiihdytäppäs Latvala vakkarilla vaikka kilometriä kerralla sataseen, niin huomaat ettei se kutosta tarjoa vielä noilla nopeuksilla. Pieni kevennys kaasuun tai alamäki tms niin sitten kyllä vaihtuu aikaisemmin.
.. tai sitten se on oikeasti erilainen kuin meillä muillaE61 535d alkuunsa viritetty.
Comment
-
-
Originally posted by Mikiis View PostHetkinen, eikös Matsonilla ole enempi nuita pykäliä, kun on Lci?Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Tuo laatikon toiminta voi vaihdella myös sen mukaan missä "ajomoodissa" laatikko sattuu olemaan...
Perusasetuksellahan (D) on useampi toimintomalli jota adaptaatioarvot vielä parantaa.
Itse olen huomannut, että kun ajelee pitkään ja rauhallisesti niin tutulla tienpätkällä ei yhdessä ylämäessä yritäkään vaihtaa pienempää, mutta jos olen aikaisemmin ajellut vähän agressivisemmin niin varmasti tiputtaa 5:lle.
Jos en väärin muista niin perus drive asennossakin oli economy, normaali ja sporttisempi ajotila.
sitten kepillä vielä itse sport tilaan (tai kick downilla).
EDIT. joo niin ja onhan laatikossa vielä "vakionopeustila" jolloin ei vaihdeta pienemmälle niin hanakasti.F30 320xia
Ex E90 325da
Ex E90 320da
Ex E46 330D
Comment
-
Comment