Kuten juuri aiemmassa viestissä totesin 535D osalta. Mutta tosiaan ihan aiheellista tiedostaa nämä erot autoissa kun verrataan hintoja ohjelmointien ja DPF-poistojen osilta. Siellä Aj Techilläkin maksaa se DPF poisto vähän enemmän jos on se yhdistelmäpönttö.
Aj Techille juuri soitin. Minun 530da pre LCI M57N2 11/2006 eli missä on pietzot, starttinappi ja tuolla yhdistelmähärpäkkeellä niin hinta ohjelmoinnille penkityksineen ja dpf veks -> 500€ Karalalla sama 650€ mikä ei ole paha sekään. Harisella sama 1000€?
Aj Techille juuri soitin. Minun 530da pre LCI M57N2 11/2006 eli missä on pietzot, starttinappi ja tuolla yhdistelmähärpäkkeellä niin hinta ohjelmoinnille penkityksineen ja dpf veks -> 500€ Karalalla sama 650€ mikä ei ole paha sekään. Harisella sama 1000€?
Näin se vaan menee. Antin pajalla hinta ja laatu kyllä kohtaavat toisensa.
Aj Techille juuri soitin. Minun 530da pre LCI M57N2 11/2006 eli missä on pietzot, starttinappi ja tuolla yhdistelmähärpäkkeellä niin hinta ohjelmoinnille penkityksineen ja dpf veks -> 500€ Karalalla sama 650€ mikä ei ole paha sekään. Harisella sama 1000€?
Halpaa on tuohon rahaan, mulla meni samanlaiseen nelikkoon Kuopiossa ohjelmontiin pelkästään tuo raha. Mutta kusessa olisin ollut jos seinäjoelle asti lähtenyt ohjelmointiin, turboon meni keskiosa uusiks nii auto ois jääny sinne sitten. Kannattaa tarkistaa jos kauempaa lähtee viemään että auto on iskussa.
f11 530xd m-sport -12
- ex e61 530xd m-sport, -06
- ex e39 530d, -00
- ex e30 320 touring
Ehkä vähän ot, mutta tässäpä todistetta vaikuttaako ohjelmointi päästöihin ja kannattaako sitä miettiä. Vasemmalla lappu vakiosoftalla ja oikealla tuikun ohjelmalla. Auto tosin 530d.
Ehkä vähän ot, mutta tässäpä todistetta vaikuttaako ohjelmointi päästöihin ja kannattaako sitä miettiä. Vasemmalla lappu vakiosoftalla ja oikealla tuikun ohjelmalla. Auto tosin 530d.
Tuolla lapulla ei ole oikeasti päästöjen kans juuri mitään tekemistä. Ilman kuormaa savua ei varmasti tule raskaallakaan ohjelmalla,eikä se konttorilla mitattava "savu" ole muuta kun nokea. Päästöt on sitten vähän laajempi käsite. Tietysti jos ajattelee sitä,että meneekö päästömittauksesta läpi,niin voi sanoa että menee. Tuikun softia laitellu aika monta, eikä minkään kanssa ole konttorilla ollu muuta epäselvää kun se, että tuleeko savua mitattavaksi asti.
Tuikun softat
Webasto retrofitit (myös F sarjaan)
BMW Maahantuonti ammattitaidolla
Laatikon huuhtelut (myös F sarjaan)
Vuokraamme otsonaattoreita,painehuuhtelulaitteita ym..
Tuolla lapulla ei ole oikeasti päästöjen kans juuri mitään tekemistä. Ilman kuormaa savua ei varmasti tule raskaallakaan ohjelmalla,eikä se konttorilla mitattava "savu" ole muuta kun nokea. Päästöt on sitten vähän laajempi käsite. Tietysti jos ajattelee sitä,että meneekö päästö mittauksesta läpi,niin voi sanoa että menee.
Aa no tämä oli minulle aivan uutta tietoa! Mutta joo, menee läpi
ex: SEAT Leon ST 1.5 TGI FR -20, X5 xDrive 40e -16, 535iX M-Sport -12, e70 X5 3,0d sport -07, Mini John Cooper Works Coupe -12,
e60 530 xd M-sport -06, Mini Cooper S + JCW kit -02, e46 328i -98, e36 325i -91,
e30 318i -88
Taidettiin tarkoittaa huippunopeutta,
ei taida välitykset vanhakoppaisissa riittää tuonne 300++ nopeuksiin,
tarvii 8-lovisen askin...
Joo ihan totta. En ajatellut ihan loppuun, mietin vaan noita teho/vääntölukemia. Mutta vaikuttaahan tuo laatikko tosiaan paljon tuohon kulkupuoleen.
AUDI e-tron Sportback Edition S line 55 quattro
ex: SEAT Leon ST 1.5 TGI FR -20, X5 xDrive 40e -16, 535iX M-Sport -12, e70 X5 3,0d sport -07, Mini John Cooper Works Coupe -12,
e60 530 xd M-sport -06, Mini Cooper S + JCW kit -02, e46 328i -98, e36 325i -91,
e30 318i -88
Eikös Jusu jo ajanut 300 gepsin mukaan jossain ajopäivillä :think
Jep, mutta kun puhuttiin 300++ ja maailman nopeimmasta katu-dieselistä niin ei tuossa kilvassa 6 lovisella taida pärjätä,
mennään parhaan tehoalueen yli aika äkkiä,
jos 4750 rpm:n kohdalla nopeus on sen 300km/h...
M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment