Kertoisiko joku, että mistä löytyy nopeasti e61 maalin sävykoodi? Koetin haulla etsiä, mutta ei löytynyt vastauksia. Bemareista ei kokemuksia. VAGgilaisissa tottunut että koodit löytyy huoltokirjasta varustelistatarrasta.
EDIT: Löytyi ainakin VIN numeron avulla WebETK:sta SCHWARZ 2 (668). Mutta kiinnostaa edelleen löytyykö tuota jostain päin autoa?
Ihan perusmusta. Itellä sama. Joko oot maalipintoja hinkkaillut
Mistähän voisi johtua kun auto löi ensin tauluu transmission fault, auto uudestaan käyntii ja vika poissa. Tästä kilometri eteen päin niin tuli drive control system tms. Ja taas uudelleen käyntii niin vika poissa. Jännitteensäädin vaihdettu 1000km sitten, akku alle puoli vuotta. Mitään muuta vikaa ei ole. Kerran talvella aiemmin tuli transmission fault sen jälkeen vaihdoin jännitteensäätimen. Mistä seuraavaksi etsimään vikaa?
olikos joillaki jotain kaapeli vikoja näissä:think IBS kaapeli tai joku tuon niminen
Sininen savu on sitkeyttä, musta on voimaa.
BMW G31 540D x-Drive
BMW F11 530DA -12
Ex:
BMW E61 535da individual -10 340/680nm
BMW F11 520Da Alpinweiss III -13
BMW F30 320Da -12
Bmw E70 3.0DA -07
Bmw F10 525DA -10
Bmw 530Da e60 Pre-Lci -317/718 -03
Raidetangon ulompipää(t) pitäisi vaihtaa. Onko väliä hakeeko motonetista vai onko tarvikkeet kuraa ja menee kalliit uudelleensuuntaukset/tarkistukset hukkaan jos osat hajoaa heti ja joutuu taas vaihtamaan?
32106776946: 55,87e/kpl
ja mutteri pitää vaihtaa (nämä ei varmaan kuulu mukaan, toisin kuin tarvikkeissa vissiin kaikki kilkkeet kuvien perusteella eli myös holkki ja kiristysmutteri)?
33306787062: 2,2e/kpl
yht. ~60e/puoli eli 2x motonetin hinta eihän tuo nyt rahallisesti paljon ole mutta jos osat kestääkin yhtä kauan niin ennemmin tuon erotuksen kaataa vaikka tankkiin...
ja motonetistä vissiin ulosvetäjä olisi hyvä hankkia (alle 10e) (alempi ilmeisesti monikäyttöisempi?)
Täs on nyt ihan tarpeeks kauan tullu kuunneltua tota narinaa tuolta peräpäästä. Ja koska osatkin on ollu jo hankittuna jonkinaikaa ni nyt täytyy käydä tuumasta toimeen. Kun ei kerta mun hoviasentajallekkaan meinaa iltahommat kelvata. Eli tarkotus on omassa pihassa tunkin varassa noi vaihtaa. Peruskalut löytyy kyllä, mutta minkäslaista ulosvetäjää/mitälie ton palluran irrottamiseen ja uuden paikalleenlaittoon pitäs hommata? Onko tohon hommaan olemassa ihan joku erikoistyökalu? Kiitokset jo etukäteen viisaammille vastauksista. Ja jos nyt jotain erityishuomioitavaa muuta tohon prokkikseen liittyen on niin tipsit on enemmän ku tervetulleita
"Muut tekee mitä ne osaa, me tehään mitä halutaan"
Raidetangon ulompipää(t) pitäisi vaihtaa. Onko väliä hakeeko motonetista vai onko tarvikkeet kuraa ja menee kalliit uudelleensuuntaukset/tarkistukset hukkaan jos osat hajoaa heti ja joutuu taas vaihtamaan?
32106776946: 55,87e/kpl
ja mutteri pitää vaihtaa (nämä ei varmaan kuulu mukaan, toisin kuin tarvikkeissa vissiin kaikki kilkkeet kuvien perusteella eli myös holkki ja kiristysmutteri)?
33306787062: 2,2e/kpl
yht. ~60e/puoli eli 2x motonetin hinta eihän tuo nyt rahallisesti paljon ole mutta jos osat kestääkin yhtä kauan niin ennemmin tuon erotuksen kaataa vaikka tankkiin...
ja motonetistä vissiin ulosvetäjä olisi hyvä hankkia (alle 10e) (alempi ilmeisesti monikäyttöisempi?)
Niinpä, mutta löytyykö 16 ja 18 mm hylsyjä/avaimia :think?
Itse en ainakaan ilman juuri tuohon sopivaa ulosvetäjää alkaisi edes yrittämään.
32mm:seen pitäs löytyä kaikki. Sitäpä tässä just ihmetellään ettäkö minkälaistako vetäjää siihen hommaan tarvitaan. Jos joku tietää siihen käypäsen kalun?
"Muut tekee mitä ne osaa, me tehään mitä halutaan"
32mm:seen pitäs löytyä kaikki. Sitäpä tässä just ihmetellään ettäkö minkälaistako vetäjää siihen hommaan tarvitaan. Jos joku tietää siihen käypäsen kalun?
Ei siihen tarvita minkäänlaista ulosvetäjää. Halkaiset sahaamalla puslan, niin lähtee nätisti pois. Toki hetken saa hinkata.
Uuden takaisinlaitto ilman prässiä tms. voikin olla vähän haasteellisempaa. Itsellä on prässi käytössä, mutta loppui luonto kesken ja sahasin halki.
Orkkikset kun kerran tulee tuolla hintaa...
Paljos autolla ajettu?
Kuunnellaan ammattilaista ja laitetaan nuo jonon jatkoksi saksan tilaukseen. Pitäisikö se kiristysholkki ja toinenkin mutteri hankkia vai onko nuo 100% varmasti uudelleen käytettävissä?
Kuunnellaan ammattilaista ja laitetaan nuo jonon jatkoksi saksan tilaukseen. Pitäisikö se kiristysholkki ja toinenkin mutteri hankkia vai onko nuo 100% varmasti uudelleen käytettävissä?
166tkm on mittarissa, miten niin?
Just äsken (tunti sitten) vaihdoin 173 tkm ajettuun,
oli ensimmäinen E60/61 johon piti katastuksessa tehdä remonttia,
vaikka on noita melko monta kymmentä tullut katsastettua...
Oli kohtalaisen tiukka tuo ulomman ja sisemmän nivelen kohta,
vaikka kuinka yritin levitellä liitosta,
piti lopenlopen rälläköidä ulkokuorta ohuemmaksi ennenkuin
jaksoi vääntää kierteen auki...
M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment