Hah hah hajosin Taitaa hinnassa olla tuttua "lapin lisää". Vaimon sukulaismies on Sodankylästä ja kertoili tuossa joku aika sitten, että miten oli saanu niin ison lohen, että käy välillä moottorisahalla vetämässä fileitä ku nälkä yllättää ja ihan vakavalla naamalla...
Toyota Alphard MS
Peugeot e-2008
ex:E39 530d - 01 E38 735i - 96--köyhän miehen kasikone ,E39 520i - 98 "pappa", E30 316
kävin koeajamassa tällaista E61 530d:tä, ja vaikutti hyvältä. Kaikki tuntui toimivan. Mitä mieltä raati on? Onko jollekin tuttu yksilö? Kannattaako ostaa?
kävin koeajamassa tällaista E61 530d:tä, ja vaikutti hyvältä. Kaikki tuntui toimivan. Mitä mieltä raati on? Onko jollekin tuttu yksilö? Kannattaako ostaa?
Kiitos etukäteen näkemyksistä.
Väri (ulko ja sisusta) on sitten yksi hankalimmista myydä,
nm. kokemusta on...
M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Kun noita autoja on tullut tässä jo enemmänkin katsottua, niin eipä voi muuta kuin ihmetellä millaiset urpot noita uutena ostavat. Huomattavassa osassa autoista jotain aivan käsittämättömiä väriyhdistelmiä ulkona ja sisällä, ja vielä jotkut mahdollisimman epäyhteensopivat "koriste"listat siihen päälle ja rumimmat vanteet. Ainakin suomiautojen kohdalla joskus tuntuu, että mitä enemmän varusteita niin sitä rumempi auto on muuten. Ilmeisesti varakkuus ja alkeellinenkaan tyylitaju eivät kulje yleensä käsi kädessä. :think
BMW E60 530iA LCI -07 Monacoblau
ex: BMW E60 520i -04 Silvergrau
Kun noita autoja on tullut tässä jo enemmänkin katsottua, niin eipä voi muuta kuin ihmetellä millaiset urpot noita uutena ostavat. Huomattavassa osassa autoista jotain aivan käsittämättömiä väriyhdistelmiä ulkona ja sisällä, ja vielä jotkut mahdollisimman epäyhteensopivat "koriste"listat siihen päälle ja rumimmat vanteet. Ainakin suomiautojen kohdalla joskus tuntuu, että mitä enemmän varusteita niin sitä rumempi auto on muuten. Ilmeisesti varakkuus ja alkeellinenkaan tyylitaju eivät kulje yleensä käsi kädessä. :think
Makuasioita noi, mutta kun 95% 5sarjalaisista autoista on joko mustia tai valkoisia niin kyllä sitä haluaa vähän erottua.
Väri (ulko ja sisusta) on sitten yksi hankalimmista myydä,
nm. kokemusta on...
Varmaan juurikin siitä syystä tuo on ollut jo melkosen pitkään myynnissä.
Itse näin tämän nettiautossa jo maaliskuussa, samoilla kesäisillä kuvilla myynnissä.
Sorr ot, mutta mulla oli joskus Omega, joka oli kaikinpuolin fiksu auto. Oli siisti, tilava, kohtalaisilla varusteillakin ja toimi ku junan vessa. Ainoo syy miks vaihoin sen: VIHREÄ. Oon ehkä aika turhamainen tietyissä asioissa, mutta vihree auto on mulle lähes sama kuin ne huoneistokeskuksen oranssit!!! Miksköhä joskus sen ostinkaan?
Toi mun entinen e46:en oli Fahrgrun metallic värinen. Itse kyllä pidin kovasti väristä... En kyllä tiedä sopisko se e60:een.
AUDI e-tron Sportback Edition S line 55 quattro
ex: SEAT Leon ST 1.5 TGI FR -20, X5 xDrive 40e -16, 535iX M-Sport -12, e70 X5 3,0d sport -07, Mini John Cooper Works Coupe -12,
e60 530 xd M-sport -06, Mini Cooper S + JCW kit -02, e46 328i -98, e36 325i -91,
e30 318i -88
Comment