Mulla ollu yks tuollainen tapahtuma vahinkomyyntihistorian aikana. Ei pärjännyt se kaveri..
Elä pie hirveitä toiveita korvausten suhteen..
Valitettavasti tosiaankin taidat olla oikeassa.
Heitä onkaksi ja minua yksi.
Kävin jo hakemassa 330sen tuolla samalla moottorilla.
Kirottua vaan, enpä hoksannut että automaatti on se GMmä.
Vielä pitää näköjään yksi hommata, jospa tuo nyt pysyisi edes muutaman viikon rattaillaan.
Pitää nyt kuitenkin penkissä tämäkin käyttää, muttei tästä uskalla kolmiasatoja ulos ottaa.
CdiTuikku Oy - cdi Mersujen sekä Bemareiden ohjelmointia. Säännöllisesti minut nykyään tavoittaa myös E Pohjanmaalta.
Olen kamalan huono vastaamaan viesteihin, mutta voit yrittää
tuikku miukumauku tutkapistenet, tai Ö5Ö 3444ÖÖ5
Valitettavasti tosiaankin taidat olla oikeassa.
Heitä onkaksi ja minua yksi.
Kävin jo hakemassa 330sen tuolla samalla moottorilla.
Kirottua vaan, enpä hoksannut että automaatti on se GMmä.
Vielä pitää näköjään yksi hommata, jospa tuo nyt pysyisi edes muutaman viikon rattaillaan.
Pitää nyt kuitenkin penkissä tämäkin käyttää, muttei tästä uskalla kolmiasatoja ulos ottaa.
Hommaat manuaali askin ja tonnin väännön kestävän kytkimen, niin tulee "halvemmaks"!
///MADE IN FINLAND
sigpic
TÄLLÄ HETKELLÄ NIMISSÄ OLEVAT: E30 SEDAN IX M-TECNIC II F32 COUPE PERFORMANCE F31 TOURING XDRIVE M-SPORT
.
No, automaatista en luovu, Zf,n laatikko on ihan hyvä.
Tämän GM,n kanssa pitää nyt hiukan puuhastella, että saisi kuitenkin hyvin tehoja kohtuullisella väännöllä.
Aika näyttää, miten käy.
Eikä todellakaan riitä rahatkaan aina vaan ostella uutta aihiota.
Se tuhat nyyttonia ei nyt niin paljoa ole, tai onhan se tietty, mutta sinne nurkille kyllä ihan helposti pääsee.
Laitan tähän jatkoksi oman täysin vakion 530,sen lapun ajalta, ennen kuin se alkoi selällään piehtaroimaan.
Lambda1,03, eli vähän savuttaa, hyvin vähän.
Max ahto 1,7bar, joka on jo liian paljon vanhalle resulle ahtimelle, mutta huono itsetunto "pakottaa" laittamaan, varsinaisestahyödystä en sano mitään.
Max syöttömäärä ohjelmassa 85mg, testerillä myös todettu, todellista en kerro, hiukan enemmän, mistään suutinhuijauksesta ei kuitenkaan ole kyse, vaan jostain muusta todellisesta muutoksesta.
Lambda-arvosta laskemalla suunnilleen sama tulos.
Mutta vakioillakin suuttimilla vielä siis varaa 85-> 100mg nostaa.
Tehoa rajoittaa huono ilman määrä max kierroksilla, parempi ahdin heti auttaa.
Alapään notko johtuu äkkinäisestä mittaajasta - minusta, ei menny lankulle tuo kaasunpolkaisu sitten millään.
CdiTuikku Oy - cdi Mersujen sekä Bemareiden ohjelmointia. Säännöllisesti minut nykyään tavoittaa myös E Pohjanmaalta.
Olen kamalan huono vastaamaan viesteihin, mutta voit yrittää
tuikku miukumauku tutkapistenet, tai Ö5Ö 3444ÖÖ5
.
No niin, tämä tarina taas jatkuu.
Kuukauden oli välissä E46 330d, uudemmalla tekniikalla.
Samat tehot suunnilleen saa, mutta väännöt joutuu sen laatikon takia todella alas jättämään, suunnilleen 550 tasoon.
Ykkösellä ja kakkosella vielä tuosta sata nm vähemmäksi.
Ihan kiva auto, mutta laatikon takia ei nyt sovellu tähän ...
Nyt on alla oikein karvalakkien neekerimalli, alkuperäinen suomiauto.
Mutta minä en kyllä mitään varusteita kaipaakkaan, turhankin siisti oikeastaan tähän särkemiseen.
Ahdin nyt tulee hiukan suurempi vakiokuoriin ensin ja cooleri, haluaisin uskotella, että niiden kanssa aika hyviä lukemia pitäisi tulla.
Aikaisempi oli aivan vakio, ilman hiukkaspönttöä, luulen että hyvä kuntoisella pääseepöntön kanssa lähelle samaa.
Ehken joskus saatan kertoa moditkin, mutta en vielä, ihan perusjuttuja.
CdiTuikku Oy - cdi Mersujen sekä Bemareiden ohjelmointia. Säännöllisesti minut nykyään tavoittaa myös E Pohjanmaalta.
Olen kamalan huono vastaamaan viesteihin, mutta voit yrittää
tuikku miukumauku tutkapistenet, tai Ö5Ö 3444ÖÖ5
.
Näköjään hiukkaspönttö syö suurimman terävyyden moottorista pois.
Mutta saan tästäkin laatikon kytkimien pakat luistamaan, jos alavääntöjä ei rajoita.
CdiTuikku Oy - cdi Mersujen sekä Bemareiden ohjelmointia. Säännöllisesti minut nykyään tavoittaa myös E Pohjanmaalta.
Olen kamalan huono vastaamaan viesteihin, mutta voit yrittää
tuikku miukumauku tutkapistenet, tai Ö5Ö 3444ÖÖ5
.
kylläkyllä, olet oikeassa.
Syöttöä pitää saada lähelle sata milliä sinne 1500rpm jälkeen, heti.
Ennenkuin kytkinpakat ei jaksa enää.
Vikaherja tulee nimenomaan B-C kytkipakoista.
Turbiinin tehtävä onkin luistaa ja se on rakennettukkin niin, että se kestää sitäluistoa "loputtomiin", kunhan se pysyy vaan säädetyissä rajoissa.
Minä olen omastani kirinyt ohjelmasta sillä venttiilillä luistoa reilusti pois.
Vähemmän luistoa - parempi vaste polkimeen.
Seinäjoelta ainakin pitäisi olla 3" downpipe tulossa, samoin kohta saan ahtimen, cooleriksi tulee motonetin suurin kiinalainen, ihan hyvät kokemukset siitä.
CdiTuikku Oy - cdi Mersujen sekä Bemareiden ohjelmointia. Säännöllisesti minut nykyään tavoittaa myös E Pohjanmaalta.
Olen kamalan huono vastaamaan viesteihin, mutta voit yrittää
tuikku miukumauku tutkapistenet, tai Ö5Ö 3444ÖÖ5
Comment