Originally posted by tuikku
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60/61 53X Diesel, Ahdinpuuhailuja ja teoriaakin
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
CdiTuikku Oy - cdi Mersujen sekä Bemareiden ohjelmointia.
Säännöllisesti minut nykyään tavoittaa myös E Pohjanmaalta.
Olen kamalan huono vastaamaan viesteihin, mutta voit yrittää
tuikku miukumauku tutkapistenet, tai Ö5Ö 3444ÖÖ5
-
-
Originally posted by tuikku View PostEipäs ollutkaan mersun vaivana hukkaportti, vaan pakosiipi oli hävinnyt työmaaltaan pakoputkeen, akseli siististi poikki.-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Comment
-
-
.
Tässä tulee nyt varmaankin jonkinlainen tuumaustauko.
Jos ko. ahtimeen saa korjausosan - jatkan varmaan sillä - muussa tapauksessa en oikein vielä tiedä.
Nyt tällä hetkellä tuntuu siltä, että väliaikaisratkaisuna Anton saa tehdä sellaisen nelisatasen vnt-ahtimen, jotta pääsen taas ajamaan autolla.CdiTuikku Oy - cdi Mersujen sekä Bemareiden ohjelmointia.
Comment
-
-
.
Tämän puimuri piehtaroi viimeisen kerran Lauantaina 29.8.15, aiheuttaen vakavat vammat minullekkin. Totaalituhoutuminen.
Oli hyvä auto, kaikin puolin.
Niin hyvä, että taidan hommata vielä samanlaisen tilalle - kaksiahdin mallikaan ei ole poissuljettu vaihtoehto, jos kokeilis sellaista kun en ole vielä omistanut ...CdiTuikku Oy - cdi Mersujen sekä Bemareiden ohjelmointia.
Comment
-
-
Pääasia että mies on hengissä.
On tässä tullu jo nettiä selailtua sillä silmin että puimuri sulle saahaan!
Tässäki ihan varteenotettava:
Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Comment
-
-
Originally posted by Kissvesala View PostPääasia että mies on hengissä.
On tässä tullu jo nettiä selailtua sillä silmin että puimuri sulle saahaan!
Tässäki ihan varteenotettava:
http://www.auto24.ee/used/1986829
Mites se tuikulla nyt noin piehtaroi, eikös edellinenkin tehnyt samat temput?ex bimmers: | BMW e91 335dA | BMW e34 518i | BMW e60 530dA | BMW e36 318iS |
Comment
-
-
.
Ukko alkaa pikkuhiljaa olemaan tolpillaan.
"Vakavalla" mielellä tai tositarkoituksella
Etsiskelen uutta kumppania, pitäisi olla sellainen aika siisti E60/61 530d 04-06 neitokainen, johon voisin tuosta sortuneesta elämäkumppanista siirtää tekniikkaa.
Moottori- tai vaihteistovauriokaan ei nyt siis oikeastaan haittaa, eikä muutkaan tekniset vaivat, vaan on mieluummin sellainen vin-vin tilanne, eikä kilometritkään, kunhan vaan on siisti ihmisauto.
Ei ole kohtuuttomat vaateet.
Yhteyttä voi ottaa yv:llä.
Olen vähän huono maksaja(kin), mutta maksun suoritan luonnollisesti käteisellä ostohetkellä kokonaisuudessaan.CdiTuikku Oy - cdi Mersujen sekä Bemareiden ohjelmointia.
Comment
-
-
.
Näyttää siltä, että sellainen sopivan reilusti maantietä nähnyt ikäneito on elämänkumppaniksi löytynyt, pikkuruinen "vahinko" tässä nyt pääsi käymään, kun näyttää erehdyttävästi kahdella ahtimella olevan, vaikkei ollut tarkoitus nyt ...
No, kuitenkin. En varmaankaan malta olla palaamatta aiheeseen muodossa tai toisessa. Yleensähän ne on liittyneet tehonlisäykseen ja ahtimiin - aika näyttää, mitä tästäkin sitten tulee. Ensin pitää nyt itse vähän kuntoutua kuitenkin.CdiTuikku Oy - cdi Mersujen sekä Bemareiden ohjelmointia.
Comment
-
-
Originally posted by tuikku View Post.
Näyttää siltä, että sellainen sopivan reilusti maantietä nähnyt ikäneito on elämänkumppaniksi löytynyt, pikkuruinen "vahinko" tässä nyt pääsi käymään, kun näyttää erehdyttävästi kahdella ahtimella olevan, vaikkei ollut tarkoitus nyt ...
No, kuitenkin. En varmaankaan malta olla palaamatta aiheeseen muodossa tai toisessa. Yleensähän ne on liittyneet tehonlisäykseen ja ahtimiin - aika näyttää, mitä tästäkin sitten tulee. Ensin pitää nyt itse vähän kuntoutua kuitenkin.
Mielenkiinnolla odotellaan!ex bimmers: | BMW e91 335dA | BMW e34 518i | BMW e60 530dA | BMW e36 318iS |
Comment
-
-
No, kuitenkin. En varmaankaan malta olla palaamatta aiheeseen muodossa tai toisessa. Yleensähän ne on liittyneet tehonlisäykseen ja ahtimiin - aika näyttää, mitä tästäkin sitten tulee. Ensin pitää nyt itse vähän kuntoutua kuitenkin.F11 530d -11
E91 -06 320d
x2 Tuikut
Ex. E60 -05 535d M-Sport 386hv/766nm
Comment
-
-
No, kuitenkin. En varmaankaan malta olla palaamatta aiheeseen muodossa tai toisessa. Yleensähän ne on liittyneet tehonlisäykseen ja ahtimiin - aika näyttää, mitä tästäkin sitten tulee. Ensin pitää nyt itse vähän kuntoutua kuitenkin.Mikäs se tämän hetken ahdinkompinaatio optimi on jos alkaa noita omia ahtimia tässä huollattaan/päivittämään?
Originally posted by Mikiis View PostPiezoilla vai solenoideilla?X5 F15 ///Msport
CRX 2gen +25psi
Comment
-
-
Originally posted by Sape81 View PostNopealla otsikon vilkaisulla luulin jo nelivetoaihion olevan.
Josta päästäänkin varsinaiseen kysymykseen. Miten tuo jakolaatikko, onko se heikoin lenkki automaateissa/manuaaleissa kun kunnolla viräytellään?CdiTuikku Oy - cdi Mersujen sekä Bemareiden ohjelmointia.
Comment
-
-
.
... Semmoinen vanhempi se on, solenoideilla.
Isommasta ahtimesta on valmis suunnitelma, joka tulee kyllä sitten ilmi, ensin kuitenkin perinteiset hiukkasjutut, laatikko ja lukkoperä.
Pikkuahtimelle ei tehdä mitään.CdiTuikku Oy - cdi Mersujen sekä Bemareiden ohjelmointia.
Comment
-
Comment