Originally posted by bittivirhe
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Talvi tulee, hermot menee?
Collapse
X
-
Ovi pelaa edelleen (jes), mutta nyt on umpioihin kertynyt kosteutta ja pakkasessa ajellessa umpion muovin alaosa menee huurteeseen. Näyttäisi olevan aika symmetrisesti molemmilla puolilla. Auto on pääsääntöisesti viikot lämpimässä tallissa (+15 tai yli) ja ajossa/maalla pakkasessa. Ei varmaan ole mitään helppoa keinoa saada noita kuiviksi ja pysymään kuivina?G05 45e
ex: F11 530d xDrive
ex: E84 X1 xDrive 25d
Comment
-
-
Originally posted by bittivirhe View PostOvi pelaa edelleen (jes), mutta nyt on umpioihin kertynyt kosteutta ja pakkasessa ajellessa umpion muovin alaosa menee huurteeseen. Näyttäisi olevan aika symmetrisesti molemmilla puolilla. Auto on pääsääntöisesti viikot lämpimässä tallissa (+15 tai yli) ja ajossa/maalla pakkasessa. Ei varmaan ole mitään helppoa keinoa saada noita kuiviksi ja pysymään kuivina?Kulkineet/projektit:
640D F06
530iA E39
635 CSi E24
518i E28 M54B30 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=293876
1502 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=240991
Comment
-
-
Kaikilla kun tuntuu olevan enemmän tai vähemmän ongelmia näin talvi keleillä niin pitää väliin tulla huutelemaan että meillä ainakin toistaiseksi toimii kuin unelma
Ei mitään käynnistys ongelmia vaikka auto seisoo aina pihalla.
Starttaukset tehdään yleensä lämmityksen jälkeen, mutta välillä ollut ihan kylmä starttejakin -25 pakkasesta ja käyntiin lähtee nöyrästi.
Ei jännite herjoja ja kaikki on toiminut, DPF poltosta lähtien.
Eikä sisälläkään paleleE61 530da LCI ex. E91 320da -06
Comment
-
-
Originally posted by zaumer View PostKaikilla kun tuntuu olevan enemmän tai vähemmän ongelmia näin talvi keleillä niin pitää väliin tulla huutelemaan että meillä ainakin toistaiseksi toimii kuin unelma
Ei mitään käynnistys ongelmia vaikka auto seisoo aina pihalla.
Starttaukset tehdään yleensä lämmityksen jälkeen, mutta välillä ollut ihan kylmä starttejakin -25 pakkasesta ja käyntiin lähtee nöyrästi.
Ei jännite herjoja ja kaikki on toiminut, DPF poltosta lähtien.
Eikä sisälläkään palele"Muut tekee mitä ne osaa, me tehään mitä halutaan"
F11 525d -11
E60 M5 -05
E12 530i -75
E32 730i - 91
Chevy Silverado 3500 -93
R33 Skyline GTS-T -93
Comment
-
-
Lähtee täälläkin käymään (lähes) aina kylmillä, kylläkin useimmiten eberin avustuksella.
Akku on kyllä aika kovilla, vaikka sitä lataisikin ahkerasti, sillä esimerkiksi puhallin ei puhalla täydellä teholla kun akun latauksen tai pidemmän ajorupeaman jälkeen?
Herjoja akku ei ole antanut kun aivan kylmimpänä, jolloin sitten menikin tyhjäksi ja kellot nollille ym.
Ex bensa E91 325ia kyllä lämpeni kylmiltään jonkin verran nopeammin, eikä ikinä puhaltimet tms. nyykähtäneet tai olisi jättänyt käynnistymättä. Tosin kakkuakin meni yli -15c varmaan 13l sadalla aina nurkissa.G26 i4 M50 Black Sapphire
Comment
-
-
Originally posted by BFI18 View PostAkku on kyllä aika kovilla, vaikka sitä lataisikin ahkerasti, sillä esimerkiksi puhallin ei puhalla täydellä teholla kun akun latauksen tai pidemmän ajorupeaman jälkeen?
Herjoja akku ei ole antanut kun aivan kylmimpänä, jolloin sitten menikin tyhjäksi ja kellot nollille ym.
.
Ettei nyt ois ilmastoinnin asetuksista kyse?
Joo, eipä noita oo ongelmia itellänikään termariremontin perään.E61 535d alkuunsa viritetty.
Comment
-
-
Originally posted by rizzo View PostMullakaan ei mitään ongelmia. Lämmintä riittää ja kaikki toimii..
Ainoa vaan että startti on välillä laiska, varsinkin jos käyttää Webastoa päälle vartin (vaikka olisi kokoajan ylläpitolaturissa). Lähtee kumminkin aina käymään :thinkE61 535d alkuunsa viritetty.
Comment
-
-
Originally posted by Mlatvala View PostEttei nyt ois ilmastoinnin asetuksista kyse?
Joo, eipä noita oo ongelmia itellänikään termariremontin perään.G26 i4 M50 Black Sapphire
Comment
-
-
Originally posted by rizzo View PostTaitaa vaan tuo startti olla aika vittumaisessa paikassaE61 535d alkuunsa viritetty.
Comment
-
-
Originally posted by bittivirhe View PostOvi pelaa edelleen (jes), mutta nyt on umpioihin kertynyt kosteutta ja pakkasessa ajellessa umpion muovin alaosa menee huurteeseen. Näyttäisi olevan aika symmetrisesti molemmilla puolilla. Auto on pääsääntöisesti viikot lämpimässä tallissa (+15 tai yli) ja ajossa/maalla pakkasessa. Ei varmaan ole mitään helppoa keinoa saada noita kuiviksi ja pysymään kuivina?
Poranterä semmonen ehkä 1mm koko luokkaa ja rullaat umpiohin pienen pienet reijät, pysyy kosteus samana sisällä ja ulkona. Ongelma siinä että sais sen pysymään täysin kuivana sisältä, vaatis aikamoiset tiivisteet.
Comment
-
-
Originally posted by TuroMat View PostVoin luvata että vanhanliiton miehellä (Taksiautoilijan työauto) on kuivatus onnelmiin ihan omat vippas konstit.
Poranterä semmonen ehkä 1mm koko luokkaa ja rullaat umpiohin pienen pienet reijät, pysyy kosteus samana sisällä ja ulkona. Ongelma siinä että sais sen pysymään täysin kuivana sisältä, vaatis aikamoiset tiivisteet.
Comment
-
Comment