Kiitos EsaI, kokeilen.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60/61 530d hidas lämpeään ja muutenkin kylmää kyytiä..termariko III
Collapse
X
-
Originally posted by revote View PostLauhduttimen letkussa on nyt letkutermari ja pää- sekä egr-termarit on nyt myös uudet. Vesiventtiilin vaihdoin taannoin, käytettyyn tosin.
Lämmöt nousee moottoritiellä 88-90 asteeseen, onko ok lämmöt? Ei ainakaan puhalla kabiiniin yhtään enempää lämpöä, voisiko Ihkassa olla vikaa tjsp?F26 xDrive20d TwinPower
EX:E60 535DA -06 ///M-Sport "-Individual: Moonstone metalllic+MerinoPlatinum+PianoBlack-"
Automaattivaihteisto remontit ammattitaidolla www.siekkinen.net
Comment
-
-
Originally posted by revote View PostEn tiedä mitä tasoa ei pitäisi olla mutta mulla pyörii nyt muistaakseni 60 asteessa. Ja letkussa on siis termari.E61 535D
E46 330D
Comment
-
-
Originally posted by Arnolds View PostMitäs se näyttää moottorin lämpömittari (pykäliä) montako näkyy kun on kone ns lämmin?
Originally posted by Dixon View PostKerrotkos vähän tarkemmin tuoste letkutermarista? Omassa pitäs vaihdin vaihtaa ja oon ettiny tätä termari patenttia et miten se tapahtuu :think
Edit: ja tällainen termari.Last edited by revote; 04-03-2019, 13:46.
Comment
-
-
Originally posted by revote View PostMuistaakseni 4.
Sitten vikaa etsimään, onko tarpeeksi nestettä, ilmaus onnistunut, vesiventiili toimii, antaako vika koodia sisätilan anturista ja sitten se ihka? :think:thinkF26 xDrive20d TwinPower
EX:E60 535DA -06 ///M-Sport "-Individual: Moonstone metalllic+MerinoPlatinum+PianoBlack-"
Automaattivaihteisto remontit ammattitaidolla www.siekkinen.net
Comment
-
-
Nyt on vaihdettu OE-päätermari BEHRin tarvikkeen tilalle ja taas nousee lämmöt sinne minne pitääkin ja myös pysyy siellä järkevästi, eikä seilaa. Tulipahan tämäkin remppa harjoiteltua kahteen kertaan.
Tuossa vielä kuva eroista, vasemmalla orkkis:
Termostaatit2ZR-FXE
Comment
-
-
Meni viime talvena hermot kun kahteen kertaan vaihdoin lämmönvaihtimen ja aina hajoaa 😬 Ja onko tosiaan 20mm sisämitalla letkut?E61 535D 360/750
Comment
-
-
Originally posted by JAK85 View PostOnko monella tällainen viritys? Löytyisikö 90 asteisena tuota termaria?
Meni viime talvena hermot kun kahteen kertaan vaihdoin lämmönvaihtimen ja aina hajoaa 😬 Ja onko tosiaan 20mm sisämitalla letkut?E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by Clavurion View PostToimiva systeemi tuo on, mitä muutamiin on laitettu. Tuo 80 C avautumislämpötila tälle termarille on oikein hyvä. Laatikon öljylämpöjen pitää ensin nousta yli 80 C ja siirtää se lämpö lämmönvaihtimen nesteeseen, ennen kuin tämä termostaatti aukeaa. Tuo termarihan sopii suoraan lämmönvaihtimelta paluulinjaan nousevaan letkuun.
Itse vain ajattelin että josko pakkasilla tuo vaihdelaatikko ei saavuta minun ajossa tuota moottorin lämpötilaa ja hukkaa aina lämpöä sinne lopussa.
Pitääpä kattoa tilaako netistä vai paikallisen Varaosaliikkeen kautta.E61 535D 360/750
Comment
-
-
Originally posted by JAK85 View PostKiitos vastauksesta
Itse vain ajattelin että josko pakkasilla tuo vaihdelaatikko ei saavuta minun ajossa tuota moottorin lämpötilaa ja hukkaa aina lämpöä sinne lopussa.
Pitääpä kattoa tilaako netistä vai paikallisen Varaosaliikkeen kautta.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Comment
-
-
Originally posted by Clavurion View PostTovin saat pakkasilla ajella, että laatikon öljylämmöt nousee yli 80 C. Samaa luokkaahan niiden lämmönvaihtimen sisäistenkin termarien reagointilämpötila on. Ja tämä modauksessa käytetty termari on alunperin käytössä VAG-vehkeissä juurikin laatikon lämmönvaihtimella.E61 535D 360/750
Comment
-
-
Originally posted by JAK85 View PostJuu sitä nimenomaan tarkoitin että ei menisi sitä lämpöä sinne suuntaan viime talven ajoin letku pihditettynäE39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
Comment
-
Comment