Originally posted by revote
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60/61 530d hidas lämpeään ja muutenkin kylmää kyytiä..termariko III
Collapse
X
-
Originally posted by revote View PostMotonetistä saisi päätermariksi tuon mainitun Behrin termarin.F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Comment
-
-
Ääni orkkikselle, vaihdoin nimittäin kiireessä M47:n Behrin "logothiottupois"-mallin, kun lämmöt huiteli 40 asteessa kovilla pakkasilla. Alkuun olikin ok, mutta nyt kahden viikon jälkeen lämmöt nousee hitaasti ja seilaavat takaisin alaspäin taajama-ajossa vaikka ulkolämpökin korkeampi. Pistetään nyt sitten oikea orkkisosa tilalle ja todetaan kannattiko taas repiä seteleitä turhaan.2ZR-FXE
Comment
-
-
M57 sarjan koneiden päätermareissa tuota OEM vastaavaa päätermaria ei saa mistään tarvikkeena. Kaikki tarvikemallit ovat rakenteeltaan erillaisia, näkee jo aivan silmämääräisesti. EGR termostaateissa BEHR on sama tarvikkeena ja alkuperäisenä, ainakin silmämääräisesti (logot hiottu pois), mutta päätermarissa omien kokemusten mukaan OEM on ainut vaihtoehto.G31 540d xDrive -18
Comment
-
-
Originally posted by revote View PostTodennäköisesti, tästä ei kuitenkaan varmuutta? OEM-termostaatit hajoaa nekin ihan randomisti niin mietin vain että kannattaako niitä ostaa kun hinta on tuplaten.
Originally posted by edva View PostOn se nyt kumma kun ei osata yhtä termostaattia tehdä niin että kestäis Onhan näitä ny jokasessa koneessa,jossa nestekiertonen jäähytys, ettei M57 ensimmäinen motti ole, jossa näitä käytetään. Simppeli vehje kuitenki rakenteeltaan.Last edited by HTK12; 09-02-2019, 22:53.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View Post30-40€ saa kunnon valmistajan termarin, joku harakiri sitten ~20€, itse en ainakaa sitä harakiriä ostaisi, joko kunnon
Comment
-
-
Originally posted by revote View PostNimeäpä kunnon valmistaja.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by MikkoÄr View PostÄäni orkkikselle, vaihdoin nimittäin kiireessä M47:n Behrin "logothiottupois"-mallin, kun lämmöt huiteli 40 asteessa kovilla pakkasilla. Alkuun olikin ok, mutta nyt kahden viikon jälkeen lämmöt nousee hitaasti ja seilaavat takaisin alaspäin taajama-ajossa vaikka ulkolämpökin korkeampi. Pistetään nyt sitten oikea orkkisosa tilalle ja todetaan kannattiko taas repiä seteleitä turhaan.
Monen monta Bemua + muutama harhalaukaus...
Comment
-
-
Originally posted by kt10734 View PostSama homma, ensin nousi normaalisti 90´C termareiden vaihdon jälkeen (2x Behr), mutta pari päivää myöhemmin enää noin 75. Vikana oli laatikon lämmönvaihdin, joka mahdollisesti jumittui auki-asentoon, kun lämmöt saatiin taas ylös normitermareilla. Voi korjaantua sulla samoin konstein...tai sitten ei.2ZR-FXE
Comment
-
-
Originally posted by MikkoÄr View PostKyseessä manuaali 118d, tässä ei siis kaiketi moista ole. Päätermarin ohella vaihdoin toki myös EGR-termostaatin. Keräillään tässä nyt sitten motivaatiota uusintakierrokselle...
Monen monta Bemua + muutama harhalaukaus...
Comment
-
-
Jos ajaa egrstä alavesiletkuun yhdistyvä letku pihditettynä ja lämmöt ei nouse yli 70 plus 4 kelillä (alavesi letku vähän lämmin)
Siirtää pihdit syylärin alle laatikonlämmönvaihtimen letkuun ja nousee lämmöt sinne 90 (alavesiletku kylmenee) Voi todeta että voi prkl sehän kesti melkein viikon! Edellinen kesti kuiten jopa pari kk....
Ei sillä että ketuttaisE61 535D 360/750
Comment
-
-
Originally posted by JAK85 View PostJos ajaa egrstä alavesiletkuun yhdistyvä letku pihditettynä ja lämmöt ei nouse yli 70 plus 4 kelillä (alavesi letku vähän lämmin)
Siirtää pihdit syylärin alle laatikonlämmönvaihtimen letkuun ja nousee lämmöt sinne 90 (alavesiletku kylmenee) Voi todeta että voi prkl sehän kesti melkein viikon! Edellinen kesti kuiten jopa pari kk....
Ei sillä että ketuttaisE39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
Comment