Onko kojelaudan listat (eritoten lista jossa on hätävilkku ja keskuslukitus napit kiinni) identtiset pre-fl ja fl välillä ? Sillä ei varmaan ole merkitystä onko sedan vai farkku ?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60/61 Kysymyksiä ja vastauksia III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Hattis View PostOnko kojelaudan listat (eritoten lista jossa on hätävilkku ja keskuslukitus napit kiinni) identtiset pre-fl ja fl välillä ? Sillä ei varmaan ole merkitystä onko sedan vai farkku ?E93 ///M3
E60 530dA aka M5
F11 525dA Xdrive
Tesla model 3 LR MY22
Comment
-
-
Originally posted by jjanii View Post530d savuttaa todella paljon vaaleaa savua ja ajaessakin tulee häntä perässä, joskus ei savuta.. jäähdytinnestettä saa lisäillä joka päivä, voiko tuo johtua vielä egrstä vai jostain muusta? lätäkköjä ei jätäE61 520Da
Comment
-
-
Originally posted by jjanii View Postonko kellään kokemusta/neuvoja egrn koodaamiseen pois käytöstä? ja onnistuuko näistä automaattilaatikoista koodata itse "manuaali" puoli niin että laatikko ei automaattisesti vaihda vaihdetta vaa voisi ajaa halutulla vaihteella :think
335i:ssä ovat fläshänneet laatikkoon Alpina B3:n ohjelman, jossa mukana myös ym. ominaisuus.
Muihin kuin 335i:hin ei oikein ole Alpinalla vastinetta...Kalusto:
BMW 550i xDrive -14
BMW S1000R -17
Toyota Proace -15
Comment
-
-
535d
Moro!
Mikähän mahtoi tulla autoon??
Kiihdytin vauhdin noin 0-180km/h laatikko sportilla,
Kierrokset jossain 4500-5000 välillä, en tarkkaan katsonut mutta sen kiihdytyksen jälkeen kun löysäsin kaasun auto ei reagoinut kaasuun normaalisti vaan todella puutuneesti... Sammutin auton ja starttasin niin auto kiihtyi taas normaalisti?!?
Onko joku "suoja" tila kun ajoi vähän kovempaa, kiihdytyksiäkin oli useampi alla?? Vai onko joku menossa rikki?
Comment
-
-
Originally posted by Mika1980 View PostMoro!
Mikähän mahtoi tulla autoon??
Kiihdytin vauhdin noin 0-180km/h laatikko sportilla,
Kierrokset jossain 4500-5000 välillä, en tarkkaan katsonut mutta sen kiihdytyksen jälkeen kun löysäsin kaasun auto ei reagoinut kaasuun normaalisti vaan todella puutuneesti... Sammutin auton ja starttasin niin auto kiihtyi taas normaalisti?!?
Onko joku "suoja" tila kun ajoi vähän kovempaa, kiihdytyksiäkin oli useampi alla?? Vai onko joku menossa rikki?"Muut tekee mitä ne osaa, me tehään mitä halutaan"
F11 525d -11
E60 M5 -05
E12 530i -75
E32 730i - 91
Chevy Silverado 3500 -93
R33 Skyline GTS-T -93
Comment
-
-
Originally posted by Mlatvala View PostJuu, kyllä. Menee nilkutustilaan jo noista vauhdeista ja ahdoista jos softa ei ole muokattu kestämään ahdon karkailuja.
Egr venttiilin saavat ainakin ohjelmoijat asetettua kiinni, switchillä.
Itellä joskus tekee samaa, eikä moottorin vikavalo syty/vilku eikä jää mitään vikakoodejakaan.
Oma veikkaus menee alipaineohjauksen puolelle ::thinkKalusto:
BMW 550i xDrive -14
BMW S1000R -17
Toyota Proace -15
Comment
-
-
Ei syty valoa.. ainakaan exässä syttynyt. Kyllä tuo siitä ahtojen rajan ylityksestä johtuu, tekee vielä helpommin jos kaasun nostaa nopeasti.| BMW G30 X-Drive M-Sport |
| Nissan Navara TREK-1 |
ex. | BMW e61 535dA Sport Edition LCI 2010 | Mercedes-Benz Vito 116CDI 4x4 2012 |Opel Astra H 5D | BMW e60 535d M5-look | Audi A3 2.0TDI Ambition | BMW e46 330D | Opel Omega 3.0 V6 Executive | Opel Astra G Coupe Bertone | Opel Astra G 3D |
Comment
-
-
Originally posted by JP-76 View PostTosta limp-modesta pitäis kyllä syttyä vikavalo. Jos ei sytytä valoa, niin on jostain muusta kyse.
Itellä joskus tekee samaa, eikä moottorin vikavalo syty/vilku eikä jää mitään vikakoodejakaan.
Oma veikkaus menee alipaineohjauksen puolelle ::think
vian korjaus ei vaadi penkkiä, vaan ohjelmoijaa.
vika kun ei edes ilmene penkissä kun ei ole kaikenmaaliman vastuksia mukana..E61 535d alkuunsa viritetty.
Comment
-
Comment