lisätään samaan konkurssiin tyhmä kyssäri, onko dieseli 3.0 koneilla webastolla vakiona aina (ajonaikaiseen lämmitykseen) vai saako ilman mitään diesellämmitintä ?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F10 / F11 ostamassa
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by repsa View Postlisätään samaan konkurssiin tyhmä kyssäri, onko dieseli 3.0 koneilla webastolla vakiona aina (ajonaikaiseen lämmitykseen) vai saako ilman mitään diesellämmitintä ?BMW F11 LCI 530da x-drive
Opel Vivaro biturbo - 18 vuokrattavana
Comment
-
-
Originally posted by repsa View Postlisätään samaan konkurssiin tyhmä kyssäri, onko dieseli 3.0 koneilla webastolla vakiona aina (ajonaikaiseen lämmitykseen) vai saako ilman mitään diesellämmitintä ?
Ja lci:ssä ei ole tuotakaan jos on tehtaan webastolla, vanhemmissa on vastus kaikissa.Kalusto:
BMW 550i xDrive -14
BMW S1000R -17
Toyota Proace -15
Comment
-
-
Originally posted by JP-76 View PostEi ole vakiona minkään sortin polttoainelämmitintä, pelkästään sähköinen lämmitysvastus lämppärin kennolla.
Ja lci:ssä ei ole tuotakaan jos on tehtaan webastolla, vanhemmissa on vastus kaikissa.
Comment
-
-
Originally posted by hydrophyte View PostKäyttääköhän auto vastusta ja Webastoa samaan aikaan lämmitykseen? Ainakin 35d, jossa on vastus ja jälkiasennettu "tehdas"webasto lämpenee todella nopeasti kylmelläkin ilmalla.
Lci:stä tuo vastus webaston yhteydessä pudotettu pois varmaan ihan ecoilun johdosta että saadaan kulutusta taas 0.01dl pienemmäksi satasellaKalusto:
BMW 550i xDrive -14
BMW S1000R -17
Toyota Proace -15
Comment
-
-
Originally posted by JP-76 View PostEiköhän se käytä.
Lci:stä tuo vastus webaston yhteydessä pudotettu pois varmaan ihan ecoilun johdosta että saadaan kulutusta taas 0.01dl pienemmäksi satasellaM550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by MajorDrake View PostEi E6x:ssäkään ole sähkölämppäriä jos on Webasto tehtaalta...
Tarkoitin noilla aiemmilla kirjoituksilla lci:stä ja pre-lci:stä nimenomaan Exx-sarjaa...Kalusto:
BMW 550i xDrive -14
BMW S1000R -17
Toyota Proace -15
Comment
-
-
On tässä alkanut mietityttämään nykyisen Q5:n vaihto ja F10/F11 olisi sopiva vaihtoehto uudeksi menopeliksi.
Näyttää vaan siltä, että vuosittaiset kilometritkin saattaa vähentyä ja olla ehkä jossain 20tkm paikkeilla. Mitäs mieltä olette, olisiko järkevää hankkia auto bensakoneella dieselin sijaan? Varsinkin kun ajo on pääasiallisesti pääkaupunkiseudun kehäteillä matelua, mistä EGR ja DPF eivät varsinaisesti tykkää? Noita bensakoneisia ei vaan ihan hirveästi ole tarjolla käytettynä. 528iA olis tietty asiallinen, vaikka 3-litraisenakin, mutta eiköhän 523iA:kin välttäisi.
Jos taas diesel olisi kuitenkin fiksumpi valinta, niin 520dA ilmeisestikin kannattaa jättää väliin potentiaalisten jakopääongelmien vuoksi. Mutta entäpä 525dA? Onko uudempi 2-litrainen yhtä riskialtis kuin 20d eli olisiko syytä hommata vanhempi 3-litrainen versio?
Sitten pitäisi vielä löytää auto, jossa on vähän muitakin varusteita kuin pelkkä business-paketti eli katse taitaa suuntautua ulkomaille...Tesla Model X Performance Ludicrous Mode
ex showroomit:
BMW F11 535dA xDrive
BMW F10 520dA ///M-Sport
BMW E92 335dA
Comment
-
-
Originally posted by fastandfurious View PostItseäni kiinnostaa sama asia,kuin edellistä. Eli 525d:n,uudeman 2- litraisen kestävyys vs. se vanhempi 3-litrainen.M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by MajorDrake View PostEipä tuossa ole kahta puhetta, 2 litraisessa on jakoketjuongelmaa...
Ilmapussitkin on vielä vaihtamatta.Porsche Cayenne & VW Touareg V8 TDI 340/800
Ex:
e90 325iA -2010, F11 530dA X-drive M-Sport -2011, E46 325iA cab, F11 525dA X-drive, F10 530d X-drive M-Sport, E91 320dA x-Drive, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA LCI Individual, e61 530dA LCI Edition Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dA Touring, e39 523iA Touring, e30 320i
Comment
-
-
Pari kysymystä F11
Olen katsellut 2012 vuosimallin F11 52x:sta. Tänään kävin koeajamassa yhden Saksan maalta tuodun. Ei ole hirveästi vertailupohjaa (tää oli toka mitä kokeilin), joten ajattelin kysyä parista asiasta jotka vähän ihmetytti.
Eka oli ratin tärinä. Kun nopeus nousi tuonne 120 huiteille alkoi motarilla tuo ratti "täristää" melkoisesti. Eka arvaus olisi että renkaiden tasapainotus pielessä. Kuitenkin kokeilin aiemmin 520 farkkua (kanssa ajettu noin 100 000) ja vähän samaa vikaa oli. Jotenkin _luulisi_ että ei ole normaalia mutta tää oli nyt toka joka teki samaa. Onko tää tyypillistä kyseiselle mallille vai oliko molemmat ajamani autot jotenkin vinksallaan samassa suhteessa?
Toinen tässä tänään kokeilemassa ihmetytti jarrut. Jarruja kun painoi niin vähän samanlainen tuntuma kuin olisi jarrutellut ilman että auto käynnissä. Jarrut otti kiinni tosi oudosti ja tuntui että vauhti ei hidastunut siihen malliin mitä pitäisi. Kyllä se toki pysähtyi mutta kovin väärältä tuntui. Kun katsoin takajarrulevyjä niin ne oli molemmin puolin kuluneet niin että vain ihan keskellä levyä oli kevyet kulumajäljet, muuten levyt ruosteessa. Edestä oli kuluneet "koko leveydeltä". Minä en autoista mitään tiedä niin liittyykö tuo jotenkin asiaan / onko ihan normaalia? Vai onko tää vaan niin painava auto että tuntuu ettei sitä saa pysähtymään?
Kolmas vähän hämmentävä juttu oli tuo kiihtyvyys. Odotin jotenkin että tuo vehje olisi kaasua pohjaan painaessa pistänyt reilusti pienempää silmään mutta oli kyllä melko lötköä menoa. Melko samalla vaihteella jatkettiin vaikka talla oli ihan pohjassa motarille mennessä. Eikö näissä ole sellaista "kickdownia" ollenkaan vaan riippuuko tämä jotenkin asetetusta ajomoodista? Nyt tuli vähän sellainen olo että ei olisi uskonut että alla on tuon verran hevosvoimia mitä pitäisi...
Tällaisia jäin vähän ihmettelemään ja ajattelin nyt kysyä josko täältä saisi vähän valaistusta tai spekulointia viisaammilta.
Comment
-
-
Originally posted by mannerv View PostOlen katsellut 2012 vuosimallin F11 52x:sta. Tänään kävin koeajamassa yhden Saksan maalta tuodun. Ei ole hirveästi vertailupohjaa (tää oli toka mitä kokeilin), joten ajattelin kysyä parista asiasta jotka vähän ihmetytti.
Eka oli ratin tärinä. Kun nopeus nousi tuonne 120 huiteille alkoi motarilla tuo ratti "täristää" melkoisesti. Eka arvaus olisi että renkaiden tasapainotus pielessä. Kuitenkin kokeilin aiemmin 520 farkkua (kanssa ajettu noin 100 000) ja vähän samaa vikaa oli. Jotenkin _luulisi_ että ei ole normaalia mutta tää oli nyt toka joka teki samaa. Onko tää tyypillistä kyseiselle mallille vai oliko molemmat ajamani autot jotenkin vinksallaan samassa suhteessa?
Toinen tässä tänään kokeilemassa ihmetytti jarrut. Jarruja kun painoi niin vähän samanlainen tuntuma kuin olisi jarrutellut ilman että auto käynnissä. Jarrut otti kiinni tosi oudosti ja tuntui että vauhti ei hidastunut siihen malliin mitä pitäisi. Kyllä se toki pysähtyi mutta kovin väärältä tuntui. Kun katsoin takajarrulevyjä niin ne oli molemmin puolin kuluneet niin että vain ihan keskellä levyä oli kevyet kulumajäljet, muuten levyt ruosteessa. Edestä oli kuluneet "koko leveydeltä". Minä en autoista mitään tiedä niin liittyykö tuo jotenkin asiaan / onko ihan normaalia? Vai onko tää vaan niin painava auto että tuntuu ettei sitä saa pysähtymään?
Kolmas vähän hämmentävä juttu oli tuo kiihtyvyys. Odotin jotenkin että tuo vehje olisi kaasua pohjaan painaessa pistänyt reilusti pienempää silmään mutta oli kyllä melko lötköä menoa. Melko samalla vaihteella jatkettiin vaikka talla oli ihan pohjassa motarille mennessä. Eikö näissä ole sellaista "kickdownia" ollenkaan vaan riippuuko tämä jotenkin asetetusta ajomoodista? Nyt tuli vähän sellainen olo että ei olisi uskonut että alla on tuon verran hevosvoimia mitä pitäisi...
Tällaisia jäin vähän ihmettelemään ja ajattelin nyt kysyä josko täältä saisi vähän valaistusta tai spekulointia viisaammilta.
En tiedä mikä pannu kyseessä mutta kikdown löytyy kyllä kaikista jos ajat esim normaalisti ja polkaset kaasun pohjaan niin tunnet kyllä sen..
Ja kaikki kiihtyy jotenkin, pienemmät mosat rauhallisemmin ja isommat vähän paremmin
Kaikki menee alle 10 sek o-100 joten liikenteen mukana pitäisi pysyä..F11 M550D
E39 M5
F26 3.0 Da M-Sport
E61 535D M-Sport
Comment
-
-
Omassa F10 vasen jarrulevy aiheutti tärinää tietyissä nopeuksissa ja jarrutettaessa. Tärinät poistui levy(t) uusimalla. Jotkut tarvikelevyt edessä saattava muuttaa muotoaan voimakkaasti jarrutettaessa.
Jarrujen herkkyys ei kuulosta normaalilta vaan reilusti normaalia tehottomammilta.
Lukemani mukaan EcoPro-tilassa kickdownin viive on aikasmoinen, mutta ominaisuus kuitenkin löytyy.
Koeajamissasi autoissa taitaa olla vikaa.
Comment
-
Comment