Announcement

Collapse
No announcement yet.

F10\F11 tehonlisäykset

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • veku
    Bimmer Enthusiast
    • May 2005
    • 6324
    • P-Pohjanmaa

    #61
    Originally posted by Hakkapeliitta View Post
    Majorilla jääny ryyppy päälle...
    Eikös nää uudet bemut oo jo ruiskukoneita pl disut
    F11 M550D
    E39 M5
    F26 3.0 Da M-Sport
    E61 535D M-Sport

    Comment

    • MajorDrake
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2006
      • 7518
      • Jyväshyvä

      #62
      EHhh... Kommentoin sitten väärään thrediin...
      M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
      Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
      Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...

      Comment

      • VolvoTDi
        Bimmer Enthusiast
        • Jun 2006
        • 1576
        • Tampere - Pori

        #63
        No niin ja ensimmäinen suojattu F10 525d sai lukemat 300hv ja 620Nm kun vakiotehot olivat 204hv ja 450Nm

        Jaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
        Check:
        www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
        Tampere 044-5867096

        Comment

        • casino
          Bimmer Fanatic
          • Mar 2007
          • 663
          • Keski-Suomi

          #64
          Originally posted by VolvoTDi View Post
          No niin ja ensimmäinen suojattu F10 525d sai lukemat 300hv ja 620Nm kun vakiotehot olivat 204hv ja 450Nm

          http://1drv.ms/1Hc9yL6
          Onko tehot penkitetty vai arvailua.?
          Bmw e61 535 d touring M-sport 11/2004 "TÄYSITEHOINEN"
          Ja autoa janottaa alla näkyvään tapaan...
          http://tankkaus.com/cars/public_grap...33/2016/2015/3

          e39 -530d touring 11/1999
          ex:Bmw e21 320 6 syl "kaasari" 1979

          Automaattivaihteiston huuhteluöljynvaihto

          Comment

          • veku
            Bimmer Enthusiast
            • May 2005
            • 6324
            • P-Pohjanmaa

            #65
            Originally posted by VolvoTDi View Post
            No niin ja ensimmäinen suojattu F10 525d sai lukemat 300hv ja 620Nm kun vakiotehot olivat 204hv ja 450Nm

            http://1drv.ms/1Hc9yL6
            Hyvä

            Sekö vaatii kuitenkin ecun ottamisen pöydälle ?
            F11 M550D
            E39 M5
            F26 3.0 Da M-Sport
            E61 535D M-Sport

            Comment

            • tuikku
              Bimmer Enthusiast
              • Sep 2005
              • 1353

              #66
              .
              Tämä ei taida olla CMD,n kanssa tehty, kun olet uskaltanut mennä nurjalle puolelle ?
              Joo, respektiä täältä, minä en kykene enkä uskalla.

              Luvut on minusta aivan hyvät ja uskottavat, sille on aivan sama, onko ne "justiin" noin, vai jotenkin toisin, ero entiseen on hyvä ja asiakas varmaan tuntee sen ja on tyytyväinen.

              "Vuoden vaihteen jälkeen" kun on täällä puhuttu työkalusta, niin on tarkoitettu sellaista, jossa ecu pitää irroittaa ja pöydällä tehdä, mutta ei tarvi enää aukaista sitä laatikkoa, se on ainoa mahdollisuus esim minulle, kun kädet vapisee. Enkä usko että se kenestäkään on varsinainen nautinto ollut se boxin purkaminen.
              CdiTuikku Oy - cdi Mersujen sekä Bemareiden ohjelmointia.
              Säännöllisesti minut nykyään tavoittaa myös E Pohjanmaalta.
              Olen kamalan huono vastaamaan viesteihin, mutta voit yrittää
              tuikku miukumauku tutkapistenet, tai Ö5Ö 3444ÖÖ5

              Comment

              • VolvoTDi
                Bimmer Enthusiast
                • Jun 2006
                • 1576
                • Tampere - Pori

                #67
                Juu missään tapauksessa ei ole nautinto tuota avata, mutta tehtävissä ktagilla tuo menee ja ei vaadi mitään lisäpalikoita. Tuota en tiennytkään, että CMD pystyy ilman avausta tekeen tuon, olisi se kyllä huomattavasti helpompaa. Tehot eivät ole penkitystä vaan tuon verran siihen luvataan, ero oli ainakin todella huomattava!
                Jaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
                Check:
                www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
                Tampere 044-5867096

                Comment

                • veku
                  Bimmer Enthusiast
                  • May 2005
                  • 6324
                  • P-Pohjanmaa

                  #68
                  Originally posted by VolvoTDi View Post
                  Juu missään tapauksessa ei ole nautinto tuota avata, mutta tehtävissä ktagilla tuo menee ja ei vaadi mitään lisäpalikoita. Tuota en tiennytkään, että CMD pystyy ilman avausta tekeen tuon, olisi se kyllä huomattavasti helpompaa. Tehot eivät ole penkitystä vaan tuon verran siihen luvataan, ero oli ainakin todella huomattava!
                  DPF jäi ilmeisesti paikalle ?

                  Kotisivuilla ei näyttänyt olevan 535d:sta ,kai tuohonkin onnistuu ohjelmointi
                  Last edited by veku; 20-12-2014, 10:16. Reason: 535d
                  F11 M550D
                  E39 M5
                  F26 3.0 Da M-Sport
                  E61 535D M-Sport

                  Comment

                  • VolvoTDi
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jun 2006
                    • 1576
                    • Tampere - Pori

                    #69
                    Originally posted by veku View Post
                    DPF jäi ilmeisesti paikalle ?

                    Kotisivuilla ei näyttänyt olevan 535d:sta ,kai tuohonkin onnistuu ohjelmointi
                    DPF jäi paikoilleen. Kaikki F-sarjan dieselit onnistuu nyt vaikka ei vielä löydy kotisivuilta.
                    Jaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
                    Check:
                    www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
                    Tampere 044-5867096

                    Comment

                    • BMW525Xda
                      BTCF Member
                      • Feb 2014
                      • 8681
                      • Xxxxxx

                      #70
                      Originally posted by VolvoTDi View Post
                      No niin ja ensimmäinen suojattu F10 525d sai lukemat 300hv ja 620Nm kun vakiotehot olivat 204hv ja 450Nm

                      http://1drv.ms/1Hc9yL6
                      Kestääkö näissä laatikot kun ei 3L 525d koneisessa kestä laatikko edes vakiona ? (200hv/400nm)

                      Optimin kotisivuilla 525d:lle (3L) luvataan 510nm vääntö ohjelmalla.

                      Rajut lukemat 2.0L dieselille yli 600nm.

                      Comment

                      • VolvoTDi
                        Bimmer Enthusiast
                        • Jun 2006
                        • 1576
                        • Tampere - Pori

                        #71
                        Originally posted by BMW525Xda View Post
                        Kestääkö näissä laatikot kun ei 3L 525d koneisessa kestä laatikko edes vakiona ? (200hv/400nm)

                        Optimin kotisivuilla 525d:lle (3L) luvataan 510nm vääntö ohjelmalla.

                        Rajut lukemat 2.0L dieselille yli 600nm.
                        Tuo 525d oli 3.0 litraisella N57D30A moottorilla eli on eri laatikko kuin 2.0 litraisessa.
                        Jaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
                        Check:
                        www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
                        Tampere 044-5867096

                        Comment

                        • Jiu-jitsu
                          Bimmer Rookie
                          • Sep 2014
                          • 35
                          • Helsinki

                          #72
                          Ainahan virityksessä riskinsä on Hieno homma, että saadaan lisää tehoa! Ihmeen tiukassa olikin suojaukset.
                          F11 535xd my13

                          Comment

                          • böntti
                            Bimmer Enthusiast
                            • Apr 2011
                            • 2855
                            • Tampere

                            #73
                            Originally posted by VolvoTDi View Post
                            Tuo 525d oli 3.0 litraisella N57D30A moottorilla eli on eri laatikko kuin 2.0 litraisessa.
                            Osanumero on eri mutta molemmissa on silti 8HP45, joka toki on mitoitettu 450Nm maksimiväännölle.
                            -Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
                            -Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
                            -Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
                            -Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms

                            -BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.

                            Comment

                            • veku
                              Bimmer Enthusiast
                              • May 2005
                              • 6324
                              • P-Pohjanmaa

                              #74
                              Originally posted by böntti View Post
                              Osanumero on eri mutta molemmissa on silti 8HP45, joka toki on mitoitettu 450Nm maksimiväännölle.
                              Mille väännölle 35d laatikko on mitoitettu ?
                              Tavoitteena olisi 400\800 setuppi DPF paikoilla
                              F11 M550D
                              E39 M5
                              F26 3.0 Da M-Sport
                              E61 535D M-Sport

                              Comment

                              • böntti
                                Bimmer Enthusiast
                                • Apr 2011
                                • 2855
                                • Tampere

                                #75
                                Originally posted by veku View Post
                                Mille väännölle 35d laatikko on mitoitettu ?
                                Tavoitteena olisi 400\800 setuppi DPF paikoilla
                                8HP70 eli 700Nm. Onhan näissä varmuuskerroin varmaan ainakin 1.3 (valistunut arvaus) eli hyvinki saattaa kestää tuon 800Nm. Esim E9x 335d:ssä on 6HP26 joka on mitoitettu 600Nm väännöille mutta ilmeisesti kestää 800Nm yllättävänkin hyvin. Toki kaikki tämmöiset viritykset lyhentää käyttöikää, toinen juttu on että onko sillä kuinka paljon merkitystä. Tämä oli varmaan jo tiedossa kun tuommoisia lukemia olet hakemassa.
                                Last edited by böntti; 20-12-2014, 20:15.
                                -Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
                                -Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
                                -Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
                                -Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms

                                -BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎