Announcement

Collapse
No announcement yet.

F10\F11 tehonlisäykset

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tuikku
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2005
    • 1353

    .
    Tuo uusi CMD,n työkalu oli vähän pettymys, ei voi mittään.
    Ecu pitää aukaista, neljä buutti johtoa laittaa ja lukupää muovisten rimpuloiden jatkeena...

    Olis jo toivonut tuolla hinnalla, että virtuaaliluku netin kautta ja verkkokaapelilla uutta elämää autoon.
    CdiTuikku Oy - cdi Mersujen sekä Bemareiden ohjelmointia.
    Säännöllisesti minut nykyään tavoittaa myös E Pohjanmaalta.
    Olen kamalan huono vastaamaan viesteihin, mutta voit yrittää
    tuikku miukumauku tutkapistenet, tai Ö5Ö 3444ÖÖ5

    Comment

    • veku
      Bimmer Enthusiast
      • May 2005
      • 6324
      • P-Pohjanmaa

      Originally posted by tuikku View Post
      .
      Tuo uusi CMD,n työkalu oli vähän pettymys, ei voi mittään.
      Ecu pitää aukaista, neljä buutti johtoa laittaa ja lukupää muovisten rimpuloiden jatkeena...

      Olis jo toivonut tuolla hinnalla, että virtuaaliluku netin kautta ja verkkokaapelilla uutta elämää autoon.
      Mikäs olisi sinun tuomio DPF:llä vai ilman ?
      Tavote ois että mustaa savua ei saisi pahemmin tulla..hemmetti alan kallistua jo dpf:n poistolle
      F11 M550D
      E39 M5
      F26 3.0 Da M-Sport
      E61 535D M-Sport

      Comment

      • Whispi
        Bimmer Rookie
        • Oct 2009
        • 131
        • Tampere

        Ei sieltä sitä mustaa tuu, vaikka sen dpf:n puukottaiski, ellei ny ihan rajotinta vasten kokoajan vedä. Sulla tulee muuten tuplareissu ku rupeet katumapäälle
        Itsellä tulee keväällä reissu taas seinäjoelle ja taas yksi DPF-kenno saa muuttaa roskalavalle, saas nähdä paljon tästä N57 koneesta irtoaa. Jokohan Antti on tehny downpipejä ko. koneelle? Ei oo vastannu vielä mailiin.
        Last edited by Whispi; 05-02-2015, 20:36.
        -12 E70 40d

        Ex:
        -11 Porsche 958
        -11 F11 535dA
        -09 E90 330dA
        -09 E61 530dA
        -09 E60 530xdA
        -04 E60 530dA

        +10 muuta kakkoskolmos värkkiä

        Comment

        • Kissvesala
          Moderator
          • Jun 2010
          • 3110
          • Liminka

          Originally posted by veku View Post
          Mikäs olisi sinun tuomio DPF:llä vai ilman ?
          Tavote ois että mustaa savua ei saisi pahemmin tulla..hemmetti alan kallistua jo dpf:n poistolle
          Pois vaan! Saahan sen takasi jos ketuttaan rupiaa.
          Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
          Kissvesala.fi
          Priva tai o443424479

          Comment

          • arska86
            BTCF Member
            • Jan 2008
            • 309
            • Helsinki

            Originally posted by Whispi View Post
            Ei sieltä sitä mustaa tuu, vaikka sen dpf:n puukottaiski, ellei ny ihan rajotinta vasten kokoajan vedä. Sulla tulee muuten tuplareissu ku rupeet katumapäälle
            Itsellä tulee keväällä reissu taas seinäjoelle ja taas yksi DPF-kenno saa muuttaa roskalavalle, saas nähdä paljon tästä N57 koneesta irtoaa. Jokohan Antti on tehny downpipejä ko. koneelle? Ei oo vastannu vielä mailiin.
            Ainakin lähetin pöntön joulukuun lopulla, että eiköhän se jossain vaiheessa ole saatavilla.



            Tämän perusteella siitä voisi olla iloa myös f10/11 omistajille.

            Comment

            • tuikku
              Bimmer Enthusiast
              • Sep 2005
              • 1353

              Originally posted by veku View Post
              Mikäs olisi sinun tuomio DPF:llä vai ilman ?
              Tavote ois että mustaa savua ei saisi pahemmin tulla..hemmetti alan kallistua jo dpf:n poistolle
              Nyt kun olet saanut ihmisauton, niin kannattaako tuota ruveta silppuamaan.
              Ja savuttelemaan.
              Siihen mahtaa luottaa nämä vanhemmat rottelot.
              Helpompi viedä vaikka tuolle Super Majorille vaihtoonkin, kun ei saapasvartta puskettele.
              CdiTuikku Oy - cdi Mersujen sekä Bemareiden ohjelmointia.
              Säännöllisesti minut nykyään tavoittaa myös E Pohjanmaalta.
              Olen kamalan huono vastaamaan viesteihin, mutta voit yrittää
              tuikku miukumauku tutkapistenet, tai Ö5Ö 3444ÖÖ5

              Comment

              • veku
                Bimmer Enthusiast
                • May 2005
                • 6324
                • P-Pohjanmaa

                Originally posted by tuikku View Post
                Nyt kun olet saanut ihmisauton, niin kannattaako tuota ruveta silppuamaan.
                Ja savuttelemaan.
                Siihen mahtaa luottaa nämä vanhemmat rottelot.
                Helpompi viedä vaikka tuolle Super Majorille vaihtoonkin, kun ei saapasvartta puskettele.
                Hö..tätä en olisi halunnut kuulla
                Ei kai tuo sen kummempi ole kun 2008 vuonna ostin E61 530da joka meni Karalalalle melkein heti..silloin ei ollut vielä kukaan keksinyt miten polton saa pois...
                Ja jösses miten auto pörisi polton aikana kun dpf:n tilalla oli suora putki

                Mitäs jos pienen hunnun kera kokeilis :think
                Last edited by veku; 05-02-2015, 22:06.
                F11 M550D
                E39 M5
                F26 3.0 Da M-Sport
                E61 535D M-Sport

                Comment

                • Jusu^
                  BTCF Member
                  • Jul 2005
                  • 1440
                  • Seinäjoki

                  Originally posted by veku View Post

                  Mitäs jos pienen hunnun kera kokeilis :think
                  Kyllä kannattaa!

                  F11 M550d -13
                  F15 X5 30d -14 M-Sport
                  E46 M3 Cabrio -03
                  E92 Drifter
                  ex: E91 ///M3D -07
                  ex: E90 M335D -08
                  ex: E46 M3 Cabrio -01
                  ex: E38 L7 -98

                  Comment

                  • poke
                    BTCF Member
                    • Feb 2005
                    • 3096

                    Originally posted by tuikku View Post
                    .
                    Tuo uusi CMD,n työkalu oli vähän pettymys, ei voi mittään.
                    Ecu pitää aukaista, neljä buutti johtoa laittaa ja lukupää muovisten rimpuloiden jatkeena...

                    Olis jo toivonut tuolla hinnalla, että virtuaaliluku netin kautta ja verkkokaapelilla uutta elämää autoon.
                    Eli onko tilanne mun auton kohdalla edelleen se, että ecu pöydälle, peltikuori auki ja piirikortti irti alustastaan? Vai riittääkö pelkkä peltikuoren avaaminen?
                    Se bootti-pinnihän todettiin viime kesänä että se on siellä piirikortin alustan puolella(=väärällä puolella) :-(
                    Kulkineet/projektit:

                    640D F06
                    530iA E39
                    635 CSi E24
                    518i E28 M54B30 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=293876
                    1502 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=240991

                    Comment

                    • tuikku
                      Bimmer Enthusiast
                      • Sep 2005
                      • 1353

                      .
                      Joo, se "peltipuolen" aukaisu riittää.
                      CdiTuikku Oy - cdi Mersujen sekä Bemareiden ohjelmointia.
                      Säännöllisesti minut nykyään tavoittaa myös E Pohjanmaalta.
                      Olen kamalan huono vastaamaan viesteihin, mutta voit yrittää
                      tuikku miukumauku tutkapistenet, tai Ö5Ö 3444ÖÖ5

                      Comment

                      • poke
                        BTCF Member
                        • Feb 2005
                        • 3096

                        Originally posted by tuikku View Post
                        .
                        Joo, se "peltipuolen" aukaisu riittää.
                        No hyvä. Sehän onkin jo valmiiksi kerran avattu niin ei ole enää tiukassa

                        Tämähän tietää sitten kevätkruisailua kajaaniin. Palataan asiaan.
                        Kulkineet/projektit:

                        640D F06
                        530iA E39
                        635 CSi E24
                        518i E28 M54B30 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=293876
                        1502 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=240991

                        Comment

                        • tuikku
                          Bimmer Enthusiast
                          • Sep 2005
                          • 1353

                          .
                          Olin väärässä.
                          Kyllä ne nuo edc17c -neljäkymmentä ecut pitää kokonaan purkaa.
                          Sitten uudemmissa edc17C50 => olikin vasta tuo helpotus.
                          Piirilevyn irtirepiminen ei ole enää minun hommiani.
                          Kyllä ne nuo siirtymävaiheen autot mulla näköjään nyt sitten jää ihan toisten varaan, JP,n ja kumppaneiden...
                          CdiTuikku Oy - cdi Mersujen sekä Bemareiden ohjelmointia.
                          Säännöllisesti minut nykyään tavoittaa myös E Pohjanmaalta.
                          Olen kamalan huono vastaamaan viesteihin, mutta voit yrittää
                          tuikku miukumauku tutkapistenet, tai Ö5Ö 3444ÖÖ5

                          Comment

                          • veku
                            Bimmer Enthusiast
                            • May 2005
                            • 6324
                            • P-Pohjanmaa

                            Auto ohjelmoitu,odotukset olivat jotain muuta mutta minkäs teet

                            Vakio 305\574 ja ohjelmalla n.362\650

                            Autosta poistettiin DPF sen toivossa ettei se ole pullonkaula..

                            9 vetoa taisi Antti vetää ja ihmeelistä kyllä ei isoa muutosta vaan saatu, liekkö tässä turbot pienemmät kuin 535d E6:xssä(tämä Antin kommentti).
                            Käyrä on kyllä hieno mutta 40\200 jäi omasta tavotteesta

                            Savuakaan ei tule ..
                            F11 M550D
                            E39 M5
                            F26 3.0 Da M-Sport
                            E61 535D M-Sport

                            Comment

                            • poke
                              BTCF Member
                              • Feb 2005
                              • 3096

                              Originally posted by veku View Post
                              Auto ohjelmoitu,odotukset olivat jotain muuta mutta minkäs teet

                              Vakio 305\574 ja ohjelmalla n.362\650

                              Autosta poistettiin DPF sen toivossa ettei se ole pullonkaula..

                              9 vetoa taisi Antti vetää ja ihmeelistä kyllä ei isoa muutosta vaan saatu, liekkö tässä turbot pienemmät kuin 535d E6:xssä(tämä Antin kommentti).
                              Käyrä on kyllä hieno mutta 40\200 jäi omasta tavotteesta

                              Savuakaan ei tule ..
                              Sehän on positiivista jos savua ei tule. Savu kuuluu w124:een
                              Kulkineet/projektit:

                              640D F06
                              530iA E39
                              635 CSi E24
                              518i E28 M54B30 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=293876
                              1502 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=240991

                              Comment

                              • MajorDrake
                                Bimmer Enthusiast
                                • Apr 2006
                                • 7520
                                • Jyväshyvä

                                Originally posted by veku View Post
                                Auto ohjelmoitu,odotukset olivat jotain muuta mutta minkäs teet

                                Vakio 305\574 ja ohjelmalla n.362\650

                                Autosta poistettiin DPF sen toivossa ettei se ole pullonkaula..

                                9 vetoa taisi Antti vetää ja ihmeelistä kyllä ei isoa muutosta vaan saatu, liekkö tässä turbot pienemmät kuin 535d E6:xssä(tämä Antin kommentti).
                                Käyrä on kyllä hieno mutta 40\200 jäi omasta tavotteesta

                                Savuakaan ei tule ..
                                Väännöt jäi kyllä yllättävän alas...

                                Saakohan 230 kW versiosta enemmän ulos :think:think:think
                                M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
                                Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
                                Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎