F1X jarrujen huolto
Collapse
X
-
No sivutoimisena kun korjaamoa pitää niin järkeään uudet levyt nopeasti kieroon saava auto on ollut väljillä puslilla, yleensä ne reaktiotangot on syylliset. Ja sitä etupään puslan kuntoa (malleissa jossa ne etummaiset on reaktiotangot) ei näe jos ei erityisesti tutkaile asiaa...
👍 1 -
Juu niinpäin voi kyllä käydä. Olen huomannut että jos haluaa pitää levyt suorina, niin palojen ja satulan liikkuvuus ja kohdistusjousen vaihto. Suosittelen myös aten levyjä.
Leave a comment:
-
Enemmän sanoisin että se hydropusla ottaa itteensä ku on kiero levy, nimimerkillä kokemusta on. Huomenna sorvaan jarrusorvissa levyt, ei ole zimmermannit nähneet kuin ehkä 80tkm ajoa ja eivät paljo uusista ole kuluneet, mutta 30% jarrueroa vasen levy vispaa ihan hulluna. Uudet navat laitoin varuilta ja puslia ripakopallisen etupäähän.
Leave a comment:
-
Ei kait ne jarrut niistä mitään tiedä, vaikka miten tukivarret vispaisi.
Leave a comment:
-
Etupää alkaa hakkaamaan puolelta toisella jarrussa jos puslissa on liikaa väljää. Ajan kanssa levyt menee tästä kieroon.
Leave a comment:
-
Originally posted by MajorDrake View Post
Satulat, levyt ja palat uusiksi... Vaihda ne reaktitankojen puslat jos ei vasta ole vaihdettu niin pysyy levyt suorana. Jos ne on, onko muut puslat keulasta kunnossa?Last edited by janilind; 13-04-2025, 19:53.
Leave a comment:
-
Originally posted by janilind View PostOnkos kukaan lähtenyt päivittää edestä 30mm levyjä 36mm levyiksi? Mitähän muuta pitää päivittää? Noi 30mm levyt ei oikeen meinaa pysyä suorina.
👍 1Leave a comment:
-
Onkos kukaan lähtenyt päivittää edestä 30mm levyjä 36mm levyiksi? Mitähän muuta pitää päivittää? Noi 30mm levyt ei oikeen meinaa pysyä suorina.
Leave a comment:
-
Cromi-vanadiumit roskiin ja kunnolliset avaimet kuten jr66 tuossa sanoi.
Leave a comment:
-
Originally posted by SirRahikkala View PostVanha ketju, mutta sainpa paskahalvauksen kun omaan F10 518d Autokeskus tarjosi jarruremppaa, palat, levyt ja nesteiden vaihtoa 1780€ hintaan.
Katsoin ensin noita Autodocin Ridexeä, mutta uskaltaako niihin lähteä? Alle 300€ saisi kaikki kamat. Sitten katsoin myös täsäkin ketjussa mainitut ATE keraamiset+brembo olisi 813€.
Toinen ongelma on se, että haluaisin että huolto kirjataan sinne palvelimelle ja idrive oikein kun auto on vielä ns. tuore ja vähän ajettu. Mikä paja tekisi hommat asiakkaan osilla (tai järkevän hintaisilla) ja saisi vielä kirjattua huolto saksaan?
Leave a comment:
Leave a comment: