F10/F11 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Muistaakseni juurikin Böntiltä kysyin tätä vaihdenäyttöasiaa, ja vastaus oli että ei saa ohjelmoitua hudiin.
-
-
F11 520d herjaa öljynvaihdon kohdalla "Unable to assess quality" ja aika sekä kilometrit seuraavaan öljynvaihtoon ovat tyhjät. Öljyt on vaihdettu Laakkosella marraskuussa ja öljymäärämittari näyttää täyttä. Mistäköhän on kyse? Olisiko vain unohdettu nollata öljynvaihto Laakkosella, kerran näin on edellisen auton kanssa jo käynyt. Ajelen varmaan huomenna duuniinlähtiessä Laakkosen kautta.
Edit: joku bitti vinossa ja ei tunnistanut huoltoväliä. Fiksattu Laakkosella nollakustannuksella.Last edited by PNM2; 20-01-2017, 09:54.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by veku View PostOnkohan tietoa mitä kaikkea tuohon hud;iin saa näkymään.
Mulla ainostaan vilkut koodattu vakioden lisäksi pari vuotta sitten.
Leave a comment:
-
-
Onkohan tietoa mitä kaikkea tuohon hud;iin saa näkymään.
Mulla ainostaan vilkut koodattu vakioden lisäksi pari vuotta sitten.
Leave a comment:
-
-
Onkohan HUDiin mahdollista saada vaihdenäyttö? Olis ihan hyödyllinen kun ajelee rattiläpysköillä:think
Leave a comment:
-
-
Pesin tänään auton ja molemmat etu umpiot meni lievään huuruun sisältä, kun auton ajoi ulos (-4c). Huurtuuko muilla? Katsoin umpioita tarkemmin ja molemmissa näyttäisi olevan pienet halkeamat? Ulkolaiden keskikohdassa( kohdassa joka on lähimpänä pyörän kaarta). Onko muilla? onko kyseessä valujälki vai halkeama? Auto kävi juuri jo liikkeen piikkiin webaston, egr jäähdyttimen ja vetarin vaihdossa otetaanko näissä puskuri irti? Näyttää siltä että umpio osuu nyt etulokasuojaan.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Vartiomies View PostHei, onnistuukohan laakkosella tai jossain koodata sport display näyttö idrive järjestelmään josta näkisi auton hp/nm ajon aikana. Autona 530D, F11, vm2102.
Carlyn avulla minäkin sain mittarit jotka vieläpä näyttävät oikeita lukuja😄
Leave a comment:
-
-
Jarrujen ilmaus
Originally posted by Spetke View PostJoko ilmat lähti pois?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Stombe View PostOsaako kuka auttaa asiassa:
Kun vauhti ylittyy 50km/h autosta kytkeytyy luistonesto päälle (normal) kun on aiemmin kytkenyt luistoneston ykkös- tai kakkosasentoon (täysi luiston hallittavuus kuljettajalla) ja myös yli 50km/h vauhdissa en voi määritellä automaattivaihteistolle sport tai sport+ tilaa. Onko joku asetus päälle mennyt jota tietämättäni olen laittanut mutta en löydä sitä takaisin? Vai liekkö jokin vika päällä.. Yksi häly on päällä ja se liittyy rengaspainevalvontaan. Sen ei pitäisi tähän vaikuttaa koska nämä edellämainitut jutut on toiminut aiemmin myös tämän hälyn ollessa aktiivinen.
Leave a comment:
-
-
Itse sain Carlyn avulla näkymän omaan iDriveen muttei päivitä lukemia/asteikkoa.
Mites tästä eteenpäin?
Leave a comment:
-
Leave a comment: