Originally posted by MajorDrake
View Post
F10/F11 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Originally posted by touring39 View PostComfortteihin ... ja harvinaisempana vermeenä aktiiviset selkänojan sivutuet, =kiristää kaarteessa ulkokurvin puoleista tukea.
Edit. Äkkiseltään väittäisin että ei ole edes saanut F10/11 malleihin...Last edited by MajorDrake; 18-02-2017, 17:57.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Heguli 31 View PostTarvii olla. Siis halkaisijaltaan/vierintäkehältään. Leveyksien muuttuessa erikokoisiksi renkaiden halkaisija pidetään samana renkaiden profiilisuhteita muuttamalla,kuten tuossa jo selvitettiin.
Joo tietenkin noin, tuota vierintäkehää tarkoitin alkuperäisessä kysymyksessä vaikka kumeista puhuinkin.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by NakkiMakki View PostPitääkös nelivedon kanssa olla samankokoiset kumit edessä ja takana, vai miten tuo jakolaatikko toimii?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by NakkiMakki View PostPitääkös nelivedon kanssa olla samankokoiset kumit edessä ja takana, vai miten tuo jakolaatikko toimii?
Leave a comment:
-
-
Pitääkös nelivedon kanssa olla samankokoiset kumit edessä ja takana, vai miten tuo jakolaatikko toimii?
Leave a comment:
-
-
Comfortteihin on tosiaan saanut optiona hieronnan (ns. aktiivi-istuin), tuuletuksen ja harvinaisempana vermeenä aktiiviset selkänojan sivutuet, =kiristää kaarteessa ulkokurvin puoleista tukea.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by MajorDrake View PostMyös uusimmilla rheingoldeilla tulee tieto jos on lastutettu, tarkistussumma ei täsmää tjsp. Gurut kertonee lisää mikä on tarkka koodi...
Leave a comment:
-
-
Myös uusimmilla rheingoldeilla tulee tieto jos on lastutettu, tarkistussumma ei täsmää tjsp. Gurut kertonee lisää mikä on tarkka koodi...
Leave a comment:
-
-
Originally posted by _Unna_ View PostTervehdys,
Mites on, pystyykö itse jostain näkemään onko auto lastutettu? Oma mopo vaan tuntuu entiseen e61:seen joka oli suht samalla myllyllä varustettu, niin "paljon" tehokkaammalta. Star/stop nappikin muistaa edellisen asennon, niin tuli mieleen onkohan muutakin koodattu? Mitään vehkeitä en omista millä näkis jostain jotain, mikä johtuu vaan siitä etten tiedä mitä pitäisi hommata jotta vois lukea vikakoodeja ja nollata niitä.
Tässä voiskin samalla kysyä, että josko joku voisi sellaiset tarvittavat vehkeet myydä? Kiinnostaisi pienet koodailutkin. Joten sellaiset vehkeet jos löytyy ylimääräisenä, tai jos on haluja jeesiä mistä kanssa harrastaja sellaiset voisi ostaa, niin privaa saa lähettää.
Ps, Ja mikäänhän ei ole ilmaista ja en sitä itsekkään odota.
Leave a comment:
-
-
Tervehdys,
Mites on, pystyykö itse jostain näkemään onko auto lastutettu? Oma mopo vaan tuntuu entiseen e61:seen joka oli suht samalla myllyllä varustettu, niin "paljon" tehokkaammalta. Star/stop nappikin muistaa edellisen asennon, niin tuli mieleen onkohan muutakin koodattu? Mitään vehkeitä en omista millä näkis jostain jotain, mikä johtuu vaan siitä etten tiedä mitä pitäisi hommata jotta vois lukea vikakoodeja ja nollata niitä.
Tässä voiskin samalla kysyä, että josko joku voisi sellaiset tarvittavat vehkeet myydä? Kiinnostaisi pienet koodailutkin. Joten sellaiset vehkeet jos löytyy ylimääräisenä, tai jos on haluja jeesiä mistä kanssa harrastaja sellaiset voisi ostaa, niin privaa saa lähettää.
Ps, Ja mikäänhän ei ole ilmaista ja en sitä itsekkään odota.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by MajorDrake View PostOsittain olit oikeassa. Kulumisanturi alkaa kulumaan vasta kun palasta on ehkä kolmannes hävinnyt.
Sen jälkeen vastus kasvaa anturin kuluessa.
Jos anturia ei tarvi oikeasti kuluneiden palojen jälkeen vaihtaa niin anturi on oikosulussa.
Kulumisanturilla ja jäljellä olevalla ajomäärällä ole suoraa suhdetta toisiinsa vaan auto estimoi edellisten (tai oletuksen) palojen mukaan ajomäärää ja joskus pelkällä nollaamisellla päästään "huollosta". Eli jos paloja on yli puolet jäljellä...
Lisäksi istalla voi resetoidan tuon jarrupalojen oletusiän, olikohan F-kopassa se etupaloille 70 tkm ja takapaloille 40 tai 50 tkm...
Tuohon omaani kun vaihdoin palat, alkuperäisistä oli n. kolmasosa jäljellä ja siinä vaiheessa kulumisanturilla oli vielä 2-3mm matkaa levyn pintaan, eli ei ollut vielä kulunut lainkaan.
Leave a comment:
-
Leave a comment: