memebuy23buy

F10/F11 Kysymyksiä ja vastauksia

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • böntti
    replied
    Tampereella onnistuu .

    Leave a comment:


  • Vartiomies
    replied
    Hei, onnistuukohan laakkosella tai jossain koodata sport display näyttö idrive järjestelmään josta näkisi auton hp/nm ajon aikana. Autona 530D, F11, vm2102.

    Leave a comment:


  • leskla
    replied
    Varusteista

    Tuli hommattua ensimmäinen BMW ikkunaan ja vielä Saksan tuonti.....
    Kiinnostaisi tietää että toimiiko nuo puhelimeen ja nettiin liittyvät lisävarusteet täällä kylmässä pohjolassa.

    Listalta löytyy esim.

    S612A BMW assist
    S614A Internet preparations
    S616A BMW online
    S6AAA BMW teleservices

    Toinen juttu, niin löytyisikö mistään netistä ohjekirjaa autoon mieluiten suomeksi?

    Auto siis F11 530d VM -11

    Leave a comment:


  • Ceeray
    replied
    Originally posted by Ceeray View Post
    Jahas, alkoi nämä kaukosäätöongelmat tässäkin..

    Pesun jälkeen kaken range hävinnyt , nyt se 5m. Molemmilla kaukosäätimillä sekä uudella patterilla.

    Onko näissä sitä samaa diversity module ongelmaa mitä oi e61 mallissakin, eli kastuikohan se...?
    Ongelma katosi itsestään... liekö boksi kuivanut.

    Leave a comment:


  • Spetke
    replied
    Originally posted by Reiska56 View Post
    F10 525DA 2010. Jarrunesteet vaihdettu. Normaali ilmausyritys, ilmaa ei tule ilmausruuvista, mutta poljin painuu vaan pohjaan. Jossain oli ohje, että ABS-boksista H- ja V-linjan nipat auki, niin ilmalukko aukeaa järjestelmää paineistaessa. Missähän F10:ssä on ko. boksi? Jarrujärjestelmä kuvassa ei ole ABS-boksia kuvattu. Voiko mahdollisen ilman saada jotenkin muuten liikkeelle?
    Joko ilmat lähti pois?

    Leave a comment:


  • PNM2
    replied
    Originally posted by X800Xl View Post
    Itse katselin ebaystä uuden tuhkiksen vastaavalla kansikuosilla.

    Vaihto oli suht. kivuton operaatio.

    https://www.youtube.com/watch?v=qlYcFTzF5y0
    Hienoa, kiitokset! Olisi pitänyt YouTube snaijata itsekin. Katsellaan eBaysta osa ja fiksaillaan keväämmällä, kun tuo kansi kuitenkin istuu paikallaan ja stögistä voi käyttää kärrypoletteihin kuten ennenkin.

    Leave a comment:


  • X800Xl
    replied
    Originally posted by PNM2 View Post
    Vaimo sai keskikonsolin kolikkokupin tms luukun rikottua niin, ettei enää sisäänpäin painamalla aukea. Toinen saranoista näyttää olevan irti. Mites tuota saisi itse fiksattua eli mitä pitää irroittaa ja mitä osia pitää hankkia?
    Itse katselin ebaystä uuden tuhkiksen vastaavalla kansikuosilla.

    Vaihto oli suht. kivuton operaatio.

    Leave a comment:


  • Spetke
    replied
    Originally posted by Reiska56 View Post
    nko ABS-boksia ja jos on niin missä? .
    Toki onhan siellä ABS yksikkö auton pohjassa. Muistaakseni oiskohan ollu kuskin puolella heti eturenkaan takana... :think

    Leave a comment:


  • Reiska56
    replied
    Originally posted by HTK12 View Post
    BMW ohjeissa käsketään ilmaamiseen käyttämään testeriä ja paineistaa jarrunestesäiliö esim. ISTA.
    ISTA löytyy, mutta en ole käyttänyt kuin vikakoodien lukuun/nollaamiseen. Onko mahdollista onnistua kokemattomalta käyttäjältä? Alkuperäinen kysymys, onko ABS-boksia ja jos on niin missä? Sieltä ilmaaminen onnistuu tavalliseltakin tallaajalta.

    Leave a comment:


  • HTK12
    replied
    Originally posted by Reiska56 View Post
    F10 525DA 2010. Jarrunesteet vaihdettu. Normaali ilmausyritys, ilmaa ei tule ilmausruuvista, mutta poljin painuu vaan pohjaan. Jossain oli ohje, että ABS-boksista H- ja V-linjan nipat auki, niin ilmalukko aukeaa järjestelmää paineistaessa. Missähän F10:ssä on ko. boksi? Jarrujärjestelmä kuvassa ei ole ABS-boksia kuvattu. Voiko mahdollisen ilman saada jotenkin muuten liikkeelle?
    BMW ohjeissa käsketään ilmaamiseen käyttämään testeriä ja paineistaa jarrunestesäiliö esim. ISTA.

    Leave a comment:


  • PNM2
    replied
    Vaimo sai keskikonsolin kolikkokupin tms luukun rikottua niin, ettei enää sisäänpäin painamalla aukea. Toinen saranoista näyttää olevan irti. Mites tuota saisi itse fiksattua eli mitä pitää irroittaa ja mitä osia pitää hankkia?

    Leave a comment:


  • Reiska56
    replied
    Jarrujen ilmausongelma

    F10 525DA 2010. Jarrunesteet vaihdettu. Normaali ilmausyritys, ilmaa ei tule ilmausruuvista, mutta poljin painuu vaan pohjaan. Jossain oli ohje, että ABS-boksista H- ja V-linjan nipat auki, niin ilmalukko aukeaa järjestelmää paineistaessa. Missähän F10:ssä on ko. boksi? Jarrujärjestelmä kuvassa ei ole ABS-boksia kuvattu. Voiko mahdollisen ilman saada jotenkin muuten liikkeelle?

    Leave a comment:


  • Ceeray
    replied
    Jahas, alkoi nämä kaukosäätöongelmat tässäkin..

    Pesun jälkeen kaken range hävinnyt , nyt se 5m. Molemmilla kaukosäätimillä sekä uudella patterilla.

    Onko näissä sitä samaa diversity module ongelmaa mitä oi e61 mallissakin, eli kastuikohan se...?

    Leave a comment:


  • akzuh
    replied
    Originally posted by peLoGo? View Post
    Onko muilla ollut ongelmia ovien lukkomekanismien jäätymisen kanssa?
    Itselläni on nyt useamman kerran pakkasilla ovi jäänyt niin, että aukeaa kyllä kahvasta (kahva tuntuu "liian jäykältä" kun avaa). Mutta sitten lukko ei enää palaudu ja ovi jää auki, josta seuraa se että joutuu ajelemaan ja pitämään ovea kädellä kiinni. Kun auto on hieman lämmennyt, niin lukko lähtee taas toimimaan normaalisti.

    Onko siis muilla samaa "ominaisuutta" ja olisiko mahdollisesti yleispätevä korjaus jo tiedossa?


    Originally posted by makkis View Post
    Hah, tätä samaa vikaahan on E39:ssä. Mitään parempaa korjausta siihen ei kyllä ikinä tullut keksittyä.
    Kosteuttahan siellä on oven sisällä mikä tuon aiheuttaa, joten oven sisuksien kuivattaminen ja aseöljyä tarpeeksi oikeisiin paikkoihin voisi auttaa.
    Oven vaijerin vaihto pitäis auttaa asiaan.

    Leave a comment:


  • Stombe
    replied
    Osaako kuka auttaa asiassa:
    Kun vauhti ylittyy 50km/h autosta kytkeytyy luistonesto päälle (normal) kun on aiemmin kytkenyt luistoneston ykkös- tai kakkosasentoon (täysi luiston hallittavuus kuljettajalla) ja myös yli 50km/h vauhdissa en voi määritellä automaattivaihteistolle sport tai sport+ tilaa. Onko joku asetus päälle mennyt jota tietämättäni olen laittanut mutta en löydä sitä takaisin? Vai liekkö jokin vika päällä.. Yksi häly on päällä ja se liittyy rengaspainevalvontaan. Sen ei pitäisi tähän vaikuttaa koska nämä edellämainitut jutut on toiminut aiemmin myös tämän hälyn ollessa aktiivinen.

    Leave a comment:

Working...
X