kyseinen firma on kuulema asentanut tuota on sitten kyseessä normi alusta tai M-sport.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F11 ja toinen puoli perästä alhaalla
Collapse
X
-
200e kantturoissa kappale 2vuoden takuulla mä oon näihin myynyt pusseja. Käy kaikkiin alustoihin.sigpic
P:0409699000
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan.
Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Comment
-
-
Itsekin päätin vaihdattaa molemman puolen ilmajouset.Autokeskus Tampereelta hinta-arvio:ilmajousi 475kpl + 1,5h työ
Nyt kun katsonut hintoja,niin ehkä pitää tilata itse ilmajouset ja asennuttaa ne jossain.Tulee tarvikkeet jo 50% halvemmaksi kuin marmori :thinkBMW F11 530 dA VOLL
Carbon-schwarz Metallic
BMW E30 325i Sport
Comment
-
-
No niin,nyt molemmat ilmajouset vaihdettu ja perä pysyy ylhäällä niin kuin pitääkin.Varmaan 1 1/2 kk ajoin niin että yän aikana laski perän aina tonttiin,nyt viimeisillä viikoilla riitti parikin tuntia niin perä alhaalla.Jaksoi kumminkin aina nostaa kun laittoi moottorin käyntiin.BMW F11 530 dA VOLL
Carbon-schwarz Metallic
BMW E30 325i Sport
Comment
-
-
Originally posted by pitpete View PostPussi vaihdettu, mutta oli kyllä päällisin puolin vanha pussi hyvässä kunnossa.
Vähän halvan oloiset oli vaan nuo säkit, paitsi hinnaltaan..F11 M550D
E39 M5
F26 3.0 Da M-Sport
E61 535D M-Sport
Comment
-
-
Originally posted by Jürgen_ View PostSama homma rahikaisella, F11 jatkuvasti nurkka tontissa. BPS sanoo että korjataan, oikea nurkka tontissa niin Delta vaihtoi vasemman
Saapa nähdä kauan menee että saavat sen oikeankin vaihdettua...BMW F11 530 dA VOLL
Carbon-schwarz Metallic
BMW E30 325i Sport
Comment
-
-
Sillo ku pussit alko vuotamaan alkoi myös suhinat ja pihinät kuulumaan takaa kun auton pysäköi ja sammutti. Nyt pussien vaihdon jälkeen on myös sihahdellut aika topakasti välillä. Kuulostaa joltain venttiililtä joka tasaa paineita tms. Ennen oli äänetön. Onko vikaa vai ominaisuus?Bemariton..Jagge I-Pace HSE alla..
Comment
-
Comment