Kiitokset molemmille. En uskaltanut alkuun laskea autoa tarpeeksi alas (laskin about normaaliin korkeuteen). Homma laukesi juurikin laskemalla autoa pari senttiä normaalin alle, jolloin kompura nosti perän kohdalleen.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F11 ja toinen puoli perästä alhaalla
Collapse
X
-
Ei osunut silmiin täysin vastaavaa vikaa niin mitäs arvon raati on mieltä seuraavanlaisesta ropleemasta?
Eli autona f11 msport nelikko. Muutaman kerran nyt tehnyt siten että kuskin puolen takapää jää arviolta 2cm alemmas kuin vänkärin. Kaikki tuntuu muuten pelaavan kyllä hyvin mutta korkeusero on kuitenki silminnähtävä. Takapää kalibroitiin muutama viikko sitten ja pelasi sen jälkeen oikein hyvin, kunnes taas eilettäin hoksasin että vika on toistunut.
Voiko vika aiheutua pakkautuneesta lumesta/ jäästä? Hoksasin eilen tarkistella enemmänkin niin nimenomaan kuskinpuolelle takaripustuksiin kertyy jäätä todella paljon. Voiko joku tasoanturi seota sen vuoksi?
Muuten jousitus pelaa niinkuin kuuluukin. Niin ja tosiaan taakse vaihdettu vuosi sitten arnotin pussit.BMW F11 530D Xdrive
BMW E39 525tds project
Comment
-
-
Katsoisin livedatasta mitä anturit näyttävät, jos näyttävät samaa ja perä edelleen eri puolilta eri tasolla niin antureissa/niiden kiinnityksessä on vikaa.
Kannattaa varmistua myös, että auto on täysin tasaisella kun tilannetta arvioiE34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
Originally posted by S.P.R View PostPaljonko tuo perä saa tippua esim. yön yli vai kuuluuko sen pysyä tasollaan? Kaverin autossa meinaa sen pari senttiä tulla aina alas.M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by S.P.R View PostOk, autoon juuri laitettu uusi kompura ja pussit. Silti perä tippuu..?M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Hei. Omassa sigun laitteessa alkanut oikeapuoli tyhjentyä hiljalleen. Pari yötä / yön parkissa niin on jo aika alhaalla.
Onko tuon vaihto itse kovin raketti tiedettä? Mulla on ista tälle vehkeelle, mutta tosiaan puhutaan, ettei tarvitsisi kuin virrat off ja puukottaa se vanha ja asentaa uusi, auto osaa sitten sen täyttää. Siihen tulee vissiin vain yksi paineilma liitin? Mitään erikois työkaluja ei tarvitse poistamisen / takaisin laittoon? Autossa on Active steering, eli takapyörätkin kääntyvät, että valitsee vaan oikean laiset pussit. Eikös tuolla ole pohjaus kumitkin, että vaikka laskisi niiden varaan ja sitten virtoja niin pitäisi täyttää ne itse vai tarvitseeko istalla ilmoitella mittoja kaarista vanteen keskelle?
Edit: Onko pusseissa eroa kun tuo active steerin ja orkkis m-sport?Last edited by torx; 13-08-2021, 16:53.G30 530e m-sport -19.
https://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=407671
-
Välillä tuntuu, että kaikki muu paitsi mulkku menee päin vittua.
Comment
-
-
Originally posted by torx View PostHei. Omassa sigun laitteessa alkanut oikeapuoli tyhjentyä hiljalleen. Pari yötä / yön parkissa niin on jo aika alhaalla.
Onko tuon vaihto itse kovin raketti tiedettä? Mulla on ista tälle vehkeelle, mutta tosiaan puhutaan, ettei tarvitsisi kuin virrat off ja puukottaa se vanha ja asentaa uusi, auto osaa sitten sen täyttää. Siihen tulee vissiin vain yksi paineilma liitin? Mitään erikois työkaluja ei tarvitse poistamisen / takaisin laittoon? Autossa on Active steering, eli takapyörätkin kääntyvät, että valitsee vaan oikean laiset pussit. Eikös tuolla ole pohjaus kumitkin, että vaikka laskisi niiden varaan ja sitten virtoja niin pitäisi täyttää ne itse vai tarvitseeko istalla ilmoitella mittoja kaarista vanteen keskelle?
Edit: Onko pusseissa eroa kun tuo active steerin ja orkkis m-sport?
Asennus on kuten edellä kuvasit. Ei vaadi erikoistyökaluja tai välttämättä edes läppäriä.
Tarkistat vain että laitat oikeannumeroisen pussin sinneE34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
Originally posted by Urpo_rotta View PostAsennus on kuten edellä kuvasit. Ei vaadi erikoistyökaluja tai välttämättä edes läppäriä.
Tarkistat vain että laitat oikeannumeroisen pussin sinne
Näinhän se meni. Helppo homma. Tosin jos tässä nyt vuorokauden pari katsoisi ensiksi laskeeko perä. Vanha pussi ainakin sieltä alajuuresta puhalteli kuplia kun sitä puristeli vaikka tulo ilman aukko oli auki.G30 530e m-sport -19.
https://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=407671
-
Välillä tuntuu, että kaikki muu paitsi mulkku menee päin vittua.
Comment
-
-
Originally posted by torx View PostNäinhän se meni. Helppo homma. Tosin jos tässä nyt vuorokauden pari katsoisi ensiksi laskeeko perä. Vanha pussi ainakin sieltä alajuuresta puhalteli kuplia kun sitä puristeli vaikka tulo ilman aukko oli auki.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Täälläkin alkanut päivän seisomisen jälkeen perä menemään hiukan alas joten pussien vaihto mielessä, onhan autolla ajettu jo 117tkm. Kannattaako kyseisellä operaatiolla vaihtaa muuta kuin nuo pussit, liittimiä tmv.?
Bemariosilta ajattelin tilaa arnotit/dunlopit kun näytti olevan suht hyvään hintaan kappaleelta. https://bemariosat.fi/fi/alusta-isku...ottdunlop.html
Comment
-
Comment