Löbron vetoakselit kesti n.7kk ja 11tkm. Nyt molemmat pitää ääntä.
Muutama vuosi sitten kun ei tarvikevetareita oikein mistään saanut hommasin Puolasta eräältä valmistajalta suoraan, olikos FeBest tms. merkkiä,
osalla meni vetarit muutaman kuukauden jälkeen paskaksi, yhdellä on kestänyt nyt 150 tkm ja edelleen kunnossa...
M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Moro Tampereelta, liityin clubiin vasta (...tuli syksyllä hommattua 200+ tkm ajettu 530xdA, jonka elinkaarikustannusten hallintaan saa varmaan tänne osallistumalla jotain apuja, ja samalla voi tarjota vertaistukea muille)
Itselä on alkanut viime viikolla etupää pienesti naputtamaan tiukakohoissa kurveissa, liikenneympyröissä tms. Ensin huomasin vain oikealle kurvatessa, mutta näköjään vasemmallekin toisinaan. Ei kuulu suoraan ajaessa eikä mitään tärinöitä tms.
Muiden kokemuksia lukemalla vaikuttaa todennäköiseltä, että vetarissa alkanut joku nivel väljähtämään...taidan seurailla tilannetta ja odottaa ongelman pahenemista ennen korjaamoon viemistä, toki vois käydä näyttämässä jossain että varmituisi mistä on kyse...
Pientä naputusta olin kuulevinani kun jyrkästi äsken käänsin ja kiihdytin, useamman kerran yritin toistaa mutten saanut kun kerran uudestaan kuuluun mutta oletettavasti vetarista ääni kuuluu. Ilmeisesti ulommat murrokset näistä yleensä paukkuu? Minkä hintanen vaihtotyö yleensä on ollut?
Pientä naputusta olin kuulevinani kun jyrkästi äsken käänsin ja kiihdytin, useamman kerran yritin toistaa mutten saanut kun kerran uudestaan kuuluun mutta oletettavasti vetarista ääni kuuluu. Ilmeisesti ulommat murrokset näistä yleensä paukkuu? Minkä hintanen vaihtotyö yleensä on ollut?
Niin tarkoittaako tuo ulompi murros pelkkää niveltä? Ei siis tartte vaihtaa koko "keppiä"? Osanumerolla 31607618680 ja 31607618681 löytyy vissiin se koko keppi? Millä numerolla löytää murroksen?
Nyt on autosta alkanut kuuluu naputusta välillä suorallakin. Isompaa ronklatusta kuuluu kun ratti linkussa lähtee liikkeelle niin että joka kerta tuntuu että jotain menee rikki
Niin tarkoittaako tuo ulompi murros pelkkää niveltä? Ei siis tartte vaihtaa koko "keppiä"? Osanumerolla 31607618680 ja 31607618681 löytyy vissiin se koko keppi? Millä numerolla löytää murroksen?
Nyt on autosta alkanut kuuluu naputusta välillä suorallakin. Isompaa ronklatusta kuuluu kun ratti linkussa lähtee liikkeelle niin että joka kerta tuntuu että jotain menee rikki
Tuolla alkuperäisnumerolla löytyy myös pelkkää niveltä. BMW myy koko vetaria, joten BMW:llä ei ole tuolle pelkälle nivelelle osanumeroa.
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Onko pelkän murroksen vaihto paljonkin työläämpi ku koko kepin vaihto? Näyttäis pelkkä murros olevan noin puolet koko varren hinnasta.
Itse vaihdoin hiljan kahteen autoon pelkän nivelen. Toiseen vielä kahteen kertaan. Rasvan kanssa läträäminen on se inhottavin homma. Muuten helppo ja nopea toimenpide.
Itse vaihdoin hiljan kahteen autoon pelkän nivelen. Toiseen vielä kahteen kertaan. Rasvan kanssa läträäminen on se inhottavin homma. Muuten helppo ja nopea toimenpide.
Joo soitin huoltoon ja kysyin niin sano että oisko reilu 30min per puoli lisää aikaa jos kaikki irtoaa helposti vs kun vaihtaa koko akselin. Autodocissa oli -40% nii tilasin löbron akselit ja kiikutan ne pajalle kun tulevat.
Comment