Announcement

Collapse
No announcement yet.

N57 ravistaa kylmänä

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Kahimooni
    Bimmer Rookie
    • Apr 2017
    • 122
    • Espoo

Hehkuja en vaihtaisi jollei pakko. Tiedossa on varmaan ilmeisen yleinen(?) katkeamisongelma. Mulla ravistus loppui boksin vaihtoon ja vikakoodejakaan ei enää hehkuista tullut.

Youtubessa oli vaihto-operaatiosta hyvä video jos siihen päädyt. Aikaa saa varata siihen edestakaisin nitkutteluun. Koko ajan kuulosti kirskuna siltä että kohta napsahtaa…

-K

Comment

• jörry
      Bimmer Rookie
      • Dec 2010
      • 48
      • parkano

Meikäläisen f11 ravisti kans pakkaskelillä huomattavasti, imusarja aivan täysin karstottunu mm läppien kohdalta ja toinen vika oli kaasuläpän muoviset rattaat sileenä ja kaasuläppä sen seurauksena jumitti, ongelma poistui ja auton sammuminenkin muuttui sivistyneeksi samalla. Ajettu 315tkm

Comment

• Kahimooni
        Bimmer Rookie
        • Apr 2017
        • 122
        • Espoo

Sattuuko joku tietämään, mistä löytyy pihdit, joilla saa nyppäistyä hehkujen johdon/hatun irti? Sehän on kaiketi tulikuuma ja vähän syvälläkin. Jossain Youtubevideossa oli herralla pitkät pihdit, joiden päässä kuin halkaistu putkenpätkä.

Olen kerännyt rohkeutta alkaa vaihtamaan hehkut omaan ~500 tkm ajettuun N57 525-bimmeriin. Ravistaa käynnistettäessä tovin. Berun ohjainboksin vaihdoin joitain vuosia sitten. Jospa ois hehkuissa nyt jo vikaa. Vaihdan kyllä boksinkin samalla, kuulin, että jos vaihtaa boksin ja hehkuissa vikaa niin tuhoaa uudenkin boksin. Mene ja tiedä…
        -K

Comment

• IiroU
          BTCF Member
          • Oct 2021
          • 399
          • Turku/Rauma

Originally posted by Kahimooni View Post
          Sattuuko joku tietämään, mistä löytyy pihdit, joilla saa nyppäistyä hehkujen johdon/hatun irti? Sehän on kaiketi tulikuuma ja vähän syvälläkin. Jossain Youtubevideossa oli herralla pitkät pihdit, joiden päässä kuin halkaistu putkenpätkä.
          Mä oon tilannut ebaystä. Sieltä varmaan glow plug connector pliers hakusanalla vois koittaa etsiä

Mulla suorat ja mutkalla olevat, suosittelen ehkä suoria. Näytti olevan settejä, jossa molemmat.
          E65 745d Individual -07

Ex:
          E39 530dA Touring M-Sport -02
          E39 528i Sedan -00

Vikakoodinlukua oman osaamisen rajoissa.
          Yhteydenotot YV.

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎