Ei pahan hintainen jos oikeasti orkkis. Itse hommasin ebayn halvimman Trucktec -merkkisen ja hyvin sekin toimii. Muoviahan nämä vaan.
Sitä vaan ei juuri ole varastossa.
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Tämä tieto oli tarpeen.
Vielä kun selviäisi käykö tämä itselleni. Auto siis LCI 530DXdrive 09/13 .
Jostain luin, että s/s malleissa olisi vaihteistossa paineakku.
Tämä tieto oli tarpeen.
Vielä kun selviäisi käykö tämä itselleni. Auto siis LCI 530DXdrive 09/13 .
Jostain luin, että s/s malleissa olisi vaihteistossa paineakku.
Tietoa kellään asiasta?
Kyllä käy. Tossahan ne vaihteistot on lueteltu. Ja voit tarkistukseksi heittää realoem:ään alustanron 7 viimeistä ja katsoa mikä loota, mutta eiköhän sieltä GA8HP70Z tule jossa Z tais tarkottaa x-drivee muttei vaikuta. Kaikissa sama pohja. Koko pohja tulee suodatin on palanen superloonia pohjan sisuksissa kiinteenä.
Hifejä bemmeihin ym. tuunaamista. xHP dealer.
--Audiokit.fi-- BMW autohifi ryhmä Facebookissa.
BMW i4 M50 Supercharged -23
BMW i3 60Ah -14
Tämä tieto oli tarpeen.
Vielä kun selviäisi käykö tämä itselleni. Auto siis LCI 530DXdrive 09/13 .
Jostain luin, että s/s malleissa olisi vaihteistossa paineakku.
Tietoa kellään asiasta?
Mekatroniikan mukana tuli semmonen ison elektrolyyttykonkan näkönen paineakku mukana, mutta se siis erillinen osa ei integroitu tuohon pohjaan.
Ostin motonetin suodattimen, ZF:n paketissa tulee ja näyttää alkuperäiseltä.
Valmistaja on Filtran, made in germany
Tulee koko öljypohja ei noihin suodatinta saa erikseen.
Joku jenkkivideo tuti taannoin vastaa, jossa kaveri laitto jonkun tarvikepohjan. Siinä oli vaihdettava suodatin, mutta joo yleisesti tulee osana pohjaa ja ei erikseen vaihdettavissa.
Nyt on taas ruvennu tekemään auto samaa nykimistä, mutta vain 1>2 vaihtaen on pahin vaihto ei oo väliä onko kylmä vai lämmin moottori.. eli kun vaihtaa vaihteen niin kierrokset pomppaa 2tuhanteen ja sit nykäsee voimmakkaasti. Välistä voi tehdä 1>2>3 vaihde tehdä samaa nykimistä, mutta auto menossa torstaina huoltoon johna alustavasti tarkastetaan öljyn määrä ja sitten katsotaan enempi.. olisko jollakin ollut vastaavaa vikaa, että kuinka kalliiseen remonttiin kannattaa varautua jos ei ole öljyistä kiinni? :think
Nonii laatikko siekkisellä huollossa ja sieltä soiteltiin, että planeettapyörästöhän siellä oli ollut aikasta väljä, että eiköhän se siitä johtunut.. samalla tehtiin venttiilihuolto. Katsotaan nyt kun takaasi tulee ja saa hakia auton, että toimiiko täysin normaalisti:think
Nonii laatikko siekkisellä huollossa ja sieltä soiteltiin, että planeettapyörästöhän siellä oli ollut aikasta väljä, että eiköhän se siitä johtunut.. samalla tehtiin venttiilihuolto. Katsotaan nyt kun takaasi tulee ja saa hakia auton, että toimiiko täysin normaalisti:think
Millaisilla kilometreillä väljäksi mennyt?
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
BMW E91 330dA xDrive M-Sport '09
Skoda Superb 2.0TDI DSG '13
MB W108 250S '67
MZ RT 125/3 '62
siä taitaa nyt mittaris olla 300tkm ja tarkaa hinta-arviota ei oo viä tullut, mutta kyllä se siinä ~2000e huiteis on kaikkineen.
Aikas halpa jos tolla selviät.. tossahan on kuitenkin loota pöydällä palasina, että saa rattaita vaihdettua.. ite kyllä epäilen et enempi auttaa toi venasysteemin remppa kun rattaiden vaihto..
Omani menee korjuuseen heti jussin jälkeen maanantaina - raportoin sit kans tuloksia..
Comment