Announcement

Collapse
No announcement yet.

F10/F11 kysymyksiä ja vastauksia III

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Arppa
    Bimmer Enthusiast
    • Jun 2006
    • 1046
    • Lumbriver

    Originally posted by --Ville-- View Post
    Sitä kokeilin ensimmäisenä...
    Kesällä: Chevrolet Corvette C6 Z51 6-speed manual
    Kesällä: Myydään/vaihdetaan Bmw 320i -95 Cabriolet M-sport "Holsetti laitettu!"
    Kauppakassina: Hyundai i30 -21
    -Raahe Connection-
    -Team Kärppä- limited edition

    Comment

    • MajorDrake
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2006
      • 7518
      • Jyväshyvä

      Taitaa olla hetkellisesti jumissa nuo vin-dekooderit.
      M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
      Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
      Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...

      Comment

      • makek87
        Bimmer Rookie
        • Dec 2013
        • 101
        • Helsinki

        Mites jos ostaa f11 520d vuosimallia 2011 ajettu 313tkm, ja se kuuluisa kettinki katkeaa niin meneekö se täysin omaan piikkiin? Eikö niitä jossain vaiheessa korjailtu valmistajan rahoituksellakin?

        Entäs jos kone ja ketju on kertaalleen jo vaihdettu? Onko sama riski olemassa edelleen?

        Comment

        • MajorDrake
          Bimmer Enthusiast
          • Apr 2006
          • 7518
          • Jyväshyvä

          Originally posted by makek87 View Post
          Mites jos ostaa f11 520d vuosimallia 2011 ajettu 313tkm, ja se kuuluisa kettinki katkeaa niin meneekö se täysin omaan piikkiin? Eikö niitä jossain vaiheessa korjailtu valmistajan rahoituksellakin?

          Entäs jos kone ja ketju on kertaalleen jo vaihdettu? Onko sama riski olemassa edelleen?
          Menee omaan piikkiin.
          M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
          Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
          Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...

          Comment

          • Sisäänajettu
            Bimmer Fanatic
            • Mar 2018
            • 507
            • Helsinki

            Originally posted by makek87 View Post
            Mites jos ostaa f11 520d vuosimallia 2011 ajettu 313tkm, ja se kuuluisa kettinki katkeaa niin meneekö se täysin omaan piikkiin? Eikö niitä jossain vaiheessa korjailtu valmistajan rahoituksellakin?

            Entäs jos kone ja ketju on kertaalleen jo vaihdettu? Onko sama riski olemassa edelleen?
            Itsellä oli edellisessä autossa juurikin N47 kone, ketju oli kertaalleen vaihdettu 170tkm kohdalla venymisen vuoksi ja tietääkseni riski on aina olemassa vaikka olisi ketju vaihdettu kun tuo on suunnitteluvirhe lähinnä ketjunohjaimien puolesta, jos oikein käsitin. Jos ketju ääntää niin huoltoon veisin, muuten vaan kovaa ajoa...

            BMW i3 60Ah REx -14
            Ex. Volkswagen Golf GTE -15 | BMW F10 LCI 518d M-Sport -15 | BMW E87 LCI 123d -08 | BMW E46 330i M-Sport II -02

            Comment

            • makek87
              Bimmer Rookie
              • Dec 2013
              • 101
              • Helsinki

              Kiitos.
              Varmistan täältä vielä että jos ilmajouset on kunnossa, niin eikö perän kuuluisi pysyä ylhäällä koko ajan, myös parkissa?? Kun auton perä on laskenut alas, ja se nousee hiljalleen ylös hetken päästä auton ollessa käynnissä, niin kompura ja/tai pussit valskaa?? Siinäkin tapauksessa lienee kyseessä äkkiä tonnin tai parin remppa?

              Comment

              • MajorDrake
                Bimmer Enthusiast
                • Apr 2006
                • 7518
                • Jyväshyvä

                Originally posted by makek87 View Post
                Kiitos.
                Varmistan täältä vielä että jos ilmajouset on kunnossa, niin eikö perän kuuluisi pysyä ylhäällä koko ajan, myös parkissa?? Kun auton perä on laskenut alas, ja se nousee hiljalleen ylös hetken päästä auton ollessa käynnissä, niin kompura ja/tai pussit valskaa?? Siinäkin tapauksessa lienee kyseessä äkkiä tonnin tai parin remppa?
                Pussit ~500€, kompura toisen mokoman.

                Yleensä kompura hajoaa jos niitä vuotavia pusseja ei vaihdeta.
                M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
                Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
                Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...

                Comment

                • makek87
                  Bimmer Rookie
                  • Dec 2013
                  • 101
                  • Helsinki

                  Paljonkohan lienee työn hinta noiden vaihdolle? Täällä on varmaan kokemusta?

                  Comment

                  • PNM2
                    Bimmer Enthusiast
                    • Mar 2015
                    • 1070
                    • Espoo

                    Originally posted by makek87 View Post
                    Paljonkohan lienee työn hinta noiden vaihdolle? Täällä on varmaan kokemusta?
                    Pussit saattaa saada tohon 500€ tai hieman yli vaihdettuna. Mä olen maksellut muistaakseni pari viimeistä kertaa 280€ per puoli, kun olen vaihdattanut yhtä. Homma vie noin vartin per puoli, kun osaava kaveri tekemässä. Bemarihuolto.fi vaihtoi viimeksi ja he laittoivat ainakin silloin Arnotteja. JM Tech taisi olla asialla edellisellä kerralla.
                    i4 M50
                    ex: G30 530e xDrive M-Sport
                    ex: F11 525d xDrive
                    ex: F11 520d
                    ex: E91 318i

                    Comment

                    • Sammmy
                      Bimmer Fanatic
                      • Mar 2012
                      • 274
                      • 03

                      Pystyykö F11 perän laskemaan ihan perus Inpalla? Kaapelina ihan perinteinen k-can tms jossa lukee inpasta jotain.

                      Vai tarviiko näihin toisenlaisen kaapelin? E61 perän lasku onnistui edellämainitulla setillä.

                      Comment

                      • JaniLap
                        BTCF Member
                        • Sep 2012
                        • 2677
                        • Tampere

                        Originally posted by Sammmy View Post
                        Pystyykö F11 perän laskemaan ihan perus Inpalla? Kaapelina ihan perinteinen k-can tms jossa lukee inpasta jotain.
                        Ei pysty.
                        B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - N47D20O1- M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
                        BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja muita juttuja. Myös etäyhteydellä
                        Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
                        Tampere

                        Comment

                        • henoja
                          Newbiemmer
                          • Jul 2018
                          • 6
                          • Turku

                          N57 8HP45 kytkimen vaihto

                          En tiedä onko korvien välissä mutta nyt n. 115tkm lievää lipsumista. Menossa huuhteluvaihtoon alkuvuodesta, OEM öljypohja ja Mannol AG60 odottamassa. Mietin kannattaisiko kytkimen vaihto samalla yhteydessä - Sachs kytkinpaketin saisi Suomestakin n. 255€ hintaan hyllytavarana tuosta 5km päästä. Jatkokysymys: toki riippuu monesta asiasta mutta onko suuntaa-antavaa arviota miten pitkään vauhtipyörä pitäisi ns. normaaliolosuhteissa kestää?

                          Comment

                          • N54
                            Bimmer Fanatic
                            • Dec 2012
                            • 526
                            • Satakunta

                            Originally posted by henoja View Post
                            En tiedä onko korvien välissä mutta nyt n. 115tkm lievää lipsumista. Menossa huuhteluvaihtoon alkuvuodesta, OEM öljypohja ja Mannol AG60 odottamassa. Mietin kannattaisiko kytkimen vaihto samalla yhteydessä - Sachs kytkinpaketin saisi Suomestakin n. 255€ hintaan hyllytavarana tuosta 5km päästä. Jatkokysymys: toki riippuu monesta asiasta mutta onko suuntaa-antavaa arviota miten pitkään vauhtipyörä pitäisi ns. normaaliolosuhteissa kestää?
                            Siis kumpi tämä on, manuaali vai automaatti?

                            Comment

                            • henoja
                              Newbiemmer
                              • Jul 2018
                              • 6
                              • Turku

                              Originally posted by N54 View Post
                              Siis kumpi tämä on, manuaali vai automaatti?
                              ZF automaatti.

                              Comment

                              • buksin-1
                                Bimmer Enthusiast
                                • Dec 2003
                                • 4592
                                • Keski-Pohjanmaa

                                Originally posted by Sammmy View Post
                                Pystyykö F11 perän laskemaan ihan perus Inpalla? Kaapelina ihan perinteinen k-can tms jossa lukee inpasta jotain.

                                Vai tarviiko näihin toisenlaisen kaapelin? E61 perän lasku onnistui edellämainitulla setillä.

                                F-sarlaisen kaapeli + ISTA
                                Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
                                Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
                                SISUSTAT modaukset

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎