Originally posted by Anzafin
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F10/F11 Vanne- ja rengasfit -topic II
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by Nessu View PostMites mahtaa istua edessä 9x20 ET40 ja taakse 10.5 et42? Sattuisko jollain olla vielä kuvaa f11 alla mahdollisesti madallettuna (-35mm)
Leave a comment:
-
-
Mites mahtaa istua edessä 9x20 ET40 ja taakse 10.5 et42? Sattuisko jollain olla vielä kuvaa f11 alla mahdollisesti madallettuna (-35mm)
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Vii83 View PostMoro! Osaako joku sanoa että sopiiko e60 vanteet f11:seen? Vanteet ois 7,5” leveät ja et43? Renkaat 225/55/17
F10/F11 vakiokoko taisi olla 17x8 ja et30, renkaat on sopivat.
Leave a comment:
-
-
Vanne erot
Moro! Osaako joku sanoa että sopiiko e60 vanteet f11:seen? Vanteet ois 7,5” leveät ja et43? Renkaat 225/55/17
Leave a comment:
-
-
Originally posted by VilleP View PostMutta jos ei autonsa ajo-ominaisuuksia halua piltata, niin pelaa varman päälle ja laittaa premium kumia alle. Esim edellä mainittu Hankook ei mene pieleen.
Esim tuosta * merkitty BMW rengas ilman RF:ää:
https://www.1001renkaat.com/renkaat-...8-100y-1258314
Leave a comment:
-
-
Goodyear Eagle F1:t toimii henkilöautossa erinomaisesti. Kestää tuplamäärän kilometrejä mitä Continentalin Premium Contactit, mutta ominaisuudet ja mukavuus täysin samaa tasoa. Riittävän tarkat ohjautumaan vitosen kokoiseen autoon.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by kahvaedellä View PostMutta joo ajattelin jotain Landsailin gummeja. Mut voi olla tietty et menis premium merkkiä kohden. Hintaa tietty vähä enemmän. Mun ajot on pääasiassa tässä kaupungissa pörräämistä alle 80 vauhteja. Mut sillo tällö moottoritielle tulee poikettua hetkeksi. tampereen ohitustiet lähinnä.
Jos budjettirenkaita hankkimassa niin voisin noille antaa äänen kyllä. Mutta jos merkkirengasta niin Goodyear on hintaansa nähden erinomainen ollut aina.
Ei nämä minulla nyt olevat Falkenitkaan huonot ole.
Leave a comment:
-
-
Mutta jos ei autonsa ajo-ominaisuuksia halua piltata, niin pelaa varman päälle ja laittaa premium kumia alle. Esim edellä mainittu Hankook ei mene pieleen.
Esim tuosta * merkitty BMW rengas ilman RF:ää:
Last edited by VilleP; 10-10-2022, 15:52.
Leave a comment:
-
-
Tuollaisessa ajossa varmasti pärjäät Nexen, Linglong, Landsail ja vastaavilla merkeillä.
Leave a comment:
-
-
Joo suomen tiet on niinku mukulakivistä tehtyjä. Sen takia RF renkaat jää hyllyyn. Ja kun kysyt jostain asfalttifirmasta miks niin karkeita tiet suomessa sieltä tulee sellaset perustelut ettei pulliainen edes tajua mistä ne puhuu.
Mutta karkeita on ja sillä sipuli, varsinkin kulunueet urat, hiekkatiekin välillä hiljaisempi.
Jostain olin lukevinani et olis pakolliset, mutta jos laittaa paikkaustarpeet mukaan ni asia pitäs olla siltä osin kunnossa kaiketi. Se mistä luin oli tosin joku 10v vanha postaus.
Mutta joo ajattelin jotain Landsailin gummeja. Mut voi olla tietty et menis premium merkkiä kohden. Hintaa tietty vähä enemmän. Mun ajot on pääasiassa tässä kaupungissa pörräämistä alle 80 vauhteja. Mut sillo tällö moottoritielle tulee poikettua hetkeksi. tampereen ohitustiet lähinnä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by kahvaedellä View PostMoi
Mikä rengasmerkki/malli olis hyvä kesärenkaiksi?
Vanteina 8,5 18" Itse ajattelin kooksi 245,45 18. Autoa ei ole madallettu vaan ihan perusauto ei mikää kilpuri. 518d. Mukavuus etusijalla.
Eli mikä olis parhaiten toimiva rengasmerkki? Onko se pakko olla RF?
Leave a comment:
-
Leave a comment: