Announcement
Collapse
No announcement yet.
F10/F11 Vanne- ja rengasfit -topic II
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by sönkkö View PostOkei, mitä tämä liian pieni käytännössä tarkoittaa? Onko esimerkiksi jotain haittaa autolle vai vaan typerän näköiset?
Kannattaa pidättäytyä tehtaan määrittämissä kooissa (? koissa? ei kait sentään?) niin välttyy ongelmilta.
Leave a comment:
-
-
Okei, mitä tämä liian pieni käytännössä tarkoittaa? Onko esimerkiksi jotain haittaa autolle vai vaan typerän näköiset?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by sönkkö View PostMeneekö F10 LCI ilmeisesti -16 M3 alla olleet vanteet ja renkaat huoletta vaan laittamalla? Kokoa 8,5” ja 9” 18” 255/40/18 rengastuksella. ET 27 ja 29, pulttijako 5x120 ja keskireikä 72,6.
Käsittääkseni on ok, mutta en ole ennen vanteiden kanssa pelannut niin mitenkä mun käy?
Leave a comment:
-
-
Meneekö F10 LCI ilmeisesti -16 M3 alla olleet vanteet ja renkaat huoletta vaan laittamalla? Kokoa 8,5” ja 9” 18” 255/40/18 rengastuksella. ET 27 ja 29, pulttijako 5x120 ja keskireikä 72,6.
Käsittääkseni on ok, mutta en ole ennen vanteiden kanssa pelannut niin mitenkä mun käy?Last edited by sönkkö; 20-08-2022, 14:21.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by veku View PostMulla pyläkän leveämpi setti kuin alkup 245\35 ja 275\30-20,nyt alla 255\35-20 ja 295\30-20 ja auto aivan mahtava ajaa ei vetele tms.
Tarkoitus oli että sai kumia vähän enempi kuin alkup.
Taitaa olla sama koko mitä M5 alla on alunperin.
20x8,5" ET35 + 265/35-20 ja 20x9,5" ET37 + 295/30-20
Leave a comment:
-
-
Originally posted by TheRipper View Post
Nämä rengassäätämiset on minun mielestäni vähän turhaa häsläystä kun voisi vaan laittaa ne tehdaskoot niin aina olisi helpompaa.
Tarkoitus oli että sai kumia vähän enempi kuin alkup.
Taitaa olla sama koko mitä M5 alla on alunperin.
Leave a comment:
-
-
Saattaa ESP/abs alkaa sekoilemaan erikoko renkaista takavedossakin. Eli melko sama laittaa se 245 taaksekkin.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by TheRipper View Post245/45 R18 on vakiokoko eteen ja taakse. Seuraava sitten 245/45 eteen ja 275/40 taakse.
Tuohon väliin ei oikein kokoja löydy.
265/40 on jo sentin matalampi ja näinollen ei oikein käy kyllä...ja vastaavasti taas 265/45 on jo lähes kaksi senttiä korkeampi ja se onkin sitten jo aivan liikaa.
Nämä rengassäätämiset on minun mielestäni vähän turhaa häsläystä kun voisi vaan laittaa ne tehdaskoot niin aina olisi helpompaa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Henri Koponen View PostMiks en voi ku nytkin on edessä 245 ja takana 275 niin en ymmärrä tätä vieläkään mut ei vissiin tarviikkaan ja ei pitäs toi 255 olla paha veny et pitäs olla siedettävä. Riippuu tietty kumin merkistä miten venyy
Tuohon väliin ei oikein kokoja löydy.
265/40 on jo sentin matalampi ja näinollen ei oikein käy kyllä...ja vastaavasti taas 265/45 on jo lähes kaksi senttiä korkeampi ja se onkin sitten jo aivan liikaa.
Leave a comment:
-
-
-
Kuhan vierintä kehä suhkoht sama ja niitä kumeja mitä mietin alle niin etu ja takapään ero 3% luokkaa ja ei oo neliveto niin kärsii hyvin olla 👍
Leave a comment:
-
-
Originally posted by VilleP View PostNiin tuossa tarkoitettiin että et voi laittaa eteen 245 ja taakse 255 tai 265 kumia. Molemmille akselille saman kokoiset tai sit 245/275 yhdistelmä. Tai sit joku 225/255 eteen/taakse setti, mut tulee hölmön näköinen 3 sarjan leveyksillä karmeella venyllä.
Leave a comment:
-
-
Niin tuossa tarkoitettiin että et voi laittaa eteen 245 ja taakse 255 tai 265 kumia. Molemmille akselille saman kokoiset tai sit 245/275 yhdistelmä. Tai sit joku 225/255 eteen/taakse setti, mut tulee hölmön näköinen 3 sarjan leveyksillä karmeella venyllä.Last edited by VilleP; 22-07-2022, 13:01.
Leave a comment:
-
Leave a comment: