Mutta jos ei autonsa ajo-ominaisuuksia halua piltata, niin pelaa varman päälle ja laittaa premium kumia alle. Esim edellä mainittu Hankook ei mene pieleen.
Esim tuosta * merkitty BMW rengas ilman RF:ää:
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F10/F11 Vanne- ja rengasfit -topic II
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Tuollaisessa ajossa varmasti pärjäät Nexen, Linglong, Landsail ja vastaavilla merkeillä.
Leave a comment:
-
-
Joo suomen tiet on niinku mukulakivistä tehtyjä. Sen takia RF renkaat jää hyllyyn. Ja kun kysyt jostain asfalttifirmasta miks niin karkeita tiet suomessa sieltä tulee sellaset perustelut ettei pulliainen edes tajua mistä ne puhuu.
Mutta karkeita on ja sillä sipuli, varsinkin kulunueet urat, hiekkatiekin välillä hiljaisempi.
Jostain olin lukevinani et olis pakolliset, mutta jos laittaa paikkaustarpeet mukaan ni asia pitäs olla siltä osin kunnossa kaiketi. Se mistä luin oli tosin joku 10v vanha postaus.
Mutta joo ajattelin jotain Landsailin gummeja. Mut voi olla tietty et menis premium merkkiä kohden. Hintaa tietty vähä enemmän. Mun ajot on pääasiassa tässä kaupungissa pörräämistä alle 80 vauhteja. Mut sillo tällö moottoritielle tulee poikettua hetkeksi. tampereen ohitustiet lähinnä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by kahvaedellä View PostMoi
Mikä rengasmerkki/malli olis hyvä kesärenkaiksi?
Vanteina 8,5 18" Itse ajattelin kooksi 245,45 18. Autoa ei ole madallettu vaan ihan perusauto ei mikää kilpuri. 518d. Mukavuus etusijalla.
Eli mikä olis parhaiten toimiva rengasmerkki? Onko se pakko olla RF?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by kahvaedellä View PostMoi
Vanteina 8,5 18" Itse ajattelin kooksi 245,45 18. Autoa ei ole madallettu vaan ihan perusauto ei mikää kilpuri. 518d. Mukavuus etusijalla.
Rengasmerkki riippuu vähän millä budjetilla aikoo ostaa. Ainakaan GoodYear ja Continental ei oo tuottaneet pettymyksiä omissa.
Leave a comment:
-
-
mikä rengasmerkki
Moi
Leave a comment:
-
-
Renkaat vanteilla ja tulihan sitä venyä tohon 10.5 leveeseen, mutta ihan siedettävä. Vierintäkehään ei näyttäny olevan vaikutusta.
Talvi saa tulla
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Jyle View PostEikai siinä auta, ku kokeilla. :think
Varmaan hyvä työntää loskassa tollasella setupilla.
Vanteet taisi olla9\10 leveet tms
Oikeastaan aivan hemmetin hyvää ajaa tuo talvella ja kesällä myös ylikoko 255\35 ja 295\30-20
Leave a comment:
-
-
Eikai siinä auta, ku kokeilla. :think
Varmaan hyvä työntää loskassa tollasella setupilla.
Leave a comment:
-
-
Mutta paljonko venymä pienentää vierintäkehää ja sitä tässä kysytään ja sekoaako tästä xdrive?
Mittanauhalla ympärysmitta varmuuden vuoksi. Muutama milli ei haitanne, mutta jos reilusti muuttuu?!
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Jyle View PostKuinkahan metsään menee xdrivessä, jos laittaa eteen ja taakse 255/35 r20 rengastuksen. Vanteet 9” ja 10.5” leveet. Taakse tulee aika jäätävä veny
Ikävästi vaihtoehtoja nastarenkaissa ja talveks ei oo, ku yhdet ylimääräseks jääneet 20” vanteet.
Leave a comment:
-
-
Kuinkahan metsään menee xdrivessä, jos laittaa eteen ja taakse 255/35 r20 rengastuksen. Vanteet 9” ja 10.5” leveet. Taakse tulee aika jäätävä veny
Ikävästi vaihtoehtoja nastarenkaissa ja talveks ei oo, ku yhdet ylimääräseks jääneet 20” vanteet.
Leave a comment:
-
-
Ajattelin että ei mua varmaan ulkonäöllisesti haittaa ja kokeilin tänään etukulmaan laittaa alle.. Kyllä se muuten haittaa. Jotenkin aika törkeen näkönen korkeuden puolesta eikä edestäkään kummonen kun tulee kumit niin leveelle. Täytyy pistää myyntiin ja etsiä normikokoa tilalle.
Leave a comment:
-
Leave a comment: