Originally posted by tabasco
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F11 perheeseen vuonna 2021
Collapse
X
-
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
-
-
Originally posted by ekaBMW View PostHomma toimii nykyään ripeästi 8v takaiseen verrattuna kun viimeksi hain. Lisäksi silloin jouduin tekemään valituksen väärästä veroprosentista.
Alkuvuodesta 2020 hain auton.
La iltana laivassa tein netissä käyttöönottoilmoituksen (ei ehkä olisi ollut pakollinen mutta saipas turvallisin mielin ajella 600km)
Ke tein autoveroilmoituksen (olisi varmaan voinut tehdä jo laivassakin).
To oli tehty päätös ja Pe vasten yöllä tuli sähköposti.
Tässä kohtaa hieman ”mokasin”. Maksoin verkkopankissa verot jo To (huomasin päätöksen verottajan sivulla), mutta katsastuskonttorilla näkyi vasta seuraavan viikon Ti että on lupa rekisteröidä auto. Ti tuli myös sähköposti rekisteröintiluvasta.
Jos olisin tehnyt maksun verottajan nettisivun kautta, olisin saanut kilvet jo Pe.
Eli nopeimmillaan alle viikossa auto on rekisterissä. Jopa 3-4 päivässä jos olisin tehnyt kaikki paperit jo laivassa.
Eli nykyään ”verokassa” kannattaa olla kunnossa ja valmiina kun menee hakemaan autoa, vaikka laskussa onkin hieman maksuaikaa.
Comment
-
-
Originally posted by joko View PostEn oikein näe mitään järkeä rahdata hinnat alkaen f1x saksasta. Niitä on suomi pullollaan ja täälä niistä kannattaa myös tarjota. Olen ollut ymmärryksessä että esim Saksassa auton pyyntihinta on käytännössä hyvin lähellä myyntihintaa eli tinkimis kulttuuri on kovin erilainen.
Vituttaa vaan nää "suomiauto" ilmoitukset missä varustelistassa on just just turvavyöt.
Comment
-
-
Originally posted by supermaniac1975 View PostOot varmastikin ihan oikeassa, mietin nyt kaikkia vaihtoehtoja kun 24/7 tulee autoa mietittyä.
Vituttaa vaan nää "suomiauto" ilmoitukset missä varustelistassa on just just turvavyöt.
Moottori ja voimalinja on aina ajossa läsnä ja turhia lisävarusteita tarvitsee ehkä kerran kaksi auton eliniän aikana.Last edited by BMW525Xda; 11-07-2020, 10:11.
Comment
-
-
Originally posted by BMW525Xda View PostPanostaisin ennemmin moottori ja voimalinjaan kun varusteisiin. Mieluusti otan 530xda alkuasukasversiona kuin 520d voll.
Moottori ja voimalinja on aina ajossa läsnä ja turhia lisävarusteita tarvitsee ehkä kerran kaksi auton eliniän aikana.
Ottaisin mieluummin 550d kuin 530xda:n....................
Comment
-
-
Originally posted by supermaniac1975 View Post520dA n. 10000€
530dA n. 15000€
535dA n. 17500€
Mieluummin E61 30d kuin F11 20d
Comment
-
-
Jos tarkoitus säästää ensi vuoteen ja jatkossakin laittaa tuunauksiin korjauksiin satasia per kuukausi.
Niin miksi sitä autoa ei voisi jo nyt hankkia?
Rahaa saa halvalla, etenkin nyt kesällä on perinteisesti liikkeillä hyviä tarjouksia.
Tuskin kuukausierä kohtuuttomasti nousee, jos valitsee paremman voimalinjan ja varustellun yksilön.
Autoon säästössä olevat rahat tai edellinen auto käsirahaksi ja loput rahoituksella, eikä tarvia välttämättä suomesta ostaa, kun onhan näitä mitkä tuo suomeen ja rahoituksella, sekä ottavat vaihdokin.EVERYTHING | WORKS
Comment
-
-
Originally posted by bemmeri View PostJos tarkoitus säästää ensi vuoteen ja jatkossakin laittaa tuunauksiin korjauksiin satasia per kuukausi.
Niin miksi sitä autoa ei voisi jo nyt hankkia?
Rahaa saa halvalla, etenkin nyt kesällä on perinteisesti liikkeillä hyviä tarjouksia.
Tuskin kuukausierä kohtuuttomasti nousee, jos valitsee paremman voimalinjan ja varustellun yksilön.
Autoon säästössä olevat rahat tai edellinen auto käsirahaksi ja loput rahoituksella, eikä tarvia välttämättä suomesta ostaa, kun onhan näitä mitkä tuo suomeen ja rahoituksella, sekä ottavat vaihdokin.
Comment
-
-
Originally posted by tane90 View PostIhan mielenkiinnosta olen tätä topikkia seurannut ja pakko kyllä sanoa että tuossa auton ostossa ei ole mitään järkeä. Jos kerran rahat on tiukassa vaiha merkki. Tietysti kaikki saa tehä kuin haluaa...
Ihan omaan f11 on tullu ylläri remppaa vaikka km vain 177tkm.
Comment
-
-
Itse noista vaihtoehdoista laittaisin kyllä E61 Lci kutoskoneella. 520d F11:lla ajaneena siitä vaan puuttuu niin iso osa sitä mikä tekee autosta bmw:n. Sitä voiman puutetta ei tuoreempi 8-lovinen automaatti pysty kuromaan umpeen.
Lisäksi F11 kaikki varaosat maksaa vielä kiitettävästi kun E61 ilmajousituksenkin kunnostaa jo kohtuullisen edullisella.
Toki tuolla budjetilla ei ole järkeä ehkä lähteä hakemaan sitä hinnat alkaen F11 530d:tä vaan ennemmin joku 520d, johon kenties olisi säännöllisesti vaihdettu laatikköljyjä sekä mahdollisesti jakopää tehty jo. Omaan makuun vaan F11 ilman m-sport alustaa oli E61 vakioalustaisen jälkeen ajolleen löysä ja se tietty terävyys ohjauksesta puuttui. Tuli enemmän mieleen, että ajaa volvoa.Jaguar XF Sportbrake R-sport.
E39 523iA Oxfordgreen
Comment
-
-
Originally posted by E39Fin View PostItse noista vaihtoehdoista laittaisin kyllä E61 Lci kutoskoneella. 520d F11:lla ajaneena siitä vaan puuttuu niin iso osa sitä mikä tekee autosta bmw:n. Sitä voiman puutetta ei tuoreempi 8-lovinen automaatti pysty kuromaan umpeen.
Lisäksi F11 kaikki varaosat maksaa vielä kiitettävästi kun E61 ilmajousituksenkin kunnostaa jo kohtuullisen edullisella.
Toki tuolla budjetilla ei ole järkeä ehkä lähteä hakemaan sitä hinnat alkaen F11 530d:tä vaan ennemmin joku 520d, johon kenties olisi säännöllisesti vaihdettu laatikköljyjä sekä mahdollisesti jakopää tehty jo. Omaan makuun vaan F11 ilman m-sport alustaa oli E61 vakioalustaisen jälkeen ajolleen löysä ja se tietty terävyys ohjauksesta puuttui. Tuli enemmän mieleen, että ajaa volvoa.
Ajatuksena on nyt hommata F11 520dA myös kulutuksen takia, jolloin jää joka kuukausi seuraavaa autoa varten paremmin säästöön. Seuraava autoa on sitten jo vähintään 535d tai siinä vaiheessa jos on jo luottotiedot palautuneena 550d
Comment
-
Comment