Originally posted by tabasco
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
								
									View Post
								
							
						
					
				
				
			
		F11 perheeseen vuonna 2021
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
Kyllähän ne alkaa kohta olla ongelmajätettä siellä, joten ovatkin suurelta osin jo niissä turkkilaisten häkkivarastoissa myynnissä. Sieltä ostaessa voi sitten saada ihan mitä vaan.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
Valtava kiitos!!!Originally posted by ekaBMW View PostHomma toimii nykyään ripeästi 8v takaiseen verrattuna kun viimeksi hain. Lisäksi silloin jouduin tekemään valituksen väärästä veroprosentista.
Alkuvuodesta 2020 hain auton.
La iltana laivassa tein netissä käyttöönottoilmoituksen (ei ehkä olisi ollut pakollinen mutta saipas turvallisin mielin ajella 600km)
Ke tein autoveroilmoituksen (olisi varmaan voinut tehdä jo laivassakin).
To oli tehty päätös ja Pe vasten yöllä tuli sähköposti.
Tässä kohtaa hieman ”mokasin”. Maksoin verkkopankissa verot jo To (huomasin päätöksen verottajan sivulla), mutta katsastuskonttorilla näkyi vasta seuraavan viikon Ti että on lupa rekisteröidä auto. Ti tuli myös sähköposti rekisteröintiluvasta.
Jos olisin tehnyt maksun verottajan nettisivun kautta, olisin saanut kilvet jo Pe.
Eli nopeimmillaan alle viikossa auto on rekisterissä. Jopa 3-4 päivässä jos olisin tehnyt kaikki paperit jo laivassa.
Eli nykyään ”verokassa” kannattaa olla kunnossa ja valmiina kun menee hakemaan autoa, vaikka laskussa onkin hieman maksuaikaa.
Comment
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
Oot varmastikin ihan oikeassa, mietin nyt kaikkia vaihtoehtoja kun 24/7 tulee autoa mietittyä.Originally posted by joko View PostEn oikein näe mitään järkeä rahdata hinnat alkaen f1x saksasta. Niitä on suomi pullollaan ja täälä niistä kannattaa myös tarjota. Olen ollut ymmärryksessä että esim Saksassa auton pyyntihinta on käytännössä hyvin lähellä myyntihintaa eli tinkimis kulttuuri on kovin erilainen.
Vituttaa vaan nää "suomiauto" ilmoitukset missä varustelistassa on just just turvavyöt.
Comment
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
Panostaisin ennemmin moottori ja voimalinjaan kun varusteisiin. Mieluusti otan 530xda alkuasukasversiona kuin 520d voll.Originally posted by supermaniac1975 View PostOot varmastikin ihan oikeassa, mietin nyt kaikkia vaihtoehtoja kun 24/7 tulee autoa mietittyä.
Vituttaa vaan nää "suomiauto" ilmoitukset missä varustelistassa on just just turvavyöt.
Moottori ja voimalinja on aina ajossa läsnä ja turhia lisävarusteita tarvitsee ehkä kerran kaksi auton eliniän aikana.Last edited by BMW525Xda; 11-07-2020, 10:11.
Comment
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
juu mutta raha sanelee mitä saan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Originally posted by BMW525Xda View PostPanostaisin ennemmin moottori ja voimalinjaan kun varusteisiin. Mieluusti otan 530xda alkuasukasversiona kuin 520d voll.
Moottori ja voimalinja on aina ajossa läsnä ja turhia lisävarusteita tarvitsee ehkä kerran kaksi auton eliniän aikana.
Ottaisin mieluummin 550d kuin 530xda:n....................
Comment
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
https://www.nettiauto.com/bmw/520/11425767Originally posted by supermaniac1975 View Post520dA n. 10000€
530dA n. 15000€
535dA n. 17500€
https://www.nettiauto.com/bmw/530/11323243
Mieluummin E61 30d kuin F11 20d
Comment
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
Jos tarkoitus säästää ensi vuoteen ja jatkossakin laittaa tuunauksiin korjauksiin satasia per kuukausi.
Niin miksi sitä autoa ei voisi jo nyt hankkia?
Rahaa saa halvalla, etenkin nyt kesällä on perinteisesti liikkeillä hyviä tarjouksia.
Tuskin kuukausierä kohtuuttomasti nousee, jos valitsee paremman voimalinjan ja varustellun yksilön.
Autoon säästössä olevat rahat tai edellinen auto käsirahaksi ja loput rahoituksella, eikä tarvia välttämättä suomesta ostaa, kun onhan näitä mitkä tuo suomeen ja rahoituksella, sekä ottavat vaihdokin.EVERYTHING | WORKS
Comment
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
En saa rahoitustaOriginally posted by bemmeri View PostJos tarkoitus säästää ensi vuoteen ja jatkossakin laittaa tuunauksiin korjauksiin satasia per kuukausi.
Niin miksi sitä autoa ei voisi jo nyt hankkia?
Rahaa saa halvalla, etenkin nyt kesällä on perinteisesti liikkeillä hyviä tarjouksia.
Tuskin kuukausierä kohtuuttomasti nousee, jos valitsee paremman voimalinjan ja varustellun yksilön.
Autoon säästössä olevat rahat tai edellinen auto käsirahaksi ja loput rahoituksella, eikä tarvia välttämättä suomesta ostaa, kun onhan näitä mitkä tuo suomeen ja rahoituksella, sekä ottavat vaihdokin.
Comment
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
E61 kannattaa ostaa vähintään vuoden 2008 malli jossa hintaero F11 2010 malleihin ei valtava, otan mieluummin kalliimman F11 520dA:n kuin E61 530dA:n vaikka olen totaalisesti sitä mieltä että autossa tulisi olla 6 pyttyä.
Comment
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
F10/11
Ihan mielenkiinnosta olen tätä topikkia seurannut ja pakko kyllä sanoa että tuossa auton ostossa ei ole mitään järkeä. Jos kerran rahat on tiukassa vaiha merkki. Tietysti kaikki saa tehä kuin haluaa...
Ihan omaan f11 on tullu ylläri remppaa vaikka km vain 177tkm.
Comment
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
Ihan mielenkiinnosta lue topiikkia ei rahat ole tiukassa vaan joka kuukausi jää 500-1000€ ylimääräistä jotka olen päättänyt sijoittaa autoon. Ja seuraava valopää joka ei ole lukenut topiikkia niin säästän rahat koska en saa autoon rahoitusta. Ja seuraavalle HETI kun auto on ostettu niin se on maksettu, joten tuo 500-1000€/kk jää polttoaineisiin, vakuutuksiin ja auton huoltoihin/korjauksiin ja tuunauksiin.Originally posted by tane90 View PostIhan mielenkiinnosta olen tätä topikkia seurannut ja pakko kyllä sanoa että tuossa auton ostossa ei ole mitään järkeä. Jos kerran rahat on tiukassa vaiha merkki. Tietysti kaikki saa tehä kuin haluaa...
Ihan omaan f11 on tullu ylläri remppaa vaikka km vain 177tkm.
Comment
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
Ois luullu että jossain muualla ihmiset ei tajua että haluan nimenomaan BMW:n
Aluksi suunnittelin E61 mallia kutos koneella, tutustuin aiheeseen ja kannattaisi hommata LCI malli jonka hinnat on lähellä F11 nelipyttyisiä.
Comment
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
Itse noista vaihtoehdoista laittaisin kyllä E61 Lci kutoskoneella. 520d F11:lla ajaneena siitä vaan puuttuu niin iso osa sitä mikä tekee autosta bmw:n. Sitä voiman puutetta ei tuoreempi 8-lovinen automaatti pysty kuromaan umpeen.
Lisäksi F11 kaikki varaosat maksaa vielä kiitettävästi kun E61 ilmajousituksenkin kunnostaa jo kohtuullisen edullisella.
Toki tuolla budjetilla ei ole järkeä ehkä lähteä hakemaan sitä hinnat alkaen F11 530d:tä vaan ennemmin joku 520d, johon kenties olisi säännöllisesti vaihdettu laatikköljyjä sekä mahdollisesti jakopää tehty jo. Omaan makuun vaan F11 ilman m-sport alustaa oli E61 vakioalustaisen jälkeen ajolleen löysä ja se tietty terävyys ohjauksesta puuttui. Tuli enemmän mieleen, että ajaa volvoa.Jaguar XF Sportbrake R-sport.
E39 523iA Oxfordgreen
Comment
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
Loistavia pointteja, tuo alustan jäykkyys ym. tuntuu varmasti loistavalta kun ei oo meillä ollut pitkään aikaan AUTOA vaan kaikenlaisia kotteroita, tällä hetkellä sotken polkupyörällä.Originally posted by E39Fin View PostItse noista vaihtoehdoista laittaisin kyllä E61 Lci kutoskoneella. 520d F11:lla ajaneena siitä vaan puuttuu niin iso osa sitä mikä tekee autosta bmw:n. Sitä voiman puutetta ei tuoreempi 8-lovinen automaatti pysty kuromaan umpeen.
Lisäksi F11 kaikki varaosat maksaa vielä kiitettävästi kun E61 ilmajousituksenkin kunnostaa jo kohtuullisen edullisella.
Toki tuolla budjetilla ei ole järkeä ehkä lähteä hakemaan sitä hinnat alkaen F11 530d:tä vaan ennemmin joku 520d, johon kenties olisi säännöllisesti vaihdettu laatikköljyjä sekä mahdollisesti jakopää tehty jo. Omaan makuun vaan F11 ilman m-sport alustaa oli E61 vakioalustaisen jälkeen ajolleen löysä ja se tietty terävyys ohjauksesta puuttui. Tuli enemmän mieleen, että ajaa volvoa.
Ajatuksena on nyt hommata F11 520dA myös kulutuksen takia, jolloin jää joka kuukausi seuraavaa autoa varten paremmin säästöön. Seuraava autoa on sitten jo vähintään 535d tai siinä vaiheessa jos on jo luottotiedot palautuneena 550d
							
						
Comment
 
Comment