Originally posted by TheRipper
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F11 perheeseen vuonna 2021
Collapse
X
-
Näistä penkeistä vielä. Kaikkia istuneena suurin synti on ainakin näin 100kg luokassa liian pehmeät toppaukset. Alkaa kannikka puutumaan pidemmällä suoritteella. E61 oli kovemmat penkit, eikä niissä takapuoli puuttuunut. Lättänöiden ongelma on liian lyhyt istuinosa, eikä sitä voi säätää. 180cm pitkälle reisituki jää siis vajaaksi, joka edesauttaa puutumista entisestään. Eli jos pitkät koivet niin comfort tai sport. Nurkka pyörittelyssä varmasti pärjää lättänöilläkin.
Mutta ehkä sopivan auton spekulointi on vielä turhaa, kun kerran kaupoille mennään vasta ensi vuonna.F11 530xd LCI
S2 Avant
Comment
-
-
Originally posted by supermaniac1975 View PostJuu ei tällä budjetilla kannata varmasti lähteä Ruotsia edemmäs ja hintataso taitaa jättää Ruotsinkin pois vaihtoehdoista.
Mutta jos varusteita haluaa niin sitten kannattaa suosiolla siirtaa katseet saksan puoleen.
Ja ei nyt pelkästään merkkiliikkeitä kannata tuijotella. Mobilessakin ihan hyvä tuo tähtijärjestelmä on kauppiaiden arvioinnissa...ja kun katselee liikkeiden autokantaa muutenkin niin saa hyvän yleiskuvan liikkeestä.
Jos Ruotsista meinaa niin sitten suosiolla katseet Tukholman pohjoispuolelle. Etelämpänä ja Tukholmassa nimittäin suolataan niin turkasesti että sillä varmasti on vaikutusta alustaan ja ruosteeseen.F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Originally posted by TheRipper View PostNo se nyt riippuu sitten ihan mitä autolta haluaa. Jos varusteet ei merkitse mitään niin sitten voi hyvin ostaa sen karvalakin ihan suomestakin.
Mutta jos varusteita haluaa niin sitten kannattaa suosiolla siirtaa katseet saksan puoleen.
Ja ei nyt pelkästään merkkiliikkeitä kannata tuijotella. Mobilessakin ihan hyvä tuo tähtijärjestelmä on kauppiaiden arvioinnissa...ja kun katselee liikkeiden autokantaa muutenkin niin saa hyvän yleiskuvan liikkeestä.
Jos Ruotsista meinaa niin sitten suosiolla katseet Tukholman pohjoispuolelle. Etelämpänä ja Tukholmassa nimittäin suolataan niin turkasesti että sillä varmasti on vaikutusta alustaan ja ruosteeseen.
Comment
-
-
Kun nykyistä autoa etsin niin itsellä oli moottorin ja vetotavan lisäksi pakollisina varusteina muistipaikoilla olevat sport/comfort penkit, iso navi, panoraamakattoluukku ja m-sport kilkkeet. Kaikki muu oli lähinnä ekstraa. Comfort accessin puutteeseen oli aika haastava tottua kun se oli kahdessa edellisessä autossa.
F10/11 en ostaisi ilman m-sportia tai ihan pakottavassa tapauksessa luxury linekin käy. Normi korisarja on ihan uskomattoman "pappa".
Comment
-
-
Originally posted by brainsurgery View PostKun nykyistä autoa etsin niin itsellä oli moottorin ja vetotavan lisäksi pakollisina varusteina muistipaikoilla olevat sport/comfort penkit, iso navi, panoraamakattoluukku ja m-sport kilkkeet. Kaikki muu oli lähinnä ekstraa. Comfort accessin puutteeseen oli aika haastava tottua kun se oli kahdessa edellisessä autossa.
F10/11 en ostaisi ilman m-sportia tai ihan pakottavassa tapauksessa luxury linekin käy. Normi korisarja on ihan uskomattoman "pappa".
Comment
-
-
Originally posted by BMW525Xda View PostPanostaisin ennemmin moottori ja voimalinjaan kun varusteisiin. Mieluusti otan 530xda alkuasukasversiona kuin 520d voll.
Moottori ja voimalinja on aina ajossa läsnä ja turhia lisävarusteita tarvitsee ehkä kerran kaksi auton eliniän aikana.F11 520da M-sport alpinweiss 3 - 11
W906 319 sprinter - 14
Comment
-
-
Muistutan vain että valitsemalla sen kutoskoneen saa siinä kylkeen vähän enempi sitä ajamisen iloa pelkän moottoritehon lisäksi, mm hydraulisen ohjaustehostimen ja isommat jarrut.-BMW F11 530xd -12
-BMW E60 530dA -04
-BMW E23 735iA -85
Ex
-BMW E89 Z4 35i 09 Roadster
-BMW E85 Z4 2,5 03 Roadster
-BMW E36 Z3 2,0 99 Roadster
-BMW E39 528i 96
Comment
-
-
Originally posted by pyyn0 View PostMuistutan vain että valitsemalla sen kutoskoneen saa siinä kylkeen vähän enempi sitä ajamisen iloa pelkän moottoritehon lisäksi, mm hydraulisen ohjaustehostimen ja isommat jarrut.F11 520da M-sport alpinweiss 3 - 11
W906 319 sprinter - 14
Comment
-
-
Originally posted by joko View PostMinä taas ihan tismalleen toisinpäin. 520d pannussakin on täysin riittävästi potkua jokaiseen arkiajon tilanteeseen eikä 530d ole sekään mikään kilpa-auto kuitenkaan.
No jos jaksaa kuunnella sitä nelosdieselin päkätystä. Makuasioita tietenkin ja jokainen tehköön valintansa niillä kriteereillä, mitkä itselle tuntuu parhaalta/järkevältä.
Comment
-
-
Originally posted by joko View PostKyllä, mutta käytännössä budjetti sulkee kaikki 6 koneiset pois. Ei kympillä, eikä edes 12 ke oikein saa mitään järkevää f korista missä olisi mitään varusteita.
Comment
-
-
Originally posted by supermaniac1975 View Postjoku on sentään kartalla, milloinkohan joku ehdottaa että minun kannattaisi kuitenkin ostaa ihan uusi 5-sarjalainen :think esim. M5 ois kyllä hyvä autoF10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Niin n57 ketju pamahtaa varottamatta ja n47 saattaa alkaa ropistamaan ennen menoaan kun käy karkeammin.
n47 syö kyllä ketjun useammin, mutta onhan niitä ketjuja napsunut m57-koneistakin. On vaan vähän työläämpi vaihtaa n-koneisiin, mutta jos jaksaa ite puuhata niin osathan ei paljoa maksa niin voi vaikka ennakkoon tehdä.
Kyllä ketjuille pitäisi olla vaihtoväli, kun kaikista niitä menee. Varsinkin nykyisillä huoltotavoilla. Mutta kyllä se jakopää kestää tehtaan ajatuksen auton eliniästä.Last edited by Hcet; 13-07-2020, 22:43.
Comment
-
-
Originally posted by joko View PostEi kympillä, eikä edes 12 ke oikein saa mitään järkevää f korista missä olisi mitään varusteita.-BMW F11 530xd -12
-BMW E60 530dA -04
-BMW E23 735iA -85
Ex
-BMW E89 Z4 35i 09 Roadster
-BMW E85 Z4 2,5 03 Roadster
-BMW E36 Z3 2,0 99 Roadster
-BMW E39 528i 96
Comment
-
Comment