Tehdasasenteisesta Standheizungistahan löytyy täältä paljon tarinaa. WSE1 taisi tutkailla niin, että lämmittää ensin hytin tavoitelämpötilaan ja vasta sitten menee lämpöä motillekin. Eli kunnon pakkasilla käytännössä lämpiää vain hytti. Pikku puljauksilla myös motin saa lämpiämään. Miten se tuossa F10:ssä onnistuu, tullaan varrmaan täällä palstalla näkemään x vuoden kuluttua.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Uusi 5-sarjalainen //code name F10
Collapse
X
-
Originally posted by Clavurion View PostTehdasasenteisesta Standheizungistahan löytyy täältä paljon tarinaa. WSE1 taisi tutkailla niin, että lämmittää ensin hytin tavoitelämpötilaan ja vasta sitten menee lämpöä motillekin. Eli kunnon pakkasilla käytännössä lämpiää vain hytti. Pikku puljauksilla myös motin saa lämpiämään. Miten se tuossa F10:ssä onnistuu, tullaan varrmaan täällä palstalla näkemään x vuoden kuluttua.
Comment
-
-
Originally posted by TurboT View PostSe ei vaan valitettavasti tässä vaiheessa F10 tilausta auta, että tiedetään kuukausien/vuoden kuluttua miten toimii käytännössä. 2k€:n investointia ei aivan turhaan viitsi tehdä, jos moottorin lämpenemisestä ei ole varmuutta.
b) kysy itse tuotepäälliköltä
c) kysy nätisti minulta, niin kysyn tuotepäälliköltä
Comment
-
-
Originally posted by TurboT View PostSe ei vaan valitettavasti tässä vaiheessa F10 tilausta auta, että tiedetään kuukausien/vuoden kuluttua miten toimii käytännössä. 2k€:n investointia ei aivan turhaan viitsi tehdä, jos moottorin lämpenemisestä ei ole varmuutta.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by Clavurion View PostTehdasasenteisesta Standheizungistahan löytyy täältä paljon tarinaa. WSE1 taisi tutkailla niin, että lämmittää ensin hytin tavoitelämpötilaan ja vasta sitten menee lämpöä motillekin. Eli kunnon pakkasilla käytännössä lämpiää vain hytti. Pikku puljauksilla myös motin saa lämpiämään. Miten se tuossa F10:ssä onnistuu, tullaan varrmaan täällä palstalla näkemään x vuoden kuluttua.
Comment
-
-
Originally posted by Esko View PostTietääkseni toi toimii juurikin päinvastoin. Eli lämmittää ensin moottoria ja kun jäähdytysnesteiden lämpötila nousee tiettyyn lämpötilaan, aukaisee vesiventtiilin ja alkaa lämmittää myös sisätiloja. Moottorin lämmityshän tuossa ensi sijaisessa tehtävässä on ja sisätilat tulee plussana.Mercedes Benz Cls 350cdi W218
Opel Insignia 2.0 Cdti
Scania R560 8x4
Ex. Mercedes Benz Cls 350cgi -07 W219
Ex. E60 530dA -05
Ex. E39 530dA -01
Ex. Volkswagen Golf 1.6 -05
Ex. Opel Vectra 2.0i 16V -00
Ex. Opel Vectra 1.6i -99
Comment
-
-
Originally posted by K2Ri View PostVaikka tuleekin ehkä jotain Audimaista mieleen tuosta uudesta farkusta
Sitten 20v päästä
Comment
-
-
Originally posted by jsa014 View PostPerä on kyllä jotenkin A6:mainen...mutta ei kai se väärin ole. Kuitenkin voittaa E61 perän 6-0, joten taidanpa skipata koko E61-vaiheen ja siirtyä E39->F11.
Sitten 20v päästä
Minkälainenhan namu tuo on m-paketin kanssa:think
Sperkele..joutuu oottaan ainakin 3-vuotta jotta noiden hinnat on silä tasolla että pystyy ostaan..joutuu ilmeisesti vielä yhden E61 sarjan ottaan tuossa välissä,ei vaan jaksa nykyisella 3vuotta jaa kun kaksi on jo takanaF11 M550D
E39 M5
F26 3.0 Da M-Sport
E61 535D M-Sport
Comment
-
-
No niin, uuden vitosen virallinen ensiesittelyhän on Suomessa tänä viikonloppuna.
Tänä iltana oli Kajaanin Wetterillä ko. auton esittely erikseen kutsun saaneille. Tiedä häntä millä perusteella oli kutsutut valittu, ilmeisesti ainakin yhtenä perusteena on ollut nykyisen auton vuosimalli.
No, anyway... Tarjolla oli saksalaisia makkaroita, juustoa, olutta ja viiniä. Ihan mukavasti järjestetty tilaisuus, ei siinä mitään.
Näppäilin kuvia paikan päällä, tässäpä niitä.
Ei vanteet oikein pue autoa...
Comment
-
Comment