F11 vetokoukku?

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • tuoasm
    replied
    Originally posted by MajorDrake View Post
    väyläjohdot otetaan erin värisistä ja itse ohjainboxi on eri.
    Eli ei tehtävissä? Kyseessä tämä sarja http://pdf.dghsystem.com/12020528_F10_F11.pdf

    Leave a comment:


  • MajorDrake
    replied
    Originally posted by tuoasm View Post
    Tuli ostettua epähuomiossa 2012 malliin +3/2014 vm johtosarja. Mitähän eroa noissa on?
    väyläjohdot otetaan erin värisistä ja itse ohjainboxi on eri.

    Leave a comment:


  • tuoasm
    replied
    Tuli ostettua epähuomiossa 2012 malliin +3/2014 vm johtosarja. Mitähän eroa noissa on?

    Leave a comment:


  • MakeH
    replied
    Kyllä mulla toimii kontin avaus jalalla edelleen kun asensin irroitettavan westfalian.

    Leave a comment:


  • -JMV-
    replied
    Originally posted by JulleW View Post
    Vihdoin oli aikaa ottaa tämä projekti työn alle, ja eilen suht onnistuneesti sain kaverin kanssa ns. vaiheen 1 suoritettua. Rautakauppakierros tuli siitä syystä, että rauta, jonka paikalle järeämpi palkki kiinnitettiin, oli kiinni 18mm muttereilla. No pakista löytyi 17 ja 19mm pitkä hylsy, muttei 18mm.
    Toinen tylsä juttu oli se, että tuossa palkissa oleva uloke, jonne puskurin alle jäävä muoviosa klipsuilla kiinnitettiin, oli ihan mutkalla eli ottanut kuljetuksessa osumaa. Kun sen suoristi, ei kiinnikeet napsahtaneet paikoilleen vaan jäivät löysäksi. No, patentilla siitä selvittiin. Projekti jäi sähköjen osalta vielä kesken, joten vielä riittää puuhaa.
    Mutta, huoh. Tänään jalkaani heiluttelin takaluukun takana/alla - turhaan. Ei aukea kuten ennen. Mitä olen siis mokannut? Missä on tuo tunnistin, joka heilautuksen tunnistaa ja antaa käskyn avata luukku?

    Mietin olenko liittänyt jonkun liittimen väärin päin, mutta mielestäni se ei ollut mahdollista. Osaako joku auttaa mistä voisi olla kyse?

    Itse koukku istuu täysin eikä mitään tuosta M-performance takadiffuusorista tarvinnut rikkoa. Ja koukku irroitettuna jää kaikki 100% piiloon.
    Saitko toimimaan kontin avauksen jalalla? Itsellä viikonloppuna koukun asennus ja löytyy sama toiminto, niin aloin miettimään joutuuko tuosta luopumaan vai saako toimimaan koukun kanssa:think

    Leave a comment:


  • Erkkipura
    replied

    Onko kukaan asentanut kyseistä koukkua? Eikö tuo ole aika sopu hinta? Etin mahdollisimman edullista irrotettavaa koukkua.

    Leave a comment:


  • JulleW
    replied
    Vihdoin oli aikaa ottaa tämä projekti työn alle, ja eilen suht onnistuneesti sain kaverin kanssa ns. vaiheen 1 suoritettua. Rautakauppakierros tuli siitä syystä, että rauta, jonka paikalle järeämpi palkki kiinnitettiin, oli kiinni 18mm muttereilla. No pakista löytyi 17 ja 19mm pitkä hylsy, muttei 18mm.
    Toinen tylsä juttu oli se, että tuossa palkissa oleva uloke, jonne puskurin alle jäävä muoviosa klipsuilla kiinnitettiin, oli ihan mutkalla eli ottanut kuljetuksessa osumaa. Kun sen suoristi, ei kiinnikeet napsahtaneet paikoilleen vaan jäivät löysäksi. No, patentilla siitä selvittiin. Projekti jäi sähköjen osalta vielä kesken, joten vielä riittää puuhaa.
    Mutta, huoh. Tänään jalkaani heiluttelin takaluukun takana/alla - turhaan. Ei aukea kuten ennen. Mitä olen siis mokannut? Missä on tuo tunnistin, joka heilautuksen tunnistaa ja antaa käskyn avata luukku?

    Mietin olenko liittänyt jonkun liittimen väärin päin, mutta mielestäni se ei ollut mahdollista. Osaako joku auttaa mistä voisi olla kyse?

    Itse koukku istuu täysin eikä mitään tuosta M-performance takadiffuusorista tarvinnut rikkoa. Ja koukku irroitettuna jää kaikki 100% piiloon.

    Leave a comment:


  • JulleW
    replied
    Originally posted by Kesäromu View Post
    Tarvittavat liittimet pitäisi olla sähkösarjan mukana.
    Btw, olikohan niin että takapuskuri oli torx-pulteilla kiinni, muistaakseni T45:think
    Kiitokset!

    Leave a comment:


  • Kesäromu
    replied
    Originally posted by JulleW View Post
    Hyvä, kiitos. Eli pora, maali ja kenties jokin tiivistysmassa on hyvä olla. Tarvitaanko tuon johtosarjan asentamiseen / sähköpuolen tekemiseen jotain erikoistyökaluja, liittimiä tai muuta?
    Tarvittavat liittimet pitäisi olla sähkösarjan mukana.
    Btw, olikohan niin että takapuskuri oli torx-pulteilla kiinni, muistaakseni T45:think

    Leave a comment:


  • joko
    replied
    535d ssä ei mahda olla apukuskinpuolella kontissa sitä muovista koteloa? Mopomalleissa farkkuun ei ole pakko koriin puhkoa reikää kun se johtosarja yltää sieltä muovilokeron pohjalta olevasta valmiista läpiviennistä. Mut tota koteloa ei vissiin ole mikäli on putken päät molemmilla puolilla autoa.

    Leave a comment:


  • JulleW
    replied
    Originally posted by Kesäromu View Post
    Ota myös johtosarjan läpiviennin tekemiseen (ellei valmista reikää ole käytettävissä) sopiva poranterä, maalaa sitten suojaamaton pelti ja laita läpiviennin kumi paikoilleen tiiviisti.
    Hyvä, kiitos. Eli pora, maali ja kenties jokin tiivistysmassa on hyvä olla. Tarvitaanko tuon johtosarjan asentamiseen / sähköpuolen tekemiseen jotain erikoistyökaluja, liittimiä tai muuta?

    Leave a comment:


  • JulleW
    replied
    Originally posted by fraatti View Post
    Tarvittavat työkalut näkee jotakuinkin kuvista mitä olen tuonne laittanut, esim 8, 10, 13, 17/19mm hylsyä/lenkkiä. Muovin leikkaa sitten parhaaksi katsomallaan tavalla.
    Kuvasarjan toki kävinkin läpi, kuin myös koko ketjun varmaan kolmeen kertaan mutta kysymys lähinnä juuri siksi, että onko perus rälläkän, kiintolenkkien ym lisäksi jotain ”must have” työkalua, niin ei jäisi siitä kiinni siinä kohtaa kun puskuri puoliksi irti. Jotkut järeät pihdit näytti kuvissa myös olevan.

    Leave a comment:


  • Kesäromu
    replied
    Ota myös johtosarjan läpiviennin tekemiseen (ellei valmista reikää ole käytettävissä) sopiva poranterä, maalaa sitten suojaamaton pelti ja laita läpiviennin kumi paikoilleen tiiviisti.

    Leave a comment:


  • fraatti
    replied
    Originally posted by JulleW View Post
    No niin, Westfalia mallikohtaisella johtosarjalla tilattu ja asennus itse.



    Pakko oli rohkaistua tähän kun niin moni on sanonut homman olevan helppo. Josko se itsellekin olisi vähintäänkin mahdollinen.

    Sellainen kyssäri, että mitä työkaluja ja tarvikkeita tuohon operaatioon on syytä varata? Kaverin hallille kun tuota menen tekemään niin olisi hyvä olla kaikki tarvittava mukana. Iso kiitos jos joku viitsii listata nämä.
    Tarvittavat työkalut näkee jotakuinkin kuvista mitä olen tuonne laittanut, esim 8, 10, 13, 17/19mm hylsyä/lenkkiä. Muovin leikkaa sitten parhaaksi katsomallaan tavalla.

    Leave a comment:


  • JulleW
    replied
    No niin, Westfalia mallikohtaisella johtosarjalla tilattu ja asennus itse.



    Pakko oli rohkaistua tähän kun niin moni on sanonut homman olevan helppo. Josko se itsellekin olisi vähintäänkin mahdollinen.

    Sellainen kyssäri, että mitä työkaluja ja tarvikkeita tuohon operaatioon on syytä varata? Kaverin hallille kun tuota menen tekemään niin olisi hyvä olla kaikki tarvittava mukana. Iso kiitos jos joku viitsii listata nämä.

    Leave a comment:

Working...
X