F11 vetokoukku?
Collapse
X
-
Lukitus on osa sitä kääntömekanismin liikerataa, ei potkita vaikka mikä olisi. Koukku auki ja korjaus jos jumii, siellä on muutakin hajoavaa ku hammasrattaat ja rungon hammastus.Originally posted by MajorDrake View PostKyllä minä olen useamman koukun saanut pelaamaan sitä koputtelemalla kun se on jumahtanut paikalleen eikä mene enää piiloon. Tällöin lukitus tahmaa eikä lähde auki. Jos koukku on väliasennossa niin silloin sitä ei kannata hakata...
Leave a comment:
-
Kyllä minä olen useamman koukun saanut pelaamaan sitä koputtelemalla kun se on jumahtanut paikalleen eikä mene enää piiloon. Tällöin lukitus tahmaa eikä lähde auki. Jos koukku on väliasennossa niin silloin sitä ei kannata hakata...Originally posted by joko View PostÄlkää hyvät ihmiset potkiko ja lyökö sitä koukkua millään, koskaan. Se ei sitä vikaa poistaa vaan rikot sieltä vain huonoimmassa tapauksessa rattaat tai koukun rungossa olevan hammastuksen
Leave a comment:
-
Älkää hyvät ihmiset potkiko ja lyökö sitä koukkua millään, koskaan. Se ei sitä vikaa poistaa vaan rikot sieltä vain huonoimmassa tapauksessa rattaat tai koukun rungossa olevan hammastuksenOriginally posted by >Jon1< View PostEi ole adapteri paikoillaan.. Kuuntelin niin ei kuulu edes semmoista ääntä että pyörisi tyhjää ja tosiaan napin ledi loistaa poissaolollaan.. Jostain luin että kumivasaralla napauttanu vetokuulaan niin herännyt henkiin :think täytyy huomenna tutkia onko yön aikaan herännyt henkiin
Leave a comment:
-
Ei ole adapteri paikoillaan.. Kuuntelin niin ei kuulu edes semmoista ääntä että pyörisi tyhjää ja tosiaan napin ledi loistaa poissaolollaan.. Jostain luin että kumivasaralla napauttanu vetokuulaan niin herännyt henkiin :think täytyy huomenna tutkia onko yön aikaan herännyt henkiinOriginally posted by joko View PostEihän ole adapteri paikoillaan pistokkeessa tai sen mikrokytkin jumissa?
Sain omani toimimaan rattaan vaihdolla. Ajelin parikertaa sitä irrallaan edestakaisin. Toivottavasti toimii nyt kun saa sen paikoilleen. Taidan ostaa vielä toisenkin viallisen varaosiksi, on kyllä sennäköinen härpäke että ei kovin pitkäikäinen mekanismi ole
Leave a comment:
-
Eihän ole adapteri paikoillaan pistokkeessa tai sen mikrokytkin jumissa?Originally posted by >Jon1< View PostMikähän tuli koukkuun kun nätisti tuli ulos kun kärrin otin perään mutta nyt ei enää mene takaisin piiloon. Napissa ei pala mitään valoa ja istalla vikakoodit lukasin niin ei vikoja. Istalla yritin ajaa myös koukkua sisään mutta mitään ei tapahtunut :think
Sain omani toimimaan rattaan vaihdolla. Ajelin parikertaa sitä irrallaan edestakaisin. Toivottavasti toimii nyt kun saa sen paikoilleen. Taidan ostaa vielä toisenkin viallisen varaosiksi, on kyllä sennäköinen härpäke että ei kovin pitkäikäinen mekanismi ole
Leave a comment:
-
tämä kiinnostais itseäkin, täysin samat oireet..Originally posted by >Jon1< View PostMikähän tuli koukkuun kun nätisti tuli ulos kun kärrin otin perään mutta nyt ei enää mene takaisin piiloon. Napissa ei pala mitään valoa ja istalla vikakoodit lukasin niin ei vikoja. Istalla yritin ajaa myös koukkua sisään mutta mitään ei tapahtunut :think
muutaman päivän päästä taas suostuu menemään sisään.. :think
Leave a comment:
-
Mikähän tuli koukkuun kun nätisti tuli ulos kun kärrin otin perään mutta nyt ei enää mene takaisin piiloon. Napissa ei pala mitään valoa ja istalla vikakoodit lukasin niin ei vikoja. Istalla yritin ajaa myös koukkua sisään mutta mitään ei tapahtunut :think
Leave a comment:
-
Hyvää pioneerityötä olette tehneet. Järjetöntä että tuohon koukkuun ei valmistajalta saa varaosia. Näyttäisi siltä että minulle tulee ihan kokonaistaloudellinen sähkökoukku. Ratas kuluineen oli joku vajaa 120, käytetystä koukusta annoin satkun mistä oli tosiaan ratas sökönä. Taitaa se ole titaanirattaalla nyt parempi kuin mitä uusi kaupasta haettu olisi ollut. Saksasta ebayn kautta tilasin retrofit johtosarjan 120e ja ahk moduuli uutena alle 100eur. Katsotaan kun paketit kotiutuu että puuttuuko vielä jotain.Originally posted by Clavurion View PostTiedän, kun olen ite ollut mukana niitä vääntämässä.
Kuinkas tuo koukku kun sehän tulee takapuskuripalkin tilalle niin olikos se palkki niin että korista tuli kierretapit ja palkin kiinnitys oli muttereilla? Vai olikos sielä kierteet korin puolella ja käytettiin pultteja? Käykö samat pultit/mutterit kun laittaa koukun vai pitääkö käydä tilaamassa koukullisen pultit/mutterit? Yhden koukun olen f11 laittanut mutta ei jäänyt mieleen miten tuo kiinnitys oli kun kyseessä oli westfalian koukku jossa tietysti kaikki tarvittava oli paketissa mukana
Edit: katsoin jonkun asennusvideon niin näytti olevan mutterit eli lienee olevan samat oli koukkua tai ei.Last edited by joko; 01-04-2020, 09:44.
Leave a comment:
-
-
-
Löytyi sitten kuitenkin pikkuvikainen koukku käytettynä tuosta ihan naapurikylästä. Muovi ratas oli sökönä. Sampalta uus titaaniratas tilalle ja johtosarjan sekä ahk moduulin laitoin saksasta tilaukseen
Leave a comment:
-
Otin Westfalian 7 napaisen. Noissa Westfalian koukuissa/sähkösarjoissa on tavannut olla hyvät ohjeetkin mukana. Vetokoukulle ei tosin tule olemaan kovin paljoa käyttöä, lähinnä satunnaisia veneen siirtoja varten tähän autoon nyt tuli hankittua. Ja eipähän tarvitse olla lainaamassa kavereilta koukullista autoa, oma hommansa siinäkin hakemisineen ja viemisineen
Leave a comment:
Leave a comment: