Originally posted by MajorDrake
View Post
F11 vetokoukku?
Collapse
X
-
Originally posted by tuoasm View PostTuli ostettua epähuomiossa 2012 malliin +3/2014 vm johtosarja. Mitähän eroa noissa on?
Leave a comment:
-
Tuli ostettua epähuomiossa 2012 malliin +3/2014 vm johtosarja. Mitähän eroa noissa on?
Leave a comment:
-
Kyllä mulla toimii kontin avaus jalalla edelleen kun asensin irroitettavan westfalian.
Leave a comment:
-
Originally posted by JulleW View PostVihdoin oli aikaa ottaa tämä projekti työn alle, ja eilen suht onnistuneesti sain kaverin kanssa ns. vaiheen 1 suoritettua. Rautakauppakierros tuli siitä syystä, että rauta, jonka paikalle järeämpi palkki kiinnitettiin, oli kiinni 18mm muttereilla. No pakista löytyi 17 ja 19mm pitkä hylsy, muttei 18mm.
Toinen tylsä juttu oli se, että tuossa palkissa oleva uloke, jonne puskurin alle jäävä muoviosa klipsuilla kiinnitettiin, oli ihan mutkalla eli ottanut kuljetuksessa osumaa. Kun sen suoristi, ei kiinnikeet napsahtaneet paikoilleen vaan jäivät löysäksi. No, patentilla siitä selvittiin. Projekti jäi sähköjen osalta vielä kesken, joten vielä riittää puuhaa.
Mutta, huoh. Tänään jalkaani heiluttelin takaluukun takana/alla - turhaan. Ei aukea kuten ennen. Mitä olen siis mokannut? Missä on tuo tunnistin, joka heilautuksen tunnistaa ja antaa käskyn avata luukku?
Mietin olenko liittänyt jonkun liittimen väärin päin, mutta mielestäni se ei ollut mahdollista. Osaako joku auttaa mistä voisi olla kyse?
Itse koukku istuu täysin eikä mitään tuosta M-performance takadiffuusorista tarvinnut rikkoa. Ja koukku irroitettuna jää kaikki 100% piiloon.
Leave a comment:
-
Vihdoin oli aikaa ottaa tämä projekti työn alle, ja eilen suht onnistuneesti sain kaverin kanssa ns. vaiheen 1 suoritettua. Rautakauppakierros tuli siitä syystä, että rauta, jonka paikalle järeämpi palkki kiinnitettiin, oli kiinni 18mm muttereilla. No pakista löytyi 17 ja 19mm pitkä hylsy, muttei 18mm.
Toinen tylsä juttu oli se, että tuossa palkissa oleva uloke, jonne puskurin alle jäävä muoviosa klipsuilla kiinnitettiin, oli ihan mutkalla eli ottanut kuljetuksessa osumaa. Kun sen suoristi, ei kiinnikeet napsahtaneet paikoilleen vaan jäivät löysäksi. No, patentilla siitä selvittiin. Projekti jäi sähköjen osalta vielä kesken, joten vielä riittää puuhaa.
Mutta, huoh. Tänään jalkaani heiluttelin takaluukun takana/alla - turhaan. Ei aukea kuten ennen. Mitä olen siis mokannut? Missä on tuo tunnistin, joka heilautuksen tunnistaa ja antaa käskyn avata luukku?
Mietin olenko liittänyt jonkun liittimen väärin päin, mutta mielestäni se ei ollut mahdollista. Osaako joku auttaa mistä voisi olla kyse?
Itse koukku istuu täysin eikä mitään tuosta M-performance takadiffuusorista tarvinnut rikkoa. Ja koukku irroitettuna jää kaikki 100% piiloon.
Leave a comment:
-
Originally posted by JulleW View PostHyvä, kiitos. Eli pora, maali ja kenties jokin tiivistysmassa on hyvä olla. Tarvitaanko tuon johtosarjan asentamiseen / sähköpuolen tekemiseen jotain erikoistyökaluja, liittimiä tai muuta?
Btw, olikohan niin että takapuskuri oli torx-pulteilla kiinni, muistaakseni T45:think
Leave a comment:
-
535d ssä ei mahda olla apukuskinpuolella kontissa sitä muovista koteloa? Mopomalleissa farkkuun ei ole pakko koriin puhkoa reikää kun se johtosarja yltää sieltä muovilokeron pohjalta olevasta valmiista läpiviennistä. Mut tota koteloa ei vissiin ole mikäli on putken päät molemmilla puolilla autoa.
Leave a comment:
-
Originally posted by Kesäromu View PostOta myös johtosarjan läpiviennin tekemiseen (ellei valmista reikää ole käytettävissä) sopiva poranterä, maalaa sitten suojaamaton pelti ja laita läpiviennin kumi paikoilleen tiiviisti.
Leave a comment:
-
Originally posted by fraatti View PostTarvittavat työkalut näkee jotakuinkin kuvista mitä olen tuonne laittanut, esim 8, 10, 13, 17/19mm hylsyä/lenkkiä. Muovin leikkaa sitten parhaaksi katsomallaan tavalla.mutta kysymys lähinnä juuri siksi, että onko perus rälläkän, kiintolenkkien ym lisäksi jotain ”must have” työkalua, niin ei jäisi siitä kiinni siinä kohtaa kun puskuri puoliksi irti. Jotkut järeät pihdit näytti kuvissa myös olevan.
Leave a comment:
-
Ota myös johtosarjan läpiviennin tekemiseen (ellei valmista reikää ole käytettävissä) sopiva poranterä, maalaa sitten suojaamaton pelti ja laita läpiviennin kumi paikoilleen tiiviisti.
Leave a comment:
-
Originally posted by JulleW View PostNo niin, Westfalia mallikohtaisella johtosarjalla tilattu ja asennus itse.
Pakko oli rohkaistua tähän kun niin moni on sanonut homman olevan helppo. Josko se itsellekin olisi vähintäänkin mahdollinen.
Sellainen kyssäri, että mitä työkaluja ja tarvikkeita tuohon operaatioon on syytä varata? Kaverin hallille kun tuota menen tekemään niin olisi hyvä olla kaikki tarvittava mukana. Iso kiitos jos joku viitsii listata nämä.
Leave a comment:
-
No niin, Westfalia mallikohtaisella johtosarjalla tilattu ja asennus itse.
Pakko oli rohkaistua tähän kun niin moni on sanonut homman olevan helppo. Josko se itsellekin olisi vähintäänkin mahdollinen.
Sellainen kyssäri, että mitä työkaluja ja tarvikkeita tuohon operaatioon on syytä varata? Kaverin hallille kun tuota menen tekemään niin olisi hyvä olla kaikki tarvittava mukana. Iso kiitos jos joku viitsii listata nämä.
Leave a comment:
Leave a comment: