Announcement
Collapse
No announcement yet.
F10\11 ostamassa
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Havis View PostF11 M550D
E39 M5
F26 3.0 Da M-Sport
E61 535D M-Sport
Comment
-
-
Originally posted by veku View PostNäköjään kirjainjumppa nykymuotia kun "korimalli" vaihtuuNäillä mennään:
- BMW E81 118i since 2017
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by veku View PostNäköjään kirjainjumppa nykymuotia kun "korimalli" vaihtuu
Ja miksiköhän ihmeessä 5-sarja on nyt G30 eikä G10 vaikka seiska on yhä G01?F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Seiska on G11, lang G12.-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Comment
-
-
Originally posted by böntti View PostSeiska on G11, lang G12.F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Nyt on sitten F10 525d hommattu. Olo on huojentunut kaiken etsimisen jälkeen. Löytyi juuri itselleni sopiva yksilö, vaikka kilometrejä onkin jo 195tkm taulussa. Auto on kuitenkin hyvin pedantisti pidetty ja esim. sisätiloiltaan kuin uusi.
Etuvalojen umpiot pitäisi myllyttää, modata tehdas-webasto ja vaihtaa toiseen avaimeen paristo. Sen jälkeen onkin toivottavasti useita tuhansia huolettomia kilometrejä edessä. Öljynvaihtovälin ajattelin puolittaa...
Täytyy sanoa, että nautin kutoskoneesta ja onhan tuo aivan eri auto kuin E60 saati E39E39 530d 2003 M-Sport Saphirschwarz & Lightgelb
ex:
E39 525i 2001 M-Sport Cosmosschwarz
F10 525d 2010 Imperialblau & Venetobeige
Comment
-
-
Originally posted by Rankka Ankka View PostItse juuri F11 ostaneena voin sanoa että kannattaa tarkastaa ettei ilmajouset vetele viimeisiään. Itsellä meni auto juuri pajalle pussien vaihtoon. Hintaa lupasi noin 400€ per. pussi. kilometrejä mittarissa 130t
Joten ihan hyvä ettei ole farmarin (tai GT:n) tarvetta.F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Originally posted by hrymn View PostNyt on sitten F10 525d hommattu. Olo on huojentunut kaiken etsimisen jälkeen. Löytyi juuri itselleni sopiva yksilö, vaikka kilometrejä onkin jo 195tkm taulussa. Auto on kuitenkin hyvin pedantisti pidetty ja esim. sisätiloiltaan kuin uusi.
Etuvalojen umpiot pitäisi myllyttää, modata tehdas-webasto ja vaihtaa toiseen avaimeen paristo. Sen jälkeen onkin toivottavasti useita tuhansia huolettomia kilometrejä edessä. Öljynvaihtovälin ajattelin puolittaa...
Täytyy sanoa, että nautin kutoskoneesta ja onhan tuo aivan eri auto kuin E60 saati E39
hyvin ne kestää nimim. 305tkm
mullakin vielä modaamatta webasto, toisaalta melkein aina tallissa niin taidan jättää seuraavalle omistajalleBMW F11 LCI 530da x-drive
Opel Vivaro biturbo - 18 vuokrattavana
Comment
-
-
Originally posted by veku View PostVeit muuten sanat suusta
Hitto kun ei tullut hommattua F11 nelikkona, on vaan ainoa asia jota kadun tässä auton ostossa.
Pakko sanoa että audilla tässä on ajettu ,eilen kävin bemarilla asioilla ja vähän kun kaasua näyttää niin perää ois sivulle tarjoamassaPorsche Cayenne & VW Touareg V8 TDI 340/800
Ex:
e90 325iA -2010, F11 530dA X-drive M-Sport -2011, E46 325iA cab, F11 525dA X-drive, F10 530d X-drive M-Sport, E91 320dA x-Drive, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA LCI Individual, e61 530dA LCI Edition Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dA Touring, e39 523iA Touring, e30 320i
Comment
-
-
Originally posted by touring39 View PostNo mitä tähänkin nyt sanois... Luulis, että aikuinen mies osaa ostaa kunnollisen auton heti kerralla, ettei tarvi volsulla sitten paikkailla.
Tänään taas 80 kilsaa tuli nelikolla kelattua..laatupeli vaikka vähän laiskan pulska
Piti oikeen käydä hangella testaan miten se menee lumessa ja meneehän se.. no joskus testataan sitten bemaria kun on sellainen millä uskaltaa sinne ajaaF11 M550D
E39 M5
F26 3.0 Da M-Sport
E61 535D M-Sport
Comment
-
-
Originally posted by pexodus View Post...hyvin ne kestää nimim. 305tkm ...
t: nimimerkki "ei ne kilometrit autoa tapa vaan huoltojen ja korjausten laiminlyönti"Last edited by Havis; 27-11-2015, 07:34."Kyllä kunnossa oleva Bemari on hieno peli. Harmi että epäkuntoinenkin bemu on sen verran hyvä ettei aina edes tiedä että jossain on vikaa"
E60 523iA -08
Comment
-
-
Originally posted by Havis View PostJoka konehan kestää sen 350 tkm, kun puhutaan perusmoottorin osista. Mutta entäpä ne apulaitteet, laturi, turbot, egr:t, välijyyhdyttimet sun muut härpäkkeet. Maksaa se niidenkin korjaus ihan tarpeeks kun ne aikanaan korkkaa.
t: nimimerkki "ei ne kilometrit autoa tapa vaan huoltojen ja korjausten laiminlyönti"
Juu ,ex 535d E61 on kelattu kohta 300tkm pellin alla kaikki tehtaan jäljiltä paitsi alipaineletkut ja hehkut+rele..
Auto huollettu säännöllisesti öljyt aina 15-20 tkm välein,laatikko öljyt kerran 150 tkm nurkalla.
Nykyinen omistaja vaihtaa öljyt nyt 10tkm välein..
Ja autossa ohjelma n 380\750 ja laatkko pelaa kuin junan vessa.
Huollosta ja käytöstähän kaikki on kiinni, toinen saa rautakangen rikki ja toisella sekin kestääF11 M550D
E39 M5
F26 3.0 Da M-Sport
E61 535D M-Sport
Comment
-
-
Originally posted by Havis View PostJoka konehan kestää sen 350 tkm, kuan perusmoottorin osista. Mutta entäpä ne apulaitteet, laturi, turbot, egr:t, välijyyhdyttimet sun muut härpäkkeet. Maksaa se niidenkin korjaus ihan tarpeeks kun ne aikanaan korkkaa.
t: nimimerkki "ei ne kilometrit autoa tapa vaan huoltojen ja korjausten laiminlyönti"
Yksi hehku on mennyt tähän mennessä konehuoneesta 0-305tkm, huoltaa toki autoa pitää mutta käsittääkseni esim öljynvaihtovälin puolittaminen ei vaikuta millää muotoa esim. Hehkujen tai alipaineletkujen toimintaan? Tarkoitan tällä sitä että toiset kestää paremmin teki mitä vain. Tämä F on ehdottomasti varmatoimisin ollut minun 3 litran dieseleistä joilla on tullut veivattua n. 500tkm eri korimalleissa, kaikki olleet jo ostaessa ns. loppuunajettuja.
Tähän ei ole tarvinnut vauhtaa pakosarjaa, termareita, poistella läppiä tms...
Todella varmatoimisia koneita apulaitteineen ovat olleet, toisaalta väitän edelleen että paljon ajaminen kuluttaa vähemmän kuin seisottaminen ja aika.BMW F11 LCI 530da x-drive
Opel Vivaro biturbo - 18 vuokrattavana
Comment
-
Comment