Announcement

Collapse
No announcement yet.

F10\11 ostamassa

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jms1601
    Bimmer Fanatic
    • Oct 2006
    • 338
    • P-Pohjanmaa

    Onko nelarissa tosiaan noin maltilliset kululukemat myös käytännössä?
    530e G30 M-Sport -21
    ***********************
    Ex Audi A6 allroad -17
    Ex X5 xd30 M-Sport -14
    Ex 530dA F11 M-Sport -11
    Ex E61 530xD M-Sport -08
    Ex 530DAT E61
    Ex E39 M-Sport

    Comment

    • TheRipper
      Bimmer Enthusiast
      • May 2012
      • 4978
      • Paimio

      Originally posted by jms1601 View Post
      Onko nelarissa tosiaan noin maltilliset kululukemat myös käytännössä?
      Jaa-a...mutta jos nelivetoisella kutosella pääsee siihen 6.4l/100 vähän kenkienkin (oman koeajoauton kulutus) niin kyllähän nyt nelosella alle kuuden pitäisi mennä.
      F10 523iA 2010

      Ex: E39 528iA 1997
      Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
      Ex: E65 745iA 2003
      Ex: E46 318i 1998
      Ex: E34 525iA 1989

      Comment

      • touring39
        BTCF Member
        • May 2005
        • 3901
        • Kaarina

        Originally posted by TheRipper View Post
        Jaa-a...mutta jos nelivetoisella kutosella pääsee siihen 6.4l/100 vähän kenkienkin (oman koeajoauton kulutus) niin kyllähän nyt nelosella alle kuuden pitäisi mennä.
        No eipä millään... Matka-ajossa motarien ulkopuolella menee helposti alle kuuden, mutta muuten keskikulutus on kyllä 6,5 paikkeilla ja ylikin. Viime tankillinen tuolla 525xd:llä oli yli seittemän litraa.
        Porsche Cayenne & VW Touareg V8 TDI 340/800

        Ex:
        e90 325iA -2010, F11 530dA X-drive M-Sport -2011, E46 325iA cab, F11 525dA X-drive, F10 530d X-drive M-Sport, E91 320dA x-Drive, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA LCI Individual, e61 530dA LCI Edition Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dA Touring, e39 523iA Touring, e30 320i

        Comment

        • TheRipper
          Bimmer Enthusiast
          • May 2012
          • 4978
          • Paimio

          Originally posted by touring39 View Post
          No eipä millään... Matka-ajossa motarien ulkopuolella menee helposti alle kuuden, mutta muuten keskikulutus on kyllä 6,5 paikkeilla ja ylikin. Viime tankillinen tuolla 525xd:llä oli yli seittemän litraa.
          Ohoh. Mistä lie johtuu? Oletin että eroa kutoskoneiseen olisi ollut...toki farmari on hieman painavampi ja huonommalla ilmanvastuksella mutta silti. Onko neloskone sitten jo liian pieni tämän kokoiseen autoon?
          F10 523iA 2010

          Ex: E39 528iA 1997
          Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
          Ex: E65 745iA 2003
          Ex: E46 318i 1998
          Ex: E34 525iA 1989

          Comment

          • touring39
            BTCF Member
            • May 2005
            • 3901
            • Kaarina

            Originally posted by TheRipper View Post
            Onko neloskone sitten jo liian pieni tämän kokoiseen autoon?
            Kuuntele nyt ittees... Eihän neloskone sovi mihinkään pemariin
            Porsche Cayenne & VW Touareg V8 TDI 340/800

            Ex:
            e90 325iA -2010, F11 530dA X-drive M-Sport -2011, E46 325iA cab, F11 525dA X-drive, F10 530d X-drive M-Sport, E91 320dA x-Drive, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA LCI Individual, e61 530dA LCI Edition Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dA Touring, e39 523iA Touring, e30 320i

            Comment

            • Petteri75
              Bimmer Enthusiast
              • Aug 2005
              • 2540
              • Kirkkonummi

              Originally posted by touring39 View Post
              Kuuntele nyt ittees... Eihän neloskone sovi mihinkään pemariin
              Suositellaan koeajoa, kyllä ahdettu nelonen toimii siinä missä vapaastihengittävä kutonenkin. Vähemmän liikkuvia osia, eli hyötysuhde on heti lähtökohtaisesti parempi.
              BMW 530e iPerformance Luxury Line -20

              Comment

              • touring39
                BTCF Member
                • May 2005
                • 3901
                • Kaarina

                Originally posted by Petteri75 View Post
                Suositellaan koeajoa, kyllä ahdettu nelonen toimii siinä missä vapaastihengittävä kutonenkin. Vähemmän liikkuvia osia, eli hyötysuhde on heti lähtökohtaisesti parempi.
                Tuleehan tuota, ja kutosta, päivittäin "koeajettua". Ahdettu kutonen on silti enemmän sopiva moottori tuohon koriin. Mutta mielipiteitähän nämä.
                Porsche Cayenne & VW Touareg V8 TDI 340/800

                Ex:
                e90 325iA -2010, F11 530dA X-drive M-Sport -2011, E46 325iA cab, F11 525dA X-drive, F10 530d X-drive M-Sport, E91 320dA x-Drive, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA LCI Individual, e61 530dA LCI Edition Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dA Touring, e39 523iA Touring, e30 320i

                Comment

                • TheRipper
                  Bimmer Enthusiast
                  • May 2012
                  • 4978
                  • Paimio

                  Originally posted by touring39 View Post
                  Kuuntele nyt ittees... Eihän neloskone sovi mihinkään pemariin


                  No tuohan nyt on niitä universaaleja totuuksia!
                  F10 523iA 2010

                  Ex: E39 528iA 1997
                  Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
                  Ex: E65 745iA 2003
                  Ex: E46 318i 1998
                  Ex: E34 525iA 1989

                  Comment

                  • henripit
                    Bimmer Rookie
                    • Mar 2011
                    • 29
                    • Espoo

                    Miten luulette, että F10 sarjan hintojen käy, kun ensi vuonna tulee uusi vitonen? Ollut kiikarissa (abaut) 535xda -12 100tkm, mutta arveluttaa, että onko se ensi vuonna puolet halvempi?

                    Comment

                    • Ceeray
                      Bimmer Enthusiast
                      • Sep 2005
                      • 1399
                      • Kuopio

                      Ennemin huolestuisin poukkoilevasta veropolitiikasta.

                      Kulutukseen: oma menee pahimmillaan 30nasteen pakkasilla 11l/100km, kun tulee niin paljon joutokäyntiä ja webastoa. Kesäl 50/50 matkaa -kaupunkirallia, 7.8/100km.
                      Bemariton..Jagge I-Pace HSE alla..

                      Comment

                      • TheRipper
                        Bimmer Enthusiast
                        • May 2012
                        • 4978
                        • Paimio

                        Originally posted by henripit View Post
                        Miten luulette, että F10 sarjan hintojen käy, kun ensi vuonna tulee uusi vitonen? Ollut kiikarissa (abaut) 535xda -12 100tkm, mutta arveluttaa, että onko se ensi vuonna puolet halvempi?
                        Tuskin mitään kovin dramaattista pudotusta heti tulee..Ihan normaalia ikäalenemaa uskoisin. Ei nyt ainakaan puolella hinnat tipu. Uuden ja käytetyn ostajat on kaksi ihan eri ryhmää kuitenkin.

                        Eikös G:n jossain vaiheessa ollut tämän vuoden puolella jo tarkoitus tulla? Ensimmäiset myyntiin joskus marras-joulukuussa vaikka virallisesti vuosimalli olisikin 2017?
                        F10 523iA 2010

                        Ex: E39 528iA 1997
                        Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
                        Ex: E65 745iA 2003
                        Ex: E46 318i 1998
                        Ex: E34 525iA 1989

                        Comment

                        • 205/65-15H
                          BTCF Member
                          • Mar 2008
                          • 1422

                          Originally posted by TheRipper View Post
                          Eikös G:n jossain vaiheessa ollut tämän vuoden puolella jo tarkoitus tulla? Ensimmäiset myyntiin joskus marras-joulukuussa vaikka virallisesti vuosimalli olisikin 2017?
                          Luin että loppuvuodesta 2016 esitellään ja ulkonäkö on lähes F10, pienin ehostuksin. Eli F10 ei tule näyttämään yhdessä yössä vanhalta kuten kävi e60:lle. Luvassa lataushybridiä, ilmajousitusta ja nelipyöräohjausta
                          e39 520i-01 M54B22 manual, 95-184 tkm äidillä ajossa
                          e61 530Xi-08 N53B30 manual, 72-183 tkm talvi-nelikko myydään (ei esittelyä vielä missään)
                          Ioniq5 AWD -22
                          Leaf 40kwh -18

                          Comment

                          • Havis
                            Bimmer Enthusiast
                            • Aug 2004
                            • 1835
                            • Kotona/Poissa

                            Originally posted by 205/65-15H View Post
                            Luin että loppuvuodesta 2016 esitellään ja ulkonäkö on lähes F10, pienin ehostuksin. Eli F10 ei tule näyttämään yhdessä yössä vanhalta kuten kävi e60:lle. Luvassa lataushybridiä, ilmajousitusta ja nelipyöräohjausta
                            Noiden lisäksi veikkaan että tullaan näkemään myös 3 syl moottoreita mallisarjan alkupäässä, sekä kiisseleissä että pensapeleissä.

                            Lisäksi näyttää, että jatkuva ulkomittojen kasvaminen loppuu ja paino putoaa. Hyvä jos näin kävis.
                            "Kyllä kunnossa oleva Bemari on hieno peli. Harmi että epäkuntoinenkin bemu on sen verran hyvä ettei aina edes tiedä että jossain on vikaa"

                            E60 523iA -08

                            Comment

                            • poke
                              BTCF Member
                              • Feb 2005
                              • 3096

                              Originally posted by 205/65-15H View Post
                              Luin että loppuvuodesta 2016 esitellään ja ulkonäkö on lähes F10, pienin ehostuksin. Eli F10 ei tule näyttämään yhdessä yössä vanhalta kuten kävi e60:lle. Luvassa lataushybridiä, ilmajousitusta ja nelipyöräohjausta
                              nelipyöräohjaushan on jo f10:ssäkin. tosin optiona.
                              Kulkineet/projektit:

                              640D F06
                              530iA E39
                              635 CSi E24
                              518i E28 M54B30 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=293876
                              1502 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=240991

                              Comment

                              • H3nu
                                BTCF Member
                                • Feb 2014
                                • 252
                                • Hämeenlinna

                                Originally posted by Havis View Post
                                Noiden lisäksi veikkaan että tullaan näkemään myös 3 syl moottoreita mallisarjan alkupäässä, sekä kiisseleissä että pensapeleissä.

                                Lisäksi näyttää, että jatkuva ulkomittojen kasvaminen loppuu ja paino putoaa. Hyvä jos näin kävis.

                                Toivottavasti ei tulla näkemään 3 syl moottoreita. Ne olisi lähinnä naurettavuuden huippu ton kokoluokan autossa. 4 sylinterisissäkin puuttuu jo koko auton idea. Vai miten vaikuttais bmw imagoon joku 150hv puolikasmoottori, joka loppuunajettu 200tkm kohdalla?
                                BMW F82 M4 -16
                                BMW F20 116d M-sport -14
                                Aprilia Dorsoduro 900 -20
                                Sea-Doo RXP300RS -16

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎