E32 kysymyksiä ja vastauksia II

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bansku
    replied
    Näin perustelin itsellenikin mutta parempi varmistaa.
    Onkos noi edc tolpat jotenkin mahdollista kunnostaa. Vähän meinaa takapamput ylhäältä kusta öljyä

    Leave a comment:


  • Kiko750
    replied
    Ei pitäis olla väliä. Olen syöttänyt myös yhdellä linjalla molempia PA-kiskoja väliaikaisesti kun oli toinen pumppu tankista rikki. Hyvin jakso ainakin sievässä ajossa. Paluuhan menee yhtä linjaa pitkin takas tankkiin.

    Leave a comment:


  • Bansku
    replied
    Potilaana m70 koneinen. Onko merkitystä kumminko päin laittaa painepuolen polttoainelinjat? Auto tuli minulle osittain purettuna niin sillä kyselen :think

    Leave a comment:


  • Kiko750
    replied
    Jos iskari vuotaa alapäästä, niin saa hilut vaihdettua paikallaan. O-renkaat sieltä yleenstä menee tai sitten on korroosio iskeny metallipintoihin.

    Leave a comment:


  • herja
    replied

    Leave a comment:


  • Jookuj
    replied
    Originally posted by herja View Post
    Niihin saa kyllä tiivisteet vaihdettua.
    Nii seki kyllä ois vaihtoehto, onko jossain hyvät ohjeet hommaan?

    Leave a comment:


  • herja
    replied
    Niihin saa kyllä tiivisteet vaihdettua.

    Leave a comment:


  • Jookuj
    replied
    Onko tieto käykö e32 ja e34 tasonsäätö iskarit keskenään?
    Toinen noista e32 tasonsäätö iskareista oli märkänä ja se pitäs varmaan alkaa uusimaan..

    Leave a comment:


  • Kiko750
    replied
    Hydraulisysteemi. Ihan normaalia on, että perä laskee kun on pitkään käyttämättä. Jos systeemi on kunnossa niin pitäis nousta oikeaan korkoon kun käynnistää auton. Kannattaa tsekata, että hydrauliöljyä (oikeaa laatua!) on säiilössä eikä ole laskenut alleen. Takaiskareitteen alapäät on yksi normi vuotokohta. Painettahan tuottaa sama pumppu ohjaustehostimen kanssa. 750:ssä lisäksi jarrutehosin toimii saman systeemin kautta.



    Leave a comment:


  • Jookuj
    replied
    Millanen systeemi tuo e32 tasonsäätö on, auto maannut hallissa n.5v ja perä roikkuu jonku verran, mitä toimenpiteitä vaatii?

    Leave a comment:


  • MikkoJII
    replied
    Mitenkäs te ootte korjaillut noita haljenneita doorlock bracketteja? Koitin epoksilla liimailla, mutta ei kestänyt yhtään. Ootteko käyttänyt muita tapoja kuin linkissä käytetty tapa? :think

    Vinkkejä tarvisin myös takaisin laittoon. Koitin yks ilta asentaa ennen epoksin kelvottomaksi toteamista, mutta eipä selvinnyt miten tuon tuonne takaisin saa helposti. Pois ottaminenkin vaati väkivaltaa :think



    EDIT:
    Korjattu, aikamonta kertaa sai yrittää kun koitti asentaa ja aikaa meni varmaan 5h. Loppu viimein syyksi paljastui taipunut kuparinen kappale minkä on tarkoitus aukaista ovi, tätä taivuttamalla tuo kalikka saatiin paikoilleen. Nyt on enää löydettävä syy miksei lukitustappi meinaa oikein liikkua ylös eikä alas ja samalla tuo actuator vaatii vielä pientä hieno säätöä lukituksen suhteen. Vänkärinpuolen etuovelle saa tehdä todennäköisesti saman operaation kun se ei enää pelaa.
    Last edited by MikkoJII; 22-01-2017, 19:55.

    Leave a comment:


  • peeämwee
    replied
    Mistähän mahtaisi löytää uuden takapaksin tiivisteen e32:seen? Joku vastaava yleistiivistekin kävisi.

    Leave a comment:


  • escortmk2
    replied
    Originally posted by herja View Post
    Penkistä takapahvi irti ja kopautat vasaralla säädön moottoria niin rupee toimimaan. Ihan perusvika.
    Koputtelemallahan se lähti toimimaan. Kiitos vinkistä.

    Leave a comment:


  • herja
    replied
    Penkistä takapahvi irti ja kopautat vasaralla säädön moottoria niin rupee toimimaan. Ihan perusvika.

    Leave a comment:


  • escortmk2
    replied
    Originally posted by Morkai View Post
    Valitettavasti en osaa suoriltaan sanoa. Jos on sähköpenkit ristiselän tuella, niin sulake F16 takaa tulee kaikkeen sähköt ja sitten pitäis olla muutkin säädöt pois pelistä.

    Eli alottasin sulakkeen tarkastuksella. Jos sulake on ehjä, mutta valot ei pala kytkimessä, niin epäilisin maadotusta. Kytkin irti ja mittaa tuleeko liittimeen virta pinniin 5 ja maa pinneihin 6 ja 3. Jos nämä kaikki täsmää, niin sitten voisi olla ristiselän säätö ihan mekaanisesti jumissa. Kerran on tainnut olla semmoinen tuki, joka oli jumittunut ylä-asentoon ja lähti liikkeelle kun kädellä avitti samalla kun paino nappia.
    Muut sähköt penkissä pelaa ja nappiin tulee valo vain siihen kohtaan, mistä ristiseläntuki pienenee.

    Leave a comment:

Working...
X