Takapää ei kestä painoa joten jäykempiä jousia tarviis. Oisko jollain takajousta irrallaan mistä sais vertailumitat niin vois soveltaa vaikka jo olemassa olevista?
Pituus,halkaisija ja paksuus
Mikä on helpoin tapa vaihtaa takaoven lukkomoottori? Pitääkö tässä oikeasti purkaa koko ovi? Mulla on tässä omassa yhtenäisenä pakettina koko helahoito. Ei saa siis erikseen otettua pelkkää lukkoa irti vaan se on niitattu kiinni tuohon ns. runkoon. Bentleyn oppaassa on ilmeisesti vanhempaan malliin ohje.
Oon yrittänyt ujuttaa lukkomoottoria takaisin tuohon tankoon mutta eihän se mene. Ei vaan saa painettua moottoria eikä tankoa niin paljon että napsahtais paikoilleen.
Edit.
Vaihdettu. Laske lasi alas ja ota lasi irti liukupaloista. Nosta lasi käsin takaisin ylös. Irroita rungon ja lukon pultit. Kehikko liikkuu eteenpäin ja lukkomoottorin saa ujutettua tankoon.
Sieltäkin joo. Postikulut tuntuu olevan niin järkyttävät, että pohdin jo sen vuoksi uusien ostamista.
Lukkomoottoria kysyin marmorilta ja sen hinta on 130€. Turvavyö marmorilta 70€ (tätä en nyt välttämättä pidä edes pahana kun on turvavarusteesta kyse)
Autopurkaamojen sivuilta löytyy 1kpl lukkomoottoreita 55€ ja 9€ rahti.
No täytyy metsästää vielä. Meinaa vaan ottaa vähän pattiin kun tuo projekti ei oikein etene, toki on mulla arpeetia siinä muutenkin. Pitää varmaan laittaa Pielmeierille kyselyä, että mihin hintaan sieltä sais uutena osia.
Foorumilta oon löytänyt kahdelta käyttäjältä purkuautoja, mutta heiltä osien tai ylipäätään tiedon saaminen autoista ja jäljellä olevista osista tuntuu olevan vähän turhan vaikeaa.
Hakusessa pääasiassa sisustan ja korin osia, kuten nyt esimerkiksi takaoven lukkomoottori ja keskipenkin turvavyö.
Foorumilta oon löytänyt kahdelta käyttäjältä purkuautoja, mutta heiltä osien tai ylipäätään tiedon saaminen autoista ja jäljellä olevista osista tuntuu olevan vähän turhan vaikeaa.
Hakusessa pääasiassa sisustan ja korin osia, kuten nyt esimerkiksi takaoven lukkomoottori ja keskipenkin turvavyö.
E32 airbagin valo vilkkuu ensin muutaman minuutin startissa, ennenkuin jää palamaan kokoajan. Saako tuon joku nollattua vai teenkö suoraan hyppylankavirityksen sinne mittariston taakse?
Itse tuolta tuon juuri tilanneena, voin suositella;
lähti tulemaan tilauksen kanssa samana päivänä, ja kesti n.10pv tulla.
kaapeli+läppäri+softa vielä tuolle puuttuu - toimituksen nopeus yllätti.
Pistä viestiä jos/kun saat toimimaan, niin hommaan itekkin.
Eli pääseekö hommaamalla tämän, sarjaporttikaapelin ja Jeesuksen aikaisen läppärin + softan, vehkeeseen käsiksi?
Sorry, mutta Mac taustainen ihminen ja nämä Inpat jne. on ihan hepreaa mulle.
Itse tuolta tuon juuri tilanneena, voin suositella;
lähti tulemaan tilauksen kanssa samana päivänä, ja kesti n.10pv tulla.
kaapeli+läppäri+softa vielä tuolle puuttuu - toimituksen nopeus yllätti.
Eli pääseekö hommaamalla tämän, sarjaporttikaapelin ja Jeesuksen aikaisen läppärin + softan, vehkeeseen käsiksi?
Sorry, mutta Mac taustainen ihminen ja nämä Inpat jne. on ihan hepreaa mulle.
Itse sain toimimaan ADS USB kaapelilla. Jos inpaa käytät, pitää olla linkistä löytyvät fileet, jotta tunnistaa M70 boksit.
Taisipa olla niin, että Linuxissa oli Virtualbox ja siinä sitte Xp+ inpa.
Toki ajat ovat muuttuneet ja ista tms. voipi olla potentiaalisempi vaihtoehto. Joku muu tietää enemmän.
Itse käytän tota inpaa, kuin ei enää kiinnosta vapaa- ajalla säätää tietokoneiden kanssa.
Harhauduin jälleen E32 omistajaksi. Edellisen viat onnistuin korjaamaan ilman vikakoodilukijaa ja pärjäsin pelkällä nollaajalla.
Nyt olisi tarvetta lukijalle.
Onko ehdotuksia, tai myydä kapistusta?
89/E32 M70
Inpallakin kyllä testatusti onnistuu, jos sellaisen jostain käsiinsä saa.
Sarjakaapelilla ja näillä ohjeilla pääsee ensimmäisen lähdön M70 moottoriin kiinni.
Bimmerforums is the preferred online BMW Forum and community for BMW owners. At Bimmerforums, you will find technical how-to information maintenance specifics audio advice wheel and tire combinations and model specific details not found anywhere else. Our professionals are here to help make sure you find the answers you need to your questions and our community is here to help other brainstorm ideas for the future.
Harhauduin jälleen E32 omistajaksi. Edellisen viat onnistuin korjaamaan ilman vikakoodilukijaa ja pärjäsin pelkällä nollaajalla.
89/E32 M70
Ainoa mikä toimii on ads kaapeli ja softaksi dis
edit: ICOM ja Ista saattaa toimia myös, en ole kokeillut ko malliin.
89/E32 M70
Leave a comment: