Hei, mitkä munuaiset sopivat parhaiten tähän autoon http://www.nettiauto.com/bmw/740/7267230 Autossa tällä hetkellä alkuperäiset m-sport vanteet ja vähän madallettu. Schmiedmannin sivuilta katsellut noita mustakromisia, vai pitäisikö laittaa vain alkuperäiset kromiset? Mitä mieltä BTCF raati?
Purkuautosta tulis setti aika edullisesti. Hanskalokeron lukolla ei niin väliä, kunhan ronkin ja ovet sais lukkoon..
En niin millään viittis tilata merkkipuljusta, saati että ne vielä tekisivät sarjotuksen/koodauksen. Tämä nyt vain tälläinen periaatteellinen homma..
jos purkuautosta ottaa lukot, niin sen jälkeen muuttuu sen kakkosavaimen hankinta työlääksi, koska niitä saa tilattua vain tehdasspekseillä.
eikä sitä virtalukkoa siellä merkkiliikkeessä ole pakko asennuttaa. Tehdas ne sarjoitukset tekee, ei merkkiliike. Tilaa vaan omaan autoon virtalukon ja thats it, tulee siistissä paketissa ja tulevaisuudessa on helppo tilata avaimia (ajatellen tulevaakin omistajaa).
jos purkuautosta ottaa lukot, niin sen jälkeen muuttuu sen kakkosavaimen hankinta työlääksi, koska niitä saa tilattua vain tehdasspekseillä.
eikä sitä virtalukkoa siellä merkkiliikkeessä ole pakko asennuttaa. Tehdas ne sarjoitukset tekee, ei merkkiliike. Tilaa vaan omaan autoon virtalukon ja thats it, tulee siistissä paketissa ja tulevaisuudessa on helppo tilata avaimia (ajatellen tulevaakin omistajaa).
Noh, nyt on tulossa purkuautosta lukot ja avaimet. Sisältäen siis kaikki lukot.
Käykö nuo siis suoraan, kun vaihtelen oven ja kontin lukot sekä virtalukon, niin pelaako sen jälkeen normaalisti näiden avaimilla? Vai tarvitseeko tuo jotain koodailuja, että auto hyväksyy uuden virtalukon? Vai onko tuo ajonesto juurikin vain virtalukossa?
Ihan rahallisista syistä tein näin, koska veikkaanpa, että uutta virtalukkoa yms. ei varmasti olisi saanut tilattua muutamalla kympillä?
Hei, mitä öljyä muuten olette näissä käyttäneet? Schmiedmannista myytiin minulle Castrol 0w30 edge fst täyssynteettistä moottoriöljyä. Onko tämä parhaiten sopiva tähän 740i:hin?
-96 728 pitää ihmeellistä ääntä tyhjäkäynnillä, ihanku ottaisi ilmaa jostain välistä. Myyjä puhui EGR:n toiminnasta/MAFin putsauksesta. Ei niinkuin käy kunnolla ennenkun antaa vähän kierroksia. Epäilläänkö täällä samaa ja kuinka tuon saisi selvitettyä/korjattua onko jossain jotain ohjetta?
Ja mikä pistoke tuohon kävi että saisi koodit pihalle? OBD1?
Ikinä ei ole ollut M52B28 koneellista ja muutenkin vähän ulalla koko asiasta kun kesäautoksi tuli pitkästä aikaa hommattua bemari...
-96 728 pitää ihmeellistä ääntä tyhjäkäynnillä, ihanku ottaisi ilmaa jostain välistä. Myyjä puhui EGR:n toiminnasta/MAFin putsauksesta. Ei niinkuin käy kunnolla ennenkun antaa vähän kierroksia. Epäilläänkö täällä samaa ja kuinka tuon saisi selvitettyä/korjattua onko jossain jotain ohjetta?
Ja mikä pistoke tuohon kävi että saisi koodit pihalle? OBD1?
Ikinä ei ole ollut M52B28 koneellista ja muutenkin vähän ulalla koko asiasta kun kesäautoksi tuli pitkästä aikaa hommattua bemari...
Tuohon sopii se halpa ebay kaapeli ja siihen adapteri konehuoneen pyöreään töpseliin.
Ajattelin alkaa jostainpäin parantelemaan tuon läyhän stereoiden äänentoistoa. osaisko joku auttaa, mistä ja minkävärisiä piuhuja alan kaivamaan, jotta saan konttiin laitettavalle vahvarille kaiutintasoisen inputin..
Jätän siis vielä auton oman mankan paikoilleen, rca tasoista ulostuloa en taida tuolta ulos saada ja tuossa näyttää olevan pelkästään ovissa yläpäät, (liekkö tuossa surkeimmat stereot mitä aikanaan on saanu)...en millään jaksais alkaa purkamaan paneleita ym pois ja seurailemaan johtoja, kun joku tietää kumminkin minne/mistä takaovien kaijuttimien johdot kulkee...penkin allekko kö?
Ajattelin alkaa jostainpäin parantelemaan tuon läyhän stereoiden äänentoistoa. osaisko joku auttaa, mistä ja minkävärisiä piuhuja alan kaivamaan, jotta saan konttiin laitettavalle vahvarille kaiutintasoisen inputin..
Jätän siis vielä auton oman mankan paikoilleen, rca tasoista ulostuloa en taida tuolta ulos saada ja tuossa näyttää olevan pelkästään ovissa yläpäät, (liekkö tuossa surkeimmat stereot mitä aikanaan on saanu)...en millään jaksais alkaa purkamaan paneleita ym pois ja seurailemaan johtoja, kun joku tietää kumminkin minne/mistä takaovien kaijuttimien johdot kulkee...penkin allekko kö?
Auto siis -95 730i perus kasettitoosalla..
Sinulla on siis ihan normaali 1din kokoinen soitin? Miksi se pitää jättää?
ISO adapterilla ja vaihtamalla soittimen saat rca tasoiset lähdöt ja luultavasti huomattavasti paremman äänen jo vaikka vakio kaiuttimilla.
Sinulla on siis ihan normaali 1din kokoinen soitin? Miksi se pitää jättää?
ISO adapterilla ja vaihtamalla soittimen saat rca tasoiset lähdöt ja luultavasti huomattavasti paremman äänen jo vaikka vakio kaiuttimilla.
Mankan vaihtaa varmasti nopeammin kuin ovien kaiut. Mutta ratin säädöt sitten häviää...
No itse menen edelleen alkuperäis 1 din mankalla, mutta vaihdoin kaikki kaiuttimet ja lisäsin aktiivisubin. Edullisilla pioneerin kaiuttimilla (6,5 erillissarja eteen ja 6,5 koaksaalit taakse) ääni muuttui jo paljon paremmaksi.
Mankan vaihtaa varmasti nopeammin kuin ovien kaiut. Mutta ratin säädöt sitten häviää...
No itse menen edelleen alkuperäis 1 din mankalla, mutta vaihdoin kaikki kaiuttimet ja lisäsin aktiivisubin. Edullisilla pioneerin kaiuttimilla (6,5 erillissarja eteen ja 6,5 koaksaalit taakse) ääni muuttui jo paljon paremmaksi.
Tuohon rattiinkin on joihinkin mankkoihin saatavissa adapteria.
Mutta kuten kukakin haluaa tuon tehdä. Itse näin paremmaksi vaihtaa soittimen.
Comment