E38 kysymyksiä ja vastauksia V

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • T3
    replied
    Tuhat postausta täynnä. Uusi ketju täällä: https://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=377419

    Leave a comment:


  • Pekka_L
    replied
    Originally posted by Pekka_L View Post
    Nyt se ei enää mene kiinnikään ellei käytä lukkoa ensin auki avaimen kaukosäätimellä, vaikka siis luukku on auki? Tuo jumittui kun johto oli lukon välissä, aukesi vasta avaimella lukosta kääntämällä lopuksi sitten. Saako tuon sitten kalibroitua tai nollattua jotenkin Inpalla?
    Olikin lukko liikahtanut paikaltaan kun johto oli välissä, pultit löysälle ja kohdistus niin taas toimii

    Leave a comment:


  • Pekka_L
    replied
    Originally posted by Doni666 View Post
    Voinut jäädä jumiin johonkin välitilaan, mulla teki joskus huonolla akulla sen. Inpalla sain taas toimimaan, mutta kokeile esimerkiksi kuskin jalkatilan käskynapista heräisikö sillä toimintaan?
    Nyt se ei enää mene kiinnikään ellei käytä lukkoa ensin auki avaimen kaukosäätimellä, vaikka siis luukku on auki? Tuo jumittui kun johto oli lukon välissä, aukesi vasta avaimella lukosta kääntämällä lopuksi sitten. Saako tuon sitten kalibroitua tai nollattua jotenkin Inpalla?

    Leave a comment:


  • Doni666
    replied
    Originally posted by Pekka_L View Post
    Mitähän mahtoi hajota, löin takapaksin kiinni aux-johto kädessä joka lipsahti jotenkin lukon väliin ja nyt kontti aukeaa enää pelkällä avaimella itse lukosta kääntäen..

    Voinut jäädä jumiin johonkin välitilaan, mulla teki joskus huonolla akulla sen. Inpalla sain taas toimimaan, mutta kokeile esimerkiksi kuskin jalkatilan käskynapista heräisikö sillä toimintaan?

    Leave a comment:


  • BeamR
    replied
    Originally posted by Osmis View Post
    Pahoitteluni jos ymmärsitte kysymyksen väärin. Puhutaan kuitenkin takapään laakereista kokoajan ja sielläkin on vissiin se napa/laakeri hässäkkä edessä, kun rupeaa purkamaan. Vaikka sitten nenän edessä.
    mä aattelin että se oli retorinen viittaus tuohon kaasuläpän sijaintiin suhteessa lohkoon

    Mun moka....

    Leave a comment:


  • Osmis
    replied
    Pahoitteluni jos ymmärsitte kysymyksen väärin. Puhutaan kuitenkin takapään laakereista kokoajan ja sielläkin on vissiin se napa/laakeri hässäkkä edessä, kun rupeaa purkamaan. Vaikka sitten nenän edessä.

    Leave a comment:


  • Pekka_L
    replied
    afga

    Mitähän mahtoi hajota, löin takapaksin kiinni aux-johto kädessä joka lipsahti jotenkin lukon väliin ja nyt kontti aukeaa enää pelkällä avaimella itse lukosta kääntäen..

    Leave a comment:


  • jakeluvesimies
    replied
    Originally posted by BeamR View Post
    Kyllä se ETUlaakeri on silti hyvä purkaa pois kun TAKAkilpeä vaihtaa
    Repeilin minäkin tuossa päivänä menneeä tälle kysymykselle

    Leave a comment:


  • BeamR
    replied
    Originally posted by RS2 View Post
    Ei tartte purkkaa laakereita napoineen. Kilpi poikki kapeimmalta kohtaa, ja pyöräytä paikoilleen. Ite varmistin kahdella ruuvilla takakynkään kilpien päiden kiinnityksen.
    Kyllä se ETUlaakeri on silti hyvä purkaa pois kun TAKAkilpeä vaihtaa

    Viitteenä: kuten kun ongelma on koneen vasemmassa lohkossa, niin oikeanpuoleista kaasuläppää pitää tutkia

    Leave a comment:


  • RS2
    replied
    Ei tartte purkkaa laakereita napoineen. Kilpi poikki kapeimmalta kohtaa, ja pyöräytä paikoilleen. Ite varmistin kahdella ruuvilla takakynkään kilpien päiden kiinnityksen.

    Leave a comment:


  • Osmis
    replied
    Originally posted by BeamR View Post
    Pitää. Ota varmuudeksi molemmat puolet.
    Näin toimimme. Kiitos nopeasta vastauksesta

    Leave a comment:


  • Jarsse
    replied
    Pystyykö 5hp18 laatikon vikatilaa nollaaman mitenkään ilman vikakoodi laitteistoa,delphi löytyy mutta sekään ei nyt ole himassa.

    Vikatiedossa kyllä ja se missä tilanteessa vikatila tulee päälle,tarvisi vaan taas nollata että oisi pikkasen mielekkäämpi ajaa töihin.

    Päivän oli työpaikan pihalla miinus napa irti eikä auttanut.

    Leave a comment:


  • BeamR
    replied
    Originally posted by Osmis View Post
    Ennenkun rupeen purkamaan, niin kysyn että pitääkö näistä purkaa pyöränlaakeri edestä, kun vaihtaa taakse jarrukilvet?
    Pitää. Ota varmuudeksi molemmat puolet.

    Leave a comment:


  • Osmis
    replied
    Ennenkun rupeen purkamaan, niin kysyn että pitääkö näistä purkaa pyöränlaakeri edestä, kun vaihtaa taakse jarrukilvet?

    Leave a comment:


  • 316bemi
    replied
    Originally posted by BeamR View Post
    Ymmärsinkö oikein, että INPA antoi eri määrän koodeja kuin ISTA? Sepä kummallista.

    Lambda-koodi: älä vaihda lambdaa vielä, yleensä se on vain oire esim imuvuodosta. Livedatasta kannattaa katsoa että miten se toimii ja korjata muut ongelmat ensin.

    Nokan anturi: kannattaa vaihtaa. Muista: vain oem antureita.

    Kaasuläppä: kokeile puhdistusta nyt alkuun. Huomaa: bank 2 kaasuläppä on auton oikealla puolella (koska imusarjat on ristissä).
    Joo, Ista ei näyttäny lambda eikä myöskään nokan anturin koodia. Onko näissä muute oikeanpuolen ecu ns. Master ja vasuri slave? Inpa näytti nimittäi oikealta jo kaikki koodit ja livedatassa näky molempien puolien arvot?

    Leave a comment:

Working...
X