E38 kysymyksiä ja vastauksia V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Tuhat postausta täynnä. Uusi ketju täällä: https://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=377419
-
Olikin lukko liikahtanut paikaltaan kun johto oli välissä, pultit löysälle ja kohdistus niin taas toimiiOriginally posted by Pekka_L View PostNyt se ei enää mene kiinnikään ellei käytä lukkoa ensin auki avaimen kaukosäätimellä, vaikka siis luukku on auki? Tuo jumittui kun johto oli lukon välissä, aukesi vasta avaimella lukosta kääntämällä lopuksi sitten. Saako tuon sitten kalibroitua tai nollattua jotenkin Inpalla?
Leave a comment:
-
Nyt se ei enää mene kiinnikään ellei käytä lukkoa ensin auki avaimen kaukosäätimellä, vaikka siis luukku on auki? Tuo jumittui kun johto oli lukon välissä, aukesi vasta avaimella lukosta kääntämällä lopuksi sitten. Saako tuon sitten kalibroitua tai nollattua jotenkin Inpalla?Originally posted by Doni666 View PostVoinut jäädä jumiin johonkin välitilaan, mulla teki joskus huonolla akulla sen. Inpalla sain taas toimimaan, mutta kokeile esimerkiksi kuskin jalkatilan käskynapista heräisikö sillä toimintaan?
Leave a comment:
-
Originally posted by Pekka_L View PostMitähän mahtoi hajota, löin takapaksin kiinni aux-johto kädessä joka lipsahti jotenkin lukon väliin ja nyt kontti aukeaa enää pelkällä avaimella itse lukosta kääntäen..
Voinut jäädä jumiin johonkin välitilaan, mulla teki joskus huonolla akulla sen. Inpalla sain taas toimimaan, mutta kokeile esimerkiksi kuskin jalkatilan käskynapista heräisikö sillä toimintaan?
Leave a comment:
-
Originally posted by Osmis View PostPahoitteluni jos ymmärsitte kysymyksen väärin. Puhutaan kuitenkin takapään laakereista kokoajan ja sielläkin on vissiin se napa/laakeri hässäkkä edessä, kun rupeaa purkamaan. Vaikka sitten nenän edessä.
mä aattelin että se oli retorinen viittaus tuohon kaasuläpän sijaintiin suhteessa lohkoon 
Mun moka....
Leave a comment:
-
Pahoitteluni jos ymmärsitte kysymyksen väärin. Puhutaan kuitenkin takapään laakereista kokoajan ja sielläkin on vissiin se napa/laakeri hässäkkä edessä, kun rupeaa purkamaan. Vaikka sitten nenän edessä.
Leave a comment:
-
afga
Mitähän mahtoi hajota, löin takapaksin kiinni aux-johto kädessä joka lipsahti jotenkin lukon väliin ja nyt kontti aukeaa enää pelkällä avaimella itse lukosta kääntäen..
Leave a comment:
-
Repeilin minäkin tuossa päivänä menneeä tälle kysymykselleOriginally posted by BeamR View PostKyllä se ETUlaakeri on silti hyvä purkaa pois kun TAKAkilpeä vaihtaa
Leave a comment:
-
Kyllä se ETUlaakeri on silti hyvä purkaa pois kun TAKAkilpeä vaihtaaOriginally posted by RS2 View PostEi tartte purkkaa laakereita napoineen. Kilpi poikki kapeimmalta kohtaa, ja pyöräytä paikoilleen. Ite varmistin kahdella ruuvilla takakynkään kilpien päiden kiinnityksen.
Viitteenä: kuten kun ongelma on koneen vasemmassa lohkossa, niin oikeanpuoleista kaasuläppää pitää tutkia
Leave a comment:
-
Ei tartte purkkaa laakereita napoineen. Kilpi poikki kapeimmalta kohtaa, ja pyöräytä paikoilleen. Ite varmistin kahdella ruuvilla takakynkään kilpien päiden kiinnityksen.
Leave a comment:
-
Pystyykö 5hp18 laatikon vikatilaa nollaaman mitenkään ilman vikakoodi laitteistoa,delphi löytyy mutta sekään ei nyt ole himassa.
Vikatiedossa kyllä ja se missä tilanteessa vikatila tulee päälle,tarvisi vaan taas nollata että oisi pikkasen mielekkäämpi ajaa töihin.
Päivän oli työpaikan pihalla miinus napa irti eikä auttanut.
Leave a comment:
-
Ennenkun rupeen purkamaan, niin kysyn että pitääkö näistä purkaa pyöränlaakeri edestä, kun vaihtaa taakse jarrukilvet?
Leave a comment:
-
Joo, Ista ei näyttäny lambda eikä myöskään nokan anturin koodia. Onko näissä muute oikeanpuolen ecu ns. Master ja vasuri slave? Inpa näytti nimittäi oikealta jo kaikki koodit ja livedatassa näky molempien puolien arvot?Originally posted by BeamR View PostYmmärsinkö oikein, että INPA antoi eri määrän koodeja kuin ISTA? Sepä kummallista.
Lambda-koodi: älä vaihda lambdaa vielä, yleensä se on vain oire esim imuvuodosta. Livedatasta kannattaa katsoa että miten se toimii ja korjata muut ongelmat ensin.
Nokan anturi: kannattaa vaihtaa. Muista: vain oem antureita.
Kaasuläppä: kokeile puhdistusta nyt alkuun. Huomaa: bank 2 kaasuläppä on auton oikealla puolella (koska imusarjat on ristissä).
Leave a comment:
Leave a comment: