E38 kysymyksiä ja vastauksia V

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • A^A
    replied
    Originally posted by BeamR View Post
    vuoto jossain mistä se putoaa kuumalle osalle -> haihtuu lähes jälkiä jättämättä?
    käynnistykseen nyt voi liittyä montakin vaivaa, eikä tällä kuvauksella viitti edes arvailla (ongelmia kuumana/kylmänä/kuu marsin kanssa linjassa jne)
    Myyjänä vanhempi mieshenkilö joten selvitykset on vähän niin ja näin..

    Auto on viime kesänä katsastettu eikä sielä mitään vaivaa.. Ei savuuta / ei tule usvaa putkesta, mutta jäähdytinnesteet hörppää ylämerkistä alamerkkiin saman päivän aikana.. Seisoessa ei kuulemma vuoda, ajaessa alkaa heti syödä nestettä..

    Leave a comment:


  • BeamR
    replied
    Originally posted by A^A View Post
    Ostamassa ehkäpä erästä erittäin hyvin säilynyttä E38 728ia -96.

    Muuten auto olisi jees mutta kuulemma kansipahvi mennyt, jäähdytinnestettä ei tipu alleen mutta häviää jonnekkin. Jossain "korjaamolla" epäillyt että pahvi mennyt. Käynnistämisen kanssa kuulemma ollut hankaluuksia että menisi jäähynestettä johonkin sytykseen liittyvään paikkaan..

    Eikäs tuossa M52 nyt ole aika epätodennäköistä että kansipahvi menee tai kansi muuten selvänä? Onko ideaa mikä voisi vaivata? Ajettu 250tkm. Ajeltukin on eli toimii normaalisti auto muuten..
    vuoto jossain mistä se putoaa kuumalle osalle -> haihtuu lähes jälkiä jättämättä?
    käynnistykseen nyt voi liittyä montakin vaivaa, eikä tällä kuvauksella viitti edes arvailla (ongelmia kuumana/kylmänä/kuu marsin kanssa linjassa jne)

    Leave a comment:


  • A^A
    replied
    Ostamassa ehkäpä erästä erittäin hyvin säilynyttä E38 728ia -96.

    Muuten auto olisi jees mutta kuulemma kansipahvi mennyt, jäähdytinnestettä ei tipu alleen mutta häviää jonnekkin. Jossain "korjaamolla" epäillyt että pahvi mennyt. Käynnistämisen kanssa kuulemma ollut hankaluuksia että menisi jäähynestettä johonkin sytykseen liittyvään paikkaan..

    Eikäs tuossa M52 nyt ole aika epätodennäköistä että kansipahvi menee tai kansi muuten selvänä? Onko ideaa mikä voisi vaivata? Ajettu 250tkm. Ajeltukin on eli toimii normaalisti auto muuten..

    Leave a comment:


  • Lusu
    replied
    Nostetaas vanha tankinvaihto-ohje esille, jos jollain tarvetta...

    Leave a comment:


  • Muurahainen
    replied
    Originally posted by JiPe View Post
    Tarkoitat varmaan kuskin takana rengaskotelossa? Siellä ainakin oma tankin huohutusjärjestelmä oli.
    Olet oikeassa. Minä ajatuksissani puhun E34:sta

    Leave a comment:


  • JiPe
    replied
    Originally posted by Muurahainen View Post
    Hiilikannu konehuoneessa. Korkki näissä on vakiona tiivis.
    Tarkoitat varmaan kuskin takana rengaskotelossa? Siellä ainakin oma tankin huohutusjärjestelmä oli.

    Leave a comment:


  • Jyrsky
    replied
    Originally posted by jarno j View Post
    Onkos se muutako vääntää irti?
    Pitäisi lähteä ihan kampeamalla ja vetämällä itseenpäin. Helpottaa jos löytyy verhoilutyökalut jolla ne kampeaa irti.

    Leave a comment:


  • BeamR
    replied
    Originally posted by A^A View Post
    E38 facelift. Vasen takaovi ei aukea ulkoa. Miten kova / vittumainen korjata?
    kun otat sitä paneelia irti, niin ota ensin takapenkin istuinosa irti, sen jälkeen tuon ovipaneelin saa suht helposti ja yleensä ehjänä pois vaikka ovi onkin kiinni.

    Leave a comment:


  • igmas
    replied
    Originally posted by A^A View Post
    E38 facelift. Vasen takaovi ei aukea ulkoa. Miten kova / vittumainen korjata?
    Paneli irit sisäpuolelta ja siten katsot sieltä mitä se vaivaa on. Voi olla että vaijeri on vaan lähtenyt irti.

    Leave a comment:


  • jarno j
    replied
    Originally posted by Jyrsky View Post
    Suosittelen ottamaan kokonaan sen mustanlistan irti ja pöydällä näpräämään sen kromiosan pois. Tällä siis voi välttää sen ettei klipsut mene poikki.
    Onkos se muutako vääntää irti?

    Leave a comment:


  • A^A
    replied
    E38 facelift. Vasen takaovi ei aukea ulkoa. Miten kova / vittumainen korjata?

    Leave a comment:


  • Jyrsky
    replied
    Originally posted by jarno j View Post
    ???


    Puskurin päällä olevat listat olisi tarkoitus dippailla mustaksi, kromiset siis paikoillaan. Lähteekö listat ihan vain ns. Kampeamalla Irti?
    Suosittelen ottamaan kokonaan sen mustanlistan irti ja pöydällä näpräämään sen kromiosan pois. Tällä siis voi välttää sen ettei klipsut mene poikki.

    Leave a comment:


  • jarno j
    replied
    Originally posted by jarno j View Post
    Vesiventtiileistä-->purin ne venttiilit ja irroittelin siitä muovista,niiden magneetti venttiileiden alla oli semmoiset kumiset n. 2cm halkaisijaltaan olevat tiivisteet jotka tulee siihen venttiileiden ja sen rungon väliin, voiko niiden kumisten tiivisteiden väliin laittaa vaan ihan tavan o-rengasta??
    ???


    Puskurin päällä olevat listat olisi tarkoitus dippailla mustaksi, kromiset siis paikoillaan. Lähteekö listat ihan vain ns. Kampeamalla Irti?

    Leave a comment:


  • Muurahainen
    replied
    Originally posted by nobody91 View Post
    Miten se huohotus pelaa? Eikö yleensä huohota tankin korkista?
    Hiilikannu konehuoneessa. Korkki näissä on vakiona tiivis.

    Leave a comment:


  • nobody91
    replied
    Miten se huohotus pelaa? Eikö yleensä huohota tankin korkista?

    Leave a comment:

Working...
X