Originally posted by aae30
View Post
E38 kysymyksiä ja vastauksia V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
En tiiä onko mitään apua mutta kokosin tommosen pikapikaa. http://mankeli.dy.fi/bmw/1_Yleiset%2...pro%209-98.pdf
-
Hyvä stoori, onneks luinOriginally posted by camshaft View PostJoo, varmasti voi olla vaikutusta, nämä on äärimmäisen herkkiä akun kunnolle/lataustilalle, jos on akku heikossa hapessa niin voi aiheuttaa ihan mitä tahansa isompaa tai pienempää sekoilua järjestelmiin vaikka laturi toimisikin... terv. nimim. kokeiltu on.
Leave a comment:
-
Onko 740d:eetä varustettu 'one touch start':il?
En nyt jaksa WDS tutkia, kun ei missään selaimessa täysin toimi
Äkkiseltään googlattuna taulukko sivult 26 @ http://www.e38.org/EWS.pdf viittais että on.
edit: ja sama taulukko kuvana:
Leave a comment:
-
Joo, varmasti voi olla vaikutusta, nämä on äärimmäisen herkkiä akun kunnolle/lataustilalle, jos on akku heikossa hapessa niin voi aiheuttaa ihan mitä tahansa isompaa tai pienempää sekoilua järjestelmiin vaikka laturi toimisikin... terv. nimim. kokeiltu on.Originally posted by Dramador View PostAkun jännite 11.86V, onko entinen? Vaikutusta vikakoodeihin?
Leave a comment:
-
Tuo on käytännössä tyhjä. Hyvinkin voi olla entinen tai sitten ei lataus pelaa.Originally posted by Dramador View PostAkun jännite 11.86V, onko entinen? Vaikutusta vikakoodeihin?
Leave a comment:
-
Joo V8, huomannut saman muovi osien kans. Taidan koittaa ilma imusarjan irrotusta jos sais putken pitämään.Originally posted by okko View PostOletan että v8
Ikävintä minusta oli niiden suuttimen sokkien kanssa. Lisäksi se, että kaikki muovinen mihin kosket murenee
Nippa nappa se itse imusarja jää ehjäksi...
Kärjistettynä
Leave a comment:
-
Oletan että v8Originally posted by nobody91 View PostMinkälainen savotta tuo imusarjan irrotus mahollisesti on tai mitää mitä erityisesti varoa/huomioida?
Ikävintä minusta oli niiden suuttimen sokkien kanssa. Lisäksi se, että kaikki muovinen mihin kosket murenee
Nippa nappa se itse imusarja jää ehjäksi...
Kärjistettynä
Leave a comment:
-
Voi olla, että se on ainoa Konsti. Tosin ihmettelen kyllä, että mikä siinä voi olla, että ei luista paikalleen:think
Eihän booritukseen vain ole tullut osumaa...
Leave a comment:
-
Ei ole oikein mitään sisäkierrettä mihin vetäjää saisi. Taitaa olla tosissaan Beamr:n vinkkaama koko vetarin irroitus ainoa keino tähän. Yrittelinkin jo ja kymmenen talvea ruotsalaisessa suolapaskassa lionneet pultit (e12) plus 45cm ryömintätila auton alla ei ollut oikein hyvä lähtökohta niitä auki saada.Originally posted by okko View PostNiveltä päin lyöminen on aina huono idea. Joku asentovirhe siinä on.
Vetarin päässä ei taida olla sisäkierrettä vetäjää varten. En muista.
Kuva tietty auttaisi...
Seuraavaksi täytyy yrittää kolmella 1/2" jatkovarrella pyöräkotelon puolelta vääntää.
Leave a comment:
-
Minkälainen savotta tuo imusarjan irrotus mahollisesti on tai mitää mitä erityisesti varoa/huomioida?
Leave a comment:
-
Imusarjat kun on paikallaan ja ton vesipumpun kanssa kun pelaat, saat sen putken sieltä yhdyskanavan päästä pois paikaltaan/vuotamaan... sitten on taas voiteet käsissä.Originally posted by nobody91 View PostKuva selvensi Paljo. Pitää irrotella vielä kertaalleen pumppu, varmaan leikkas o renkaan kiristäessä pultteja tai sitte lähti pois paikoiltaan. Tuli tuo paisunta astia huomattavasti ylemmäs ku alkuperänen ni ei mitää ongelmia ilmauksessa, nesteet sisään ja käymään ja ku lämpes ni alko lämmintä pukkaa ja pelaa.
Muutaman kerran tuli tuoki jo ilmattua alkuperäsellä paisarilla ja aski palo joka kerta tupakkia.
Leave a comment:
Leave a comment: