E38 kysymyksiä ja vastauksia V

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • peto2
    replied
    Originally posted by aae30 View Post
    Onko 740d:eetä varustettu 'one touch start':il?
    En nyt jaksa WDS tutkia, kun ei missään selaimessa täysin toimi

    Äkkiseltään googlattuna taulukko sivult 26 @ http://www.e38.org/EWS.pdf viittais että on.

    edit: ja sama taulukko kuvana:
    [IMG[/IMG]
    En tiiä onko mitään apua mutta kokosin tommosen pikapikaa. http://mankeli.dy.fi/bmw/1_Yleiset%2...pro%209-98.pdf

    Leave a comment:


  • Dramador
    replied
    Originally posted by camshaft View Post
    Joo, varmasti voi olla vaikutusta, nämä on äärimmäisen herkkiä akun kunnolle/lataustilalle, jos on akku heikossa hapessa niin voi aiheuttaa ihan mitä tahansa isompaa tai pienempää sekoilua järjestelmiin vaikka laturi toimisikin... terv. nimim. kokeiltu on.
    Hyvä stoori, onneks luin

    Leave a comment:


  • aae30
    replied
    Onko 740d:eetä varustettu 'one touch start':il?
    En nyt jaksa WDS tutkia, kun ei missään selaimessa täysin toimi

    Äkkiseltään googlattuna taulukko sivult 26 @ http://www.e38.org/EWS.pdf viittais että on.

    edit: ja sama taulukko kuvana:

    Leave a comment:


  • camshaft
    replied
    Originally posted by Dramador View Post
    Akun jännite 11.86V, onko entinen? Vaikutusta vikakoodeihin?
    Joo, varmasti voi olla vaikutusta, nämä on äärimmäisen herkkiä akun kunnolle/lataustilalle, jos on akku heikossa hapessa niin voi aiheuttaa ihan mitä tahansa isompaa tai pienempää sekoilua järjestelmiin vaikka laturi toimisikin... terv. nimim. kokeiltu on.

    Leave a comment:


  • Dramador
    replied
    Originally posted by Muurahainen View Post
    Tuo on käytännössä tyhjä. Hyvinkin voi olla entinen tai sitten ei lataus pelaa.
    Kiitti sulle, aloitetaan vikojen korjaaminen akusta.

    Leave a comment:


  • Muurahainen
    replied
    Originally posted by Dramador View Post
    Akun jännite 11.86V, onko entinen? Vaikutusta vikakoodeihin?
    Tuo on käytännössä tyhjä. Hyvinkin voi olla entinen tai sitten ei lataus pelaa.

    Leave a comment:


  • nobody91
    replied
    Originally posted by okko View Post
    Oletan että v8
    Ikävintä minusta oli niiden suuttimen sokkien kanssa. Lisäksi se, että kaikki muovinen mihin kosket murenee
    Nippa nappa se itse imusarja jää ehjäksi...

    Kärjistettynä
    Joo V8, huomannut saman muovi osien kans. Taidan koittaa ilma imusarjan irrotusta jos sais putken pitämään.

    Leave a comment:


  • mrrk
    replied
    Originally posted by nobody91 View Post
    Minkälainen savotta tuo imusarjan irrotus mahollisesti on tai mitää mitä erityisesti varoa/huomioida?

    Ettei tiputa mitään koneeseen..
    Ne kiinnityskumit menee ajan myötä kasaan, jollei niitä uusi niin voi laittaa lisäprikat.

    Leave a comment:


  • Dramador
    replied
    Akun jännite 11.86V, onko entinen? Vaikutusta vikakoodeihin?
    Last edited by Dramador; 02-03-2017, 14:50.

    Leave a comment:


  • okko
    replied
    Originally posted by nobody91 View Post
    Minkälainen savotta tuo imusarjan irrotus mahollisesti on tai mitää mitä erityisesti varoa/huomioida?
    Oletan että v8
    Ikävintä minusta oli niiden suuttimen sokkien kanssa. Lisäksi se, että kaikki muovinen mihin kosket murenee
    Nippa nappa se itse imusarja jää ehjäksi...

    Kärjistettynä

    Leave a comment:


  • BeamR
    replied
    Originally posted by nobody91 View Post
    Minkälainen savotta tuo imusarjan irrotus mahollisesti on tai mitää mitä erityisesti varoa/huomioida?
    mikä mosa?

    Leave a comment:


  • okko
    replied
    Voi olla, että se on ainoa Konsti. Tosin ihmettelen kyllä, että mikä siinä voi olla, että ei luista paikalleen:think
    Eihän booritukseen vain ole tullut osumaa...

    Leave a comment:


  • Jauho
    replied
    Originally posted by okko View Post
    Niveltä päin lyöminen on aina huono idea. Joku asentovirhe siinä on.
    Vetarin päässä ei taida olla sisäkierrettä vetäjää varten. En muista.
    Kuva tietty auttaisi...
    Ei ole oikein mitään sisäkierrettä mihin vetäjää saisi. Taitaa olla tosissaan Beamr:n vinkkaama koko vetarin irroitus ainoa keino tähän. Yrittelinkin jo ja kymmenen talvea ruotsalaisessa suolapaskassa lionneet pultit (e12) plus 45cm ryömintätila auton alla ei ollut oikein hyvä lähtökohta niitä auki saada.

    Seuraavaksi täytyy yrittää kolmella 1/2" jatkovarrella pyöräkotelon puolelta vääntää.

    Leave a comment:


  • nobody91
    replied
    Minkälainen savotta tuo imusarjan irrotus mahollisesti on tai mitää mitä erityisesti varoa/huomioida?

    Leave a comment:


  • Zoui
    replied
    Originally posted by nobody91 View Post
    Kuva selvensi Paljo. Pitää irrotella vielä kertaalleen pumppu, varmaan leikkas o renkaan kiristäessä pultteja tai sitte lähti pois paikoiltaan. Tuli tuo paisunta astia huomattavasti ylemmäs ku alkuperänen ni ei mitää ongelmia ilmauksessa, nesteet sisään ja käymään ja ku lämpes ni alko lämmintä pukkaa ja pelaa.
    Muutaman kerran tuli tuoki jo ilmattua alkuperäsellä paisarilla ja aski palo joka kerta tupakkia.
    Imusarjat kun on paikallaan ja ton vesipumpun kanssa kun pelaat, saat sen putken sieltä yhdyskanavan päästä pois paikaltaan/vuotamaan... sitten on taas voiteet käsissä.

    Leave a comment:

Working...
X