E38 kysymyksiä ja vastauksia V

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Jauho
    replied
    Originally posted by BeamR View Post
    Ota vetari irti perästä.
    Ei ole muita keinoja? Käsittäkseni melko tiukassa voivat olla ne kuusi pulttia siellä murikannpäässä.

    Leave a comment:


  • BeamR
    replied
    Originally posted by Jauho View Post
    Irroitin olka-akselin vetarista. Nyt kasatessa, miten vetarinpään saa tarpeeksi ulos sillä tavalla, että saa napamutterin siihen kierteelle?
    Ota vetari irti perästä.

    Leave a comment:


  • Jauho
    replied
    Irroitin olka-akselin vetarista. Nyt kasatessa, miten vetarinpään saa tarpeeksi ulos sillä tavalla, että saa napamutterin siihen kierteelle?
    Last edited by Jauho; 22-02-2017, 18:38.

    Leave a comment:


  • tonnaritomppa
    replied
    keskuslukko, sähköikkunat, ja radio sekä radion napin ratista menivät mykäksi vasemman ovipahvin irrotuksen ja takasi laiton jälkeen

    Miten sais nollattua? Yön yli akku irti?

    E:kaikki muut rupes toimimaan, paitsi kuskin oven keskuslukitus ei vastaa mitenkään? Mitään irronneita liittimiä ei löytynyt?
    Last edited by tonnaritomppa; 18-02-2017, 14:01.

    Leave a comment:


  • okko
    replied
    kiitos

    Leave a comment:


  • MetalmaN
    replied
    Iskarin korjaus ohjeet



    Tuoltahan nuo ohjeet löytyy ja vielä on rempan jälkeen liemet sisällä pysyneet!

    Leave a comment:


  • okko
    replied
    onko kuka korjauttanut/korjannut hydrauli-iskareita. Pakkasilla vuoto alkoi olla jo melko häiritsevää

    Leave a comment:


  • peto2
    replied
    Originally posted by nobody91 View Post
    Vesipumpun vaihto edessä. Joutuukohan irrottaa kampiakselin päästä koko limpun että mahtuu vaihda? Ja onko muuta hyvä tietää juttuja ko hommassa?
    Ei vissiin ole välttämätöntä mutta itse ainakin irrotin. Helpottaa hommaa kummasti.

    Leave a comment:


  • nobody91
    replied
    Vesipumpun vaihto edessä. Joutuukohan irrottaa kampiakselin päästä koko limpun että mahtuu vaihda? Ja onko muuta hyvä tietää juttuja ko hommassa?

    Leave a comment:


  • zener
    replied
    Alkuunsa jo hankala ku eessä pienempiku takana. Tuommosta 1-sarjan kumikokoa on hankala seiskaan sovittaa. Et20:llä kaaret jää ammottavan tyhjäksk vaikka jouset ottas.

    Leave a comment:


  • tonnaritomppa
    replied
    Et tosiaan 20!

    Joo renkaat on vähän luirut, mutta noilla nyt aluksi..

    Leave a comment:


  • BeamR
    replied
    Originally posted by zener View Post
    Noin reilusti alikokosella renkaalla ei hyvännäköstä saa.
    +1, leveyttä ja profiilia lisää, lisäksi ET vaikuttaa tosi paljon, jollain ET40 ei saa nättiä vaikka tekis mitä.

    Mutta mitä tulee pudotukseen, niin omaan silmään osuu sellanen 30/30 makoisasti.

    Leave a comment:


  • zener
    replied
    Noin reilusti alikokosella renkaalla ei hyvännäköstä saa.

    Leave a comment:


  • tonnaritomppa
    replied
    Pitäis madallusjouset valikoida kesää varten, ja itse en pääse mittailemaan että paljonko pitää tiputtaa että se sais suurimman osan renkaan ja lokarin välistä tapettua. Valikoimaa löytyy 3-5cm 5millin välein.. Ja vanteina 19" ja renkaana 255/35 takana ja edessä 225/35.

    Eli olisko jollain kokemuksia/kuvia että millä tiputuksella sais 19" vamteiden kans parhaan istuvuuden?

    Leave a comment:


  • Havoc
    replied
    730d vm.2001 ratin vaihto olisi tarpeen, kun vanha nelipuolainen on päässyt kulahtamaan. Meneekö tuohon suoraan E46 M-Sport ratti, kun se on siistimmän näköinen kuin orkkis E38/E39 M-Sport? Pitääkö muuta huomioida, kuin että on kaksivaiheinen bägi ja riittävä määrä nappeja?

    Leave a comment:

Working...
X