E38 kysymyksiä ja vastauksia V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
muutamia muita havaittuja vikoja: etukajareista ei kuulu mitään, kello ei pysy ajassa.
Johtuuko kaikki mittaristosta, vai onko jotain muutakin vialla?
-Timo
Leave a comment:
-
Crap.. Mittaristossa tietenkin kaikki pikselit kunnossa, mutta muuten sitten rikki. Ihan on pakkaskeleilläkin tehnyt, ei mitään logiikkaa milloin prakaa.Originally posted by zener View PostIKE:ssä vikaa. Helpoin vaihtaa koko mittaristo. Kostealla kelillä lienee pahin? Kannattaa tarkistaa tuulilasin alareuna ettei vuoda.
Myös radiossa jotain häikkää, faderia ei pysty säätämään kuin yhteen suuntaan (molemmista napeista säätyy samaan suuntaan).
-Timo
Leave a comment:
-
IKE:ssä vikaa. Helpoin vaihtaa koko mittaristo. Kostealla kelillä lienee pahin? Kannattaa tarkistaa tuulilasin alareuna ettei vuoda.
Leave a comment:
-
Potilas: 740iA -94
Oire: Mittaristo elää välillä ihan omaa elämäänsä; mittarien neulat pomppii, pitkien merkkivalo jää palamaan tai ei syty, vilkkujen merkkivalo jää vilkkumaan hitaampaa tahtia vaikka vilkun laittaisi pois.
Vika:? Maadoitus?
-Timo
Leave a comment:
-
Niveltä päin lyöminen on aina huono idea. Joku asentovirhe siinä on.
Vetarin päässä ei taida olla sisäkierrettä vetäjää varten. En muista.
Kuva tietty auttaisi...
Leave a comment:
-
Olka-akseli on siis pelkästään vetarin varassa nyt ja alempi iso tukivarsi on pölkyn päällä, jonka päällä vetari makaa. En oikein ymmärrä mitä nosto ylemmäksi auttaisi. Tosin en ymmärrä näistä muutenkaan mitään..Originally posted by okko View PostNosta tunkilla olka-akselia ylemmäs.
Lähinnä kysymys on että hajotanko jotakin jos naputtelen vetaria murikkaa kohden.
Leave a comment:
-
Palaan tähän ongelmaan vielä. Pääsee tuo vetari pyörimään, etten saa tuolla tavalla auki niitä(?)Originally posted by BeamR View PostKyl mä ne sain ihan helposti irti. Silleen mä muistaakseni sen laitoin kun painiskelin saman askareen kimpussa.
Melko hellästi aieimmin vasaralla paukuttelemalla sain sen niin lähelle ulos, että pari senttiä puuttuisi, niin saisi mutteria jo kierteelle.
Mitä se vetoakseli tai jakolaatikko tykkää, jos naputtelen sitä jakolaatikkoa vasten? Mullahan on kaikki tukivarret sun muut tästä niin irti, että sitä vasten pystyisi tukemaan.
Leave a comment:
-
isolla todennäköisyydellä noi rempat on tähän mennessä jo tehty näihin, ja jos ei ole, niin kun ei remppaa pelkää niin kerran tekemällä on ajoaikaa varmasti kopan loppuiäksi.Originally posted by Lehtiskä View PostKiitos infosta!
Täytyy 4l koneellista sitten alkaa metsästämään
Onko tuossa m60 moottorissa öljypumpun kiristys paha Rasti? Entäs sitten m62 laahaimien vaihto?
Remonttia en pelkää mutta tottakai käyttöauto sais olla mahd luotettava vaikka uutta en olekkaan ostamassa.
Leave a comment:
-
Kiitos infosta!
Täytyy 4l koneellista sitten alkaa metsästämään
Onko tuossa m60 moottorissa öljypumpun kiristys paha Rasti? Entäs sitten m62 laahaimien vaihto?
Remonttia en pelkää mutta tottakai käyttöauto sais olla mahd luotettava vaikka uutta en olekkaan ostamassa.
Leave a comment:
-
Oma valinta oli aikanaan vuosia sitten viimeisiä m62-koneisia ilman vanoksia, eli 1998 735ia. Sillä mennään vieläkinOriginally posted by Roisto View PostM60:ssä on löystyvät öljypumpun pultit ja M62:ssa murenevat jakoketjun laahaimet. Olikohan vielä VANOS TU-M62:n mahdollinen vikakohde..? Muuten taitaa olla kestäviä pelejä.
En ole kyllä juurikaan lukenut täällä olleen noita vanos-remppoja (uudemmat tu-koneet), mene ja tiedä sitten??
Muuta huomioitavaa: taitaa mennä kaikki v8-v12 koneiset miltei samoilla kulutuslukemilla, joten ison olisi tämän päivän valinta.Last edited by jakeluvesimies; 23-02-2017, 11:17.
Leave a comment:
-
M60:ssä on löystyvät öljypumpun pultit ja M62:ssa murenevat jakoketjun laahaimet. Olikohan vielä VANOS TU-M62:n mahdollinen vikakohde..? Muuten taitaa olla kestäviä pelejä.Originally posted by Lehtiskä View PostMorjens
E38 kiikarissa ja mietyttää että millä koneella
D
V8 aikalailla ehdoton mutta onko niistä joku vikaisempi kun toinen?
Mitä muuta huomioitavaa ennenkun lyö kaupat Lukkoon?
Kaikki info tervetullutta kyseisestä mallista
Leave a comment:
-
Morjens
E38 kiikarissa ja mietyttää että millä koneella
D
V8 aikalailla ehdoton mutta onko niistä joku vikaisempi kun toinen?
Mitä muuta huomioitavaa ennenkun lyö kaupat Lukkoon?
Kaikki info tervetullutta kyseisestä mallista
Leave a comment:
Leave a comment: