Announcement

Collapse
No announcement yet.

E38 kysymyksiä ja vastauksia VI

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Akron
    replied
    Originally posted by Night-Wind View Post
    Mikä vikakoodi sulla oli ja vaihdoitko OEM anturit?
    ABS-yksiköltä tuli numero 7, Drehzahlfuehler vorne links ja vaihdelaatikolta numero 38 Raddrehzahl vorne links. Ei OEM-antureita, tyyliin halvimmat mitä Autodocilta sai.

    Miltä yksiköltä tuo sun 64 tulee? Onko se ihan INPAn koodi?

    Leave a comment:


  • Night-Wind
    replied
    Originally posted by Akron View Post
    Omassa autossa ABS ja luistoneston vikavalot sammuivat vasta kolmannen anturin vaihdon jälkeen. Liitokset tein juottamalla. Lisää johtoa joutui laittamaan, jotta johtoon ei kohdistuisi renkaiden kääntyessä liikaa painetta ja juotokset repeäisi. Vikakoodien nollaus ABS-yksiköltä ja vaihdelaatikolta niin rupesi toimimaan ok.
    Mikä vikakoodi sulla oli ja vaihdoitko OEM anturit?

    Leave a comment:


  • Akron
    replied
    Originally posted by Night-Wind View Post
    Tänään vaihdettiin pumppu ja ohjausyksikkö, mutta valoista ei päästy eroon. Osaisiko kukaan auttaa miestä mäessä? Google ei osaa sanoa mitään vikakoodista.

    "64 Continuous control due to undefined signal interference"
    Omassa autossa ABS ja luistoneston vikavalot sammuivat vasta kolmannen anturin vaihdon jälkeen. Liitokset tein juottamalla. Lisää johtoa joutui laittamaan, jotta johtoon ei kohdistuisi renkaiden kääntyessä liikaa painetta ja juotokset repeäisi. Vikakoodien nollaus ABS-yksiköltä ja vaihdelaatikolta niin rupesi toimimaan ok.

    Leave a comment:


  • Night-Wind
    replied
    Originally posted by Night-Wind View Post
    Seuraavaksi menee sitten se ohjausyksikkö vaihtoon. Toivottavasti sen kautta pääsisi valoista eroon.
    Tänään vaihdettiin pumppu ja ohjausyksikkö, mutta valoista ei päästy eroon. Osaisiko kukaan auttaa miestä mäessä? Google ei osaa sanoa mitään vikakoodista.

    "64 Continuous control due to undefined signal interference"
    Last edited by Night-Wind; 24-02-2021, 22:52. Reason: .

    Leave a comment:


  • aae30
    replied
    Jooh, jos sen olet saanut tauluun vain kovemmassa luisuttelussa, niin käytä auto sammuksissa, ja kovaa ajoa vaan.
    Syy voi olla melkein mitä vain sohjona väärään paikkaan kertyneestä kosteudesta häiriöön latauksessa, ja kaikkea niiden väliltä.

    Inpalla vikakoodit lukien selvinnee syy tarkemmin.

    Leave a comment:


  • E46E38
    replied
    Mulla kävi tommosen bmw e38 735 kanssa sillätavalla luisua heittäessä, että laittoi sen "laatikon turvatilan" päälle eli näyttöön tuli lukemaan se trans. failsafe prog. sammutin auton ja käynnistin muutaman minuutin päästä uudelleen vikatila ei enään päällä. Eli oliko kyseessä vain se että auto suojeli itseään tällä menetelmällä ennenkuin mitään ehtisi tapahtua vai ehtikö jo tapahtumaa?

    Leave a comment:


  • Akron
    replied
    M60 koneesta napsahti poikki venttiilikannen pultti venttiilikannen tiivisteiden vaihdon yhteydessä. Realoem ei näyttäisi suoraan löytävän muuta kuin päällimmäiseksi tulevan "hatun". Tietääkö joku, saako noita pultteja jostain?

    EDIT: näyttäisi olevan varaosanumero 07129908100 tai sitten 07129904544 ja Schmiedmannilta saa molempia.
    Last edited by Akron; 23-01-2021, 17:49.

    Leave a comment:


  • Night-Wind
    replied
    Originally posted by Muurahainen View Post
    Eikös 97 autossa ole vielä se hanskalokeron takana oleva ohjausyksikkö? Niitä hajoaa tosi harvoin mutta itsellä oli johdot rullalla sisälokarin takana.
    Kyllä tässä ainakin on se konehuoneen puolella.

    Leave a comment:


  • Muurahainen
    replied
    Originally posted by Night-Wind View Post
    Seuraavaksi menee sitten se ohjausyksikkö vaihtoon. Toivottavasti sen kautta pääsisi valoista eroon.
    Eikös 97 autossa ole vielä se hanskalokeron takana oleva ohjausyksikkö? Niitä hajoaa tosi harvoin mutta itsellä oli johdot rullalla sisälokarin takana.

    Leave a comment:


  • Night-Wind
    replied
    Originally posted by Night-Wind View Post
    Anturi oli sökö ja uuden anturin vaihdon jälkeen hävisi yksi vikakoodi, mutta valot syttyvät edelleen (luistonesto ja abs) toisen vikakoodin takia.
    Seuraavaksi menee sitten se ohjausyksikkö vaihtoon. Toivottavasti sen kautta pääsisi valoista eroon.

    Leave a comment:


  • Lördagskorv
    replied
    Originally posted by Palvikr View Post
    Seuraavilla koodeilla uusi
    0005000894
    8MY 376 743-321
    En olisi uskonut!
    Mahtavaa, todella iso kiitos!!!

    Leave a comment:


  • Palvikr
    replied
    Seuraavilla koodeilla uusi
    0005000894
    8MY 376 743-321

    Leave a comment:


  • zener
    replied
    Tahtoo katketa nuo kynnet, jos kovin vanha syyläri. Ex. 74/i:ssä vuoti tuosta, tosin oli katkottu toinen kynsi. Muistaakseni siellä on ihan o-rengas... Vaan siitäkin jo vuosia aikaa.

    Leave a comment:


  • Lördagskorv
    replied
    Onkos jollain muullakin vuotanut tyo syylarin päällä oleva pieni liitos (ylivuoto?)
    Tuo letku menee toisesta päästä paisarin yläosaan

    Pystyykö avaamaan ja vaihtamaan esim. jonkun o-renkaan?



    Leave a comment:


  • desmodromic
    replied
    Originally posted by Lördagskorv View Post
    Voiko laatikon turbiini tärrätä ja asennuksen jäljiltä vaikka putki pääsisi iskemään pohjaan heilutessaan?

    Jos kardaani iskisi pohjaan, niin siellä pitäisi olla jotain ihan reilusti rikki...
    ääni tuntuis tulevan jostain takaa. tietty osaahan se kulkeutua koria myöden melkee mistä vaan. voisko turbini sen tehdä että kun koneelta ruvetaan pyytää vääntöä niin (730d) ei väännä maapalloa paikoiltaan vaan joku paikka vähän antaa periksi. no pitänee vaihdella osia tarpeellinen määrä uusiin niin joskus se vika löytyy.

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎