Voiko laatikon turbiini tärrätä ja asennuksen jäljiltä vaikka putki pääsisi iskemään pohjaan heilutessaan?
Jos kardaani iskisi pohjaan, niin siellä pitäisi olla jotain ihan reilusti rikki...
ääni tuntuis tulevan jostain takaa. tietty osaahan se kulkeutua koria myöden melkee mistä vaan. voisko turbini sen tehdä että kun koneelta ruvetaan pyytää vääntöä niin (730d) ei väännä maapalloa paikoiltaan vaan joku paikka vähän antaa periksi. no pitänee vaihdella osia tarpeellinen määrä uusiin niin joskus se vika löytyy.
Mites ristikko? En tuota vakionopeusniveltä ekana syyttäs noilla oireilla:think
Koneen ja lootan kumitkin kantsii vaihtoon pistää josko vielä alkuperästä.
Voiko laatikon turbiini tärrätä ja asennuksen jäljiltä vaikka putki pääsisi iskemään pohjaan heilutessaan?
Jos kardaani iskisi pohjaan, niin siellä pitäisi olla jotain ihan reilusti rikki...
E34 540:ssä vakionopeusnivel jotenkin jumitti. No tämähän pilasi tukilaakerin ja juurikin tuo kops kops pohjasta joten mielestäni on oikein hyvä ehdokas.
Toki sitten oli jo tukilaakerin kehikko revennyt kun alkoi kuulua kopsaus tutinan sijaan
Mites ristikko? En tuota vakionopeusniveltä ekana syyttäs noilla oireilla:think
Koneen ja lootan kumitkin kantsii vaihtoon pistää josko vielä alkuperästä.
ristikko kunnossa. nojoo koneen tukikumit on vielä yksi kohde.
kiihdytäessä n.2000kierroksen kohdalla tulee tärinä ja muutaman kerran joku paukahtaa pohjaa vasten. tukilaakeri ja rättinivel on uusittu kesällä ja ovat ehjiä. taka-akselin puslatkin odottaa samassa remontissa tuon nivelen kanssa.
Mites ristikko? En tuota vakionopeusniveltä ekana syyttäs noilla oireilla:think
Koneen ja lootan kumitkin kantsii vaihtoon pistää josko vielä alkuperästä.
Mikäs vanhassa vikana? Tuommone pascalin vakionopeusnivel ainaki e39iin istu aika huonosti. Loppujaan kasasin vanhan uusilla rasvoilla. Joihinkin niveliin löyty viel käypäsiä kuulia laakeriliikkeeestä jos on kulumaa.
kiihdytäessä n.2000kierroksen kohdalla tulee tärinä ja muutaman kerran joku paukahtaa pohjaa vasten. tukilaakeri ja rättinivel on uusittu kesällä ja ovat ehjiä. taka-akselin puslatkin odottaa samassa remontissa tuon nivelen kanssa.
onkos kukaan vaihtanu kardaaniin tuota pascalin tekemää tarvikeniveltä?
sama hammastus mutta ulkomitassa eroa, eli onko silloin reijätkin väärässä kohtaa?
tuommoisen sais 20e ja oem 240e
Mikäs vanhassa vikana? Tuommone pascalin vakionopeusnivel ainaki e39iin istu aika huonosti. Loppujaan kasasin vanhan uusilla rasvoilla. Joihinkin niveliin löyty viel käypäsiä kuulia laakeriliikkeeestä jos on kulumaa.
onkos kukaan vaihtanu kardaaniin tuota pascalin tekemää tarvikeniveltä?
sama hammastus mutta ulkomitassa eroa, eli onko silloin reijätkin väärässä kohtaa?
tuommoisen sais 20e ja oem 240e
Attached Files
Last edited by desmodromic; 23-12-2020, 17:20.
Reason: kirjoitusvirheitä selvinpäin
On sen anturin mahdollista olla rikki. Näkyykö livedatassa signaalia?
Anturi oli sökö ja uuden anturin vaihdon jälkeen hävisi yksi vikakoodi, mutta valot syttyvät edelleen (luistonesto ja abs) toisen vikakoodin takia. Ehkä kummallisin juttu on se, että nyt uuden anturin vaihdon jälkeen airbag valo ei ole enää syttynyt. Ohjausyksikkökin on jossain kohtaa vaihdettu, kun siinä on valkoisella tussilla numeroita. Jäljellä oleva vikakoodi on "64 Continuous control due to undefined signal interference". Apua olisi kiva saada, koska googlen kanssa tuo ei tuota kauheasti tuloksia.
Saako koodaamalla mittaristo OBC-näyttöön ja MID-yksikön näyttöön pysyvästi näkymään esim. keskikulutuksen tai rangen? Kielen vaihtaminen saksasta englantiin myös kiinnostaisi.
Leave a comment: