Originally posted by Akron
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E38 kysymyksiä ja vastauksia VI
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
-
-
Originally posted by Akron View PostM60B40 veto loppuu 100km/h kohdalla, automaattilaatikon vaihteella ei tunnu olevan väliä (tehnyt kahdella eri kierrosalueella saman homman). Noin 100km/h saavuttaessa auto rupeaa hennosti nykimään, kierroksetkaan ei lähde kauheasti nousemaan.
Ajatuksia, missä voisi olla vika?
Luetaan vikakoodit kun keretään.
Imuvuodot tutkittu jo keväällä, samalla vaihdettu uudet tulpat ja lambdat. Vikakoodia tulee bank2 lambdalta. Tänään vaihdettu myös uusi letku polttoaineen paineensäätimen ja CCV väliin.
Pari viikkoa sitten katsastuksessa päästötestissä ei ollut mitään ongelmaa. Huomenna irrotellaan bank2 sytytyspuolia ja -tulppia. Katsotaan mitä paljastuu. Onko muita vikakohteita joita tässä yhteydessä nyt kannattaisi tarkistaa? Paljon puhetta muilla foorumeilla nokka-akselin ja kampiakselin ajoitusantureista, katalysaattoreista ja MAFfista.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by RS2 View PostMistä olette hommanneet reaktiotankoon uretaanipuslia? Tarve takimmaiselle isolle puslalle. Lemföder kesti kolme vuotta.
Ei vaikuttanut mitenkään merkittävästi ajomukavuuteen.
Leave a comment:
-
-
M60B40 veto loppuu 100km/h kohdalla, automaattilaatikon vaihteella ei tunnu olevan väliä (tehnyt kahdella eri kierrosalueella saman homman). Noin 100km/h saavuttaessa auto rupeaa hennosti nykimään, kierroksetkaan ei lähde kauheasti nousemaan.
Ajatuksia, missä voisi olla vika?
Luetaan vikakoodit kun keretään.
Leave a comment:
-
-
Mistä olette hommanneet reaktiotankoon uretaanipuslia? Tarve takimmaiselle isolle puslalle. Lemföder kesti kolme vuotta.
Leave a comment:
-
-
Tarvitseeko uusi (kunnostettu) MID-paneeli koodata/aktivoida jotenkin vaihdon yhteydessä? Kaikki pelaa, BC-nappia lukuunottamatta. Testit yms. vielä ajamatta.
Haluaisin välttää tuotteen lähettämistä takaisin jenkkeihin (takuu), kyseinen pulju ei oikein ollut halukas pitämään yhteyttä ennen kuin kyselin rahoja takaisin...
Leave a comment:
-
-
Ruvillen tanko kesti lähes 3 vuotta ja kuskin puoleinen nivel väljistyi. Nyt on TRW. n tanko. Maksoi 94 euroa viime heinäkuussa. TRW oli alkuperäinenkin. Kesti 260 tkm.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by zener View PostEikai tuo... FAG kuitenki 108€. Valintoja.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by zener View PostAlkuperäistä tosin ainakin bmwautoparts näyttää että saisi. Oliko 215€ keskitangon hinta.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by zener View PostLemförder on lopettanut niiden valmistuksen. Omaan ajattelin FAG:ta kokeilla.
Leave a comment:
-
-
Minkä merkkisen raidetangon kehtaa ostaa?
En onnistunut löytämään Lemförderiä äkkiseltään.
Leave a comment:
-
Leave a comment: